KRETY, no kurna krety!!!!!!!!

1. Data: 2002-12-10 10:55:45

Temat: KRETY, no kurna krety!!!!!!!!
Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szlag mnie trafia jak tylko spojrze za okno, a jak ide po trawniku to czuje
jak mi sie nogi zapadaja, niby mile zwierzatka ale noze do kosiary po roku
uzywania musialem wymienic (6 dych!)mimo sumiennego rozgarniania kretowin
przed kazdym koszeniem (wytarly sie skrzydelka do wyrzucania skoszonej
trawy). Bym ich tak dopadl to nogi z ... powyrywam, tych wrednych ten
tego...
Grzesiek
No ulzylem sobie, (na krotko :( )

2. Data: 2002-12-10 19:48:31

Temat: Re: KRETY, no kurna krety!!!!!!!!
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:at4h84$2u$1@news.onet.pl Grzegorz Szutka
<s...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> kretowin przed kazdym koszeniem (wytarly sie skrzydelka do wyrzucania
> skoszonej trawy). Bym ich tak dopadl to nogi z ... powyrywam, tych

Hejka. Nie trać nadziei. Jak tylko rozmarznie, a zakładam, że Święta
będą "po wodzie", Kretox na przemian ze świecami dymnymi. Musi pomóc!
Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

3. Data: 2002-12-10 20:15:50

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> writes:

> Szlag mnie trafia jak tylko spojrze za okno

Ale krety to się piętnuje na pl.pregiez...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Brat Wojciech z klasztoru w Mrągowie
Ogromny miał pociąg do kobiet.

4. Data: 2002-12-10 20:19:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> writes:

> Szlag mnie trafia jak tylko spojrze za okno

Ale krety to się piętnuje na pl.pregierz...

Pozdrawiam,
Grzesiek

5. Data: 2002-12-11 09:35:32

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1vg21fwz4.fsf@sapijaszko.net...

> Ale krety to się piętnuje na pl.pregierz...
Juz tam lece.......................kurna :)
pzdr grzesiek

6. Data: 2002-12-12 10:21:24

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Rzadko piszę, a jeśli już to tylko o kretach. Muszę się pochwalić, za co
zapewne od obrońców tych ślicznych zwierząt dostanę po głowie. Ślicznych, bo
miałem okazję je dokładnie obejrzeć. W tym roku złapałem już 13 kretów,
niestety żaden nie przeżył. Jeszcze kilka jest na mojej działce ale mrozy
utrudniają polowanie.
Do łapania służy podobna jek na tym linku kretołapka:
www.bagra.com.pl/kretolapka.php
Moja jest nieco inna, ale zasada działania ta sama.
Skuteczności nabywa się z doświadczeniem, bo to strasznie mądre zwierzęta.
Obecnie skuteczność wynosi 90%, ale z początku nie przekraczała kilku procent.
Skuteczność to liczba złowień w stosunku do ilości przejść kreta przez pułapkę.
Bywa, że pułapka rozbroi się, a kret się nie złapie.
Pozdrowienia po długim czasie niepisania z powodu mojego administratora Jurek

7. Data: 2002-12-12 11:18:27

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5887.000007d3.3df86322@newsgate.onet.pl Użytkownik
<j...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> przez pułapkę. Bywa, że pułapka rozbroi się, a kret się nie złapie.
> Pozdrowienia po długim czasie niepisania z powodu mojego administratora

Hejka. Brawo. Jesteś bez wątpienia królem polowania. No to podziel się z
nami swoimi sekretami. Now how poproszę.:-)
Ja...cki

8. Data: 2002-12-12 11:35:14

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Brawo. Jesteś bez wątpienia królem polowania. No to podziel się z
> nami swoimi sekretami. Now how poproszę.:-)
>                    Ja...cki

Właściwie instrukcja postępowania jest na wymienionej stronie. Postępuję
identycznie, a z wprawą jest tak jak z szyciem na maszynie. Każdy wie jak to
się robi, ale ile trzeba szyć aby uszyć przyzwoity garnitur.
Dla leniwych podaję skopiowaną instrukcję z tej strony:
"Odnajdujemy płytki korytarz (np. w pobliżu świeżego kretowiska) i delikatnie
odkrywamy jego 10-15cm odcinek, dokładnie wybierając wsypaną ziemię. Należy
przy tym zwrócić uwagę, by została zachowana naturalna struktura korytarza. W
odsłoniętą część korytarza wprowadzamy kretołapkę, w taki sposób, aby ramiona
pułapki [A] wystawały ponad powierzchnię ziemi. Ustawienie kretołapki w tunelu
zilustrowano na poniższym schemacie. Po ustawieniu urządzenia, jego górną część
należy delikatnie przysypać liśćmi i ziemią. Ważne jest, aby nie zasypać przy
tym kretołapki i samego korytarza. Kret przechodząc przez tunel uruchamia
mechanizm kretołapki zwalniając zapadkę [C] , która wypada , zwalnia sprężynę i
kret zostaje uwięziony."
Zyczę powodzenia. U mnie w sklepie ogrodniczym nieco inna ale za to
solidniejsza kretołapka kosztuje 16 zł.
Pozdr. Jurek

9. Data: 2002-12-12 14:21:28

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
bo
> miałem okazję je dokładnie obejrzeć. W tym roku złapałem już 13 kretów,

Zabiłeś je? Dla mnie to zgroza !!! Przecież krety są pożyteczne.To nie ich
wina, że ludzie powymyślali sobie krótko przystrzyżone trawniczki i skąd
mają wiedzieć,że je oszpecają kopczykami. To tak jakby karać ludzi śmiercią
za śmiecenie na ulicach. Są inne bardziej humanitarne metody na wypłoszenie
kretów z ogrodu. Masz u mnie po głowie.
Kaśka

10. Data: 2002-12-12 15:04:48

Od: "Krzychu" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się na humanitarne metody - aby skuteczne. Czekam na propozycje.
Ostatnio zakupiłem tradycyjną naftalinę w kulkach ale mrozy mnie wygnały -
KRETY "kurna" zostały...

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kretów z ogrodu. Masz u mnie po głowie.
> Kaśka
>

> Jeszcze kilka jest na mojej działce ale mrozy

Zostaly mi georginie w ziemi :(
Przemarźnięty kaktus...
Re: randap - jak użyć?
ficus elastica