KUCHNIA POLSKA

1. Data: 2008-04-10 10:38:40

Temat: KUCHNIA POLSKA
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I MAŁY CYCAT:

"W nostalgicznym poemacie "Popiół i wiatr" Antoni Słonimski wylicza
rodzaje wędlin, jakie można było przed wojną jadać w Warszawie i
ekskuzuje się czytelnikom: "wybaczcie, że wyliczam te wszystkie
frykasy, lecz ojczyzna się składa także i z kiełbasy". Otóż to!"

2. Data: 2008-04-10 15:04:29

Temat: Re: KUCHNIA POLSKA
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 12:38, Panslavista <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> ekskuzuje się czytelnikom: "wybaczcie, że wyliczam te wszystkie
> frykasy, lecz ojczyzna się składa także i z kiełbasy". Otóż to!"

Alisci, Zyd to przecie!

J-23 Flegiel von Trop

3. Data: 2008-04-10 16:01:19

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 17:04, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Alisci, Zyd to przecie!
>
> J-23 Flegiel von Trop

Jak Barbara Zamojska u gLindy...

4. Data: 2008-04-10 17:05:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 18:01, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Jak Barbara Zamojska u gLindy...

Slonimski byl Zydem. Jak i drugi Skamandryta JulianTuwim. Trzeci
Kazimierz Wierzynski byl Austrikiem. Zas Polakiem byl jedynie Jaroslaw
Iwaszkiewicz. Natomiast zupelnie nie wiem kto zacz Barbara Zamojska
(moze Zamoyska)? Jakas "krowa" z polskiej telebzdury?

5. Data: 2008-04-10 17:47:47

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 19:05, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> Iwaszkiewicz. Natomiast zupelnie nie wiem kto zacz Barbara Zamojska
> (moze Zamoyska)? Jakas "krowa" z polskiej telebzdury?- Ukryj cytowany tekst -

Tyś rzekło...

6. Data: 2008-04-10 20:48:29

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 19:47, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Tyś rzekło...

???
Utwory Zydow przytaczasz jako kanon literatury polskiej? Przasna i
kielbasiana Polskosc jest Ci bliska, to wiem. Ale ze opiewana przez
polskiego patriote Zyda, to Ci nie przeszkadza?

7. Data: 2008-04-10 22:00:46

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 22:48, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> kielbasiana Polskosc jest Ci bliska, to wiem. Ale ze opiewana przez
> polskiego patriote Zyda, to Ci nie przeszkadza?- Ukryj cytowany tekst -

I żydu czasami (rzadko) prawdę się niechcący powie...

8. Data: 2008-04-11 04:27:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 00:00, Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> I żydu czasami (rzadko) prawdę się niechcący powie...

Jak to niechcacy? To dorobek tworczy wspomnianej grupy Skamandrytow
powstal niechcacy? Poza ich wola i swiadomascia, niejako przez
przypadek? Koles zajmij sie lepiej tym, na czym sie znasz - skup sie
na kielbasie!

9. Data: 2008-04-11 06:43:44

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Kwi, 06:27, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> powstal niechcacy? Poza ich wola i swiadomascia, niejako przez
> przypadek? Koles zajmij sie lepiej tym, na czym sie znasz - skup sie

He..he, nie pojmujesz mojego przekazu, znaczy - nie jesteś polskiego
pochodzenia.

10. Data: 2008-04-11 08:05:03

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 19:05, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Iwaszkiewicz. Natomiast zupelnie nie wiem kto zacz Barbara Zamojska
> (moze Zamoyska)? Jakas "krowa" z polskiej telebzdury

Klaskała Kostce i widziałem interfekt z Partii Kobiet - ciekawe kto
to...

P.S. Wiem, kto był w szeregach Skamandra. Mam co najmniej maturę i
kursa niektóre...

TESTY DNA
Panslavista kochanie
CHYBA.....