KRZEM a nowotwory

1. Data: 2005-02-20 17:54:29

Temat: KRZEM a nowotwory
Od: "Profil" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z was slyszal o krzemie w walce z chorobami nowotwowrowymi.
Podobno jest jakis krzem homeopatyczny Polski oraz ten sprowadzany z Niemiec
(Arcana Silicea 6 LM). Nie wiem tylko jakiej firmy to lek.
Nie orientujecie sie gdzie mozna kupic taki krzem homeopatyczny?
Moze sa jakies apteki gdzie mozna to kupic w Polsce?
Dziekuje bardzo za pomoc.

2. Data: 2005-02-20 20:18:35

Temat: Re: KRZEM a nowotwory
Od: "Zbyszek" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy ktos z was slyszal o krzemie w walce z chorobami nowotwowrowymi[...]

Preparat nazywa się AnRy i jest rozprowadzany jako lek homeopatyczny po
100zł za fiolkę.
Produkuje go pani Wiesława Tomczak, chemiczka z Wrocławia, która podobno
współpracowała z twórcą teko leku Anatolem Rybczyńskim za jego życia. Anatol
Rybczyński był chirurgiem onkologiem i całe swoje życie poświęcił badaniu
nowotworów, których to próbek miał pod dostatkiem. Mam jego książkę wydaną w
Poznaniu w roku 1990 (przynajmniej tak jest podpisana) pt.: "Nowe poglądy na
etiologie choroby raka ...".
Po krótce jego teoria wygląda tak:
1 - zauważył robiąc posiewy z próbek, że po kilkunastu dniach wyrastała z
nich pleśń, a posiewów kontrolnych nie
2 - przyjął założenie, że rak to pleśń; 270 gatunków pleśni odpowieda mniej
więcej ilości rodzajów raka, z czego podstawowe są 3, pleśń biała, szara i
czarna
3 - robił wyciagi eterowe raka, pleśni zakażal zwierzęta laboratoryjne i
uzyskiwał podobne efekty
4 - wyżarzając komórki raka w łuku elektrycznym (4000C) pozostawało mu po
nich dużo krzemu
5 - zauważył, że komórki raka są niesamowicie odporne, nawet na wodę
królewską oraz wspomniany łuk elektryczny,
6 - wysunął teorię, że ta niesamowita odporność wynika z połączenia białka z
krzemem
7 - przy okazji stwierdził zupełna nieskuteczność radioterapi, chemioterapi
na wspomnianych próbkach, po takich zabiegach nadal zakażał wspomnanym
wyciągiem eterowym zwierzęta laboratoryjne
8 - zaczął podawać pacjentom, których operował pozostałość po wygrzaniu w
łuku elektrycznym (ale pod ciśnieniem),
9 - przez około rok była poprawa, po czym pacjenci mu umierali.
10 - stwierdził, że przyczyną był zbyt szybki rozpad komórek raka, których
toksyn wątroba nie była w pewnym momencie w stanie usunąć
11 - zaczął zmniejszać ilość tej substancji, a w końcu pozostał na krzemie w
homeopatycznych ilościach
12 - jego zalecenie jest następujące: wyciąć wszystko co tylko się da po
czym zastosować jego lek licząc na to, że wtedy wątroba sobie poradzi z
toksynami po rozpadzie reszty, (chemia czy radioterapia nie ma sensu)
13 - twierdzi, że podany krzem ukierunkowuje coś (??) w organiżmie na walkę
z nim, za pozbawiona krzemu komórka dopiero jest niszczona jak każde obce
ciało
14 - listuje przykłady 212 chorych u których po podaniu jego leku rak juz
nie powrócił

Tyle się dowiedziałem z tej książki. Przy okazji swoich "wyżarzań" w latach
60-tych zaraził się rakiem płuc z którego sam się wyleczył, ale zrosty mu
pozostały. Pod koniec lat 90-tych zebrał pieniądze na patent ale został
okradziony. Drugi raz już nie zdążył zebrać bo zmarł.
Podam ci nr telefonu p. Tomczak z Wrocławia (71)354-15-40, 608-424-398 (to z
ulotki którą dostałem z tym preparatem). Mogę Ci podać gdzie go kupić w
Krakowie.
Tak przy okazji, chciałem zapytać czy są tu ludzie, którzy zetknęli się z
Anatolem Rybczyńskim i jego preparatem.
Opiszcie proszę swoje (lub najbliższych członków rodziny) doświadczenia
jeżeli takie macie.
Niestety nie wiem w którym szpitalu pracował i czy to było w Poznaniu czy
Wrocławiu.
Pozdrawiam i liczę na odzew,
Zbyszek

3. Data: 2005-02-20 22:59:53

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mi sie wszystkie kosci krzemowe w kompie wyżarzyły jak czytałem ten tekst.

To chyba głowny faworyt do nagrody "głupota roku"

4. Data: 2005-02-20 23:47:14

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@...p-p.l> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a mi sie wszystkie kosci krzemowe w kompie wyżarzyły jak czytałem ten
tekst.

> To chyba głowny faworyt do nagrody "głupota roku"

No co Ty. Naukowe podstawy tej metody to, ze podobne leczy podobnym
(Similibus Curentur). W tym wypadku chodzi zapewne o ustrzezenie sie przed
wieksza iloscia krzemu wokol siebie. Podobno nie dziala tylko na niektorych
marynarzy, ktorym proponuje sie zamiast tego wode w odpowiednich
rozcienczeniach.

T.B.

5. Data: 2005-02-21 00:05:34

Od: "gostek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mi sie wszystkie kosci krzemowe w kompie wyżarzyły jak czytałem ten
tekst.

> To chyba głowny faworyt do nagrody "głupota roku"

a mnie dziwi bardzo takie podejscie do swiata z "klapkami na oczach"

gdyby wszyscy podchodzili w ten sposob, nie byloby zadnych badan, nowych
pomyslow, wynalazkow

co do samej opisanej terapii nie bede sie wypowiadac, ogolnie co do
homeopatii uwazam, ze jest bardzo skuteczna, ale nie ze wszystkimi
chorobskami radzi sobie rownie skutecznie (moze to tez kwestia doswiadczenia
lekarza)

6. Data: 2005-02-21 07:16:22

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cvb8eu$o4$...@n...news.tpi.pl,
gostek <g...@w...pl>:

> a mnie dziwi bardzo takie podejscie do swiata z "klapkami na oczach"

> homeopatii uwazam, ze jest bardzo skuteczna

To je zmien :)

--
Robert

7. Data: 2005-02-21 08:10:17

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mnie dziwi bardzo takie podejscie do swiata z "klapkami na oczach"
> gdyby wszyscy podchodzili w ten sposob, nie byloby zadnych badan, nowych
> pomyslow, wynalazkow

Gdyby wszyscy byli tak bezkrytyczni, nie byłoby nie tylko badań, ale i
odkryć...

--
Krzysiek, EBP
Niektórzy mańkuci, co zostało stwierdzone naocznie, śpią w ubraniach jak

8. Data: 2005-02-21 10:28:04

Od: "gostek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To je zmien :)

pewnie jak Fleming wymyslal penicyline tez slyszal - plesn to ja mam w
swojej kuchni, jak chleb mi sie zepsuje (czy cos w tym stylu), a Pasteur
wymyslajac pierwsze szczepionki dostawal po glowie - ze to pomysl iscie
szatanski

nie mowie oczywiscie, ze wszystko trzeba bezkrytycznie akceptowac, w koncu
czlowiek to nie krolik doswiadczalny, ale tak od razu nie odrzucalbym
wszystkich nietypowych pomyslow, a homeopatia jest stosowana przez naprawde
wielu ludzi i wielu lekarzy (we francji np. jest bardzo popularna)

9. Data: 2005-02-21 22:24:07

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Feb 2005, gostek wrote:

> [...]
> homeopatii uwazam, ze jest bardzo skuteczna, ale nie ze wszystkimi
> chorobskami radzi sobie rownie skutecznie (moze to tez kwestia doswiadczenia

leczenie krzemem nowotworow - metoda oparta na pseudonaukowych doktrynach
stosowana przez niektorych od lat70 - brak udowodnionej skutecznosci.

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

10. Data: 2005-02-21 23:49:52

Od: "gostek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> leczenie krzemem nowotworow - metoda oparta na pseudonaukowych doktrynach
> stosowana przez niektorych od lat70 - brak udowodnionej skutecznosci.

to juz konkretna odpowiedz, a nie nasmiewanie sie dla samej przyjemnosci
wysmiania czegos

nie orientujesz sie gdzie mozna by cos wiecej sprobowac poczytac na temat
tych badan, tak z ciekawosci - tylko w miare mozliwosci cos dla laika, bo
specem nie jestem

Pigulki antykoncepcyjne, a dziurawiec zwyczajny
dematolog
ekstrakcja ósemki pare pytań
15tc - Silne bóle głowy
guzki Schmorla