[KRK] Oddam Opium meskie...

1. Data: 2003-07-29 08:54:50

Temat: [KRK] Oddam Opium meskie...
Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...

Tak sobie pomyslalem.. Kiedys uzywalem zapachu Opium pour Homme (czy jakos
tak). No ale tak sie zdarzylo, ze przerzucilem sie na Ungaro III :) W domu
pozostalo mi jakies 2/3 100 ml buteleczki tej wody toaletowej. Moze ktos
akurat lubi, moze facet ktorejs z grupowiczek? Perfumy sa oryginalne! Jak
ktos z Krakowa [KRK] to chetnie odstapie, za jakas smiesznie mala kwote...
50 pln? :) Nie leza dlugo wiec raczej nie zdarzyly wywietrzec :) Jakby co to
prosze o kontakt na priva.

Thomas

1. Data: 2003-07-29 21:43:41

Temat: Re: [KRK] Oddam Opium meskie...
Od: "Milena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jul 2003 10:54:50 +0200, Thomas wrote:

> ktos z Krakowa [KRK] to chetnie odstapie, za jakas smiesznie mala kwote...
> 50 pln? :)

To po co piszesz w temacie "oddam'? A jak sprzedam a nie oddam, to
zwyczajny spam wysyłasz.

pozdrawiam,
Milena

1. Data: 2003-07-30 19:02:24

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Milena wrote:

> To po co piszesz w temacie "oddam'? A jak sprzedam a nie oddam, to
> zwyczajny spam wysyłasz.

No wlasnie, brzydko troche, zwazywszy, ze nie chodzi o zapach ktory Ci
sie nie podoba, ale zwyczajnie zuzyta, prawie w polowie, butelke...

magda (uwielbiajaca Opium)

1. Data: 2003-07-31 07:09:17

Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milena" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> To po co piszesz w temacie "oddam'? A jak sprzedam a nie oddam, to
> zwyczajny spam wysyłasz.

No i co z tego? Okropnie sie zle stalo nie? Piec linijek tekstu wyslalem,
straszny span, okropne zasmiecanie.
Takk oddam za pare groszy.. moze nawet jak tos by chcial to taniej niz
pisalem. U mnie stoi i nie uzywam. A jest tego sporo... ponad 2/3 butelki
100 ml. Zaplacilem za to w sklepie pelna cene, wiec nie uwazam ze powinienem
to co jest sprezentowac komus za darmo. taki sam towar jak uzywany
telewizor, czy komputer. Myslisz ze jak troche zaostalo zuzyte to jakies
parchawe jest czy co? Niehigieniczne? :/ Przepraszam, myslslem ze a nuz
komus sie przyda... no ale chyba sie przeliczylem :)

Thomas

1. Data: 2003-07-31 07:17:35

Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> No wlasnie, brzydko troche, zwazywszy, ze nie chodzi o zapach ktory Ci
> sie nie podoba, ale zwyczajnie zuzyta, prawie w polowie, butelke...

Nie wiem czy brzydko... Popatrz na to z innej strony... Uzylem tego zapachu
kiedys tam pare razy, ale stwierdzilem ze mi nie lezy, no niestety
ewidentnie i zostala mi w ponad 2/3 pelna 100ml butelka, za ktora zaplacilem
w sklepie pelna cene. Dlatego moge komus odstapic za marne pieniadze, nawet
za mniej niz napisalem. Przykro mi, ale to taki sam towar jak uzywany
telewizor , czy auto (patrz moj inny post w tym watku- juz o tym pisalem),
zaplacilem za to kupe kasy (jak na moje warunki). Nie wiem o co ci chodzi,
czy to zle ze chce to odstapic komus za pare groszy?... wystarczylo do mnie
napisac i spokojnie sie "potargowac" :(

I nie rozumiem tego stwierdzenia jakoby nie chodzilo o zapach , ktory mi sie
nie podoba? No wlasnie mi sie nie podoba, popelnilem blad kupujac go, uzylem
pare razy i przestal sie podobac... myslalem tylko ze ktos chetnie wezmie
prawie 75 ml Opium za symboliczna, bylo nie bylo kwote...

I co to znaczy ze "zwyczajnie zuzyta butelke"?? No zwyczajnie a jak
inaczej... ? ech ludzie...

> magda (uwielbiajaca Opium)

Thomas (kiedys uwielbijacy Opium)

1. Data: 2003-08-01 21:26:57

Od: "Milena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 Jul 2003 09:09:17 +0200, Thomas wrote:

> No i co z tego? Okropnie sie zle stalo nie? Piec linijek tekstu wyslalem,
> straszny span, okropne zasmiecanie.

Od sprzedawania jest allegro na przykład. Ciekawe co by było, jakby każdy
wysłał pięć linijek spamu na grupę, albo wyrzucił pięć papierków po
cukierkach na ulicy? Myślałeś o tym?

> Takk oddam za pare groszy..

Nie oddam, tylko sprzedam. mylisz pojęcia.

> U mnie stoi i nie uzywam. A jest tego sporo... ponad 2/3 butelki

A co to kogo obchodzi?

> [...]
> parchawe jest czy co? Niehigieniczne? :/ Przepraszam, myslslem ze a nuz
> komus sie przyda... no ale chyba sie przeliczylem :)

To nie jest bazar, jak chcesz coś sprzedać, to nie na grupie.

pozdrawiam,
Milena

1. Data: 2003-08-01 22:36:11

Od: " bum4" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezu, za co wy go atakujecie?

Ze chce oddac/sprzedac Opium? Dajcie spokoj..

To normalne, na wielu forach np. Uroda sa tzw. straganiki, gdzie mozna sie
wymieniac kosmetykami i ok.

A do autora watku:
Moj mezczyzna lubi Opium, szkoda ze nie jestem z Krakowa:(((

Pozdrawiam serdecznie
Ola

1. Data: 2003-08-02 07:43:42

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " bum4" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jezu, za co wy go atakujecie?
Dziewczyny zwracaja, delikatnie zreszta, gosciowi uwage, ze na grupie nie
lubimy spamu.

> Ze chce oddac/sprzedac Opium? Dajcie spokoj..
Nie damy, nie lubimy spamu.

> To normalne, na wielu forach np. Uroda sa tzw. straganiki, gdzie mozna sie
> wymieniac kosmetykami i ok.
No i co z tego? Tutaj jest to spam.
Zwlaszcza jesli ktos nie jest grupowiczem, a wpada tylko po to, zeby cos
sprzedac.
Od tego sa fora i allegro.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-08-04 07:42:15

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " bum4"
> Ze chce oddac/sprzedac Opium?
Że chce sprzedać a napisał mylnie, że chce oddać.

> To normalne, na wielu forach np. Uroda sa tzw. straganiki,
Ale to nie jest forum, to grupa dyskusyjna
o określonym regulaminie w prywatnej domenie pl.*.
Asia

Bielenda....
tatuaż henną
Ksiazka o krawatach - obiecane namiary