KUPA MIECI...

1. Data: 2009-03-23 06:59:54

Temat: KUPA MIECI...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma rzeczy na świecie, której nie można trochę gorzej wykonać i trochę
taniej sprzedać.
Natomiast ludzie, którzy patrzą tylko na cenę - zawsze będą ofiarami takich
poczynań.
Niemądrze jest zapłacić za dużo, ale jeszcze gorzej jest, gdy zapłaci się za
mało.
Jeżeli zapłaci się za dużo - można stracić trochę pieniędzy i to wszystko.
Jednakże jeżeli zapłaci się za mało, wtedy czasem można stracić wszystko,
ponieważ zakupiony przedmiot może nie wypełniać przeznaczonych mu funkcji.
Reguła gospodarki nie dopuszcza, żeby za małą cenę otrzymać dużą wartość.
Wybierając najtańszą ofertę trzeba uwzględnić koszty ryzyka.
Gdy to się robi, wtedy ma się już wystarczającą ilość pieniędzy aby kupić
coś lepszego.

John Ruskin

2. Data: 2009-03-23 11:28:11

Temat: Re: KUPA MIECI...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 07:59, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> Wybierając najtańszą ofertę trzeba uwzględnić koszty ryzyka.
> Gdy to się robi, wtedy ma się już wystarczającą ilość pieniędzy aby kupić

Znów coś kupiłeś?

3. Data: 2009-03-23 11:29:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Znów coś kupiłeś?

Robota do seksu ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-03-23 11:36:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 12:29, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Robota do seksu ;P

No tak, Tobie na myśli tylko seks na prund. Zdalne mmsy też nie
wystarczają, choćby dublowane.

5. Data: 2009-03-23 12:38:55

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> No tak, Tobie na myśli tylko seks na prund. Zdalne mmsy też nie
> wystarczają, choćby dublowane.

Lepszy na prund niż żaden..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

6. Data: 2009-03-23 13:45:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robota do seksu ;P
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Szkoda, że nie mam 30 lat, nabrałabyś szacunku post factum....

7. Data: 2009-03-23 13:59:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Szkoda, że nie mam 30 lat, nabrałabyś szacunku post factum....

Musiałbyś mieć minimum 41. Z młodszymi skończyłam z dniem rozwodu :)

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-03-23 14:05:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 13:38, jadrys <i...@w...pl> wrote:

> Lepszy na prund niż żaden..

Prund przynajmniej jest bezkrytyczny - jak się zapłaci rachunek, to
sam przychodzi po kablu.

9. Data: 2009-03-23 15:34:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> No tak,

I kto tu na czyje posty się rzuca jak harpia? Nudzisz się? :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-03-23 15:49:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Musiałbyś mieć minimum 41. Z młodszymi

... od siebie, ofkoz

--
Pozdrawiam - Aicha

Do czego kiedyś służył mężczyzna :)
Kiedyż przejdziemy do ofensywy?
Czy to bluźnierstwo przeciw Panu Bogu Najwższemu?
oni sie lubią michał
ojojoj olechowski się źle czuje