KURA jaka najsmaczniejsza?

61. Data: 2010-11-12 19:15:50

Temat: Re: KURA jaka najsmaczniejsza?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 19:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jak to? Tylko 3 użytkowników przeciw mnie??? A gdzie pozostałych 29-
> ciu? Natychmiast mi tu gwiazdki stawiać ujemne!
> :-D

O, już 5!
:-D
Gdzie reszta?
:-D

62. Data: 2010-11-12 19:16:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 20:15, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> O, już 5!
> :-D
> Gdzie reszta?
> :-D

Tylko 8???
Ruszać się!
:-D

63. Data: 2010-11-12 19:18:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 20:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Tylko 8???
> Ruszać się!
> :-D

Mało, ciągle mało... A na Fotosiku mój kuchenny album ponad 1500 razy
obejrzany!
Ruszać się!
:-D

64. Data: 2010-11-12 19:21:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 20:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mało, ciągle mało... A na Fotosiku mój kuchenny album ponad 1500 razy
> obejrzany!

O, sorry, właśnie stuknęło 2000!
:-)

65. Data: 2010-11-12 19:23:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 20:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> O, sorry, właśnie stuknęło 2000!
> :-)

Cos zelżało tempo gwiazdkowania nujemnego. Impas jakiś?
:-D

66. Data: 2010-11-12 20:34:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-12 10:10, Iks[...] pisze:
> [...]Jesli chcesz tutaj dochodzić moich danych osobowych,
> to możemy - ale to cię moze wiele kosztowac, jak też osoby,
> które ci je ujawnią.

Google same znajdują dane podane przez Ciebie.
;-)
--
pozdr. Jerzy

67. Data: 2010-11-12 22:34:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 20:23, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Cos zelżało tempo gwiazdkowania ujemnego. Impas jakiś?
> :-D

Mało, ciągle mało. Trochę brakuje do tych 2000 z Fotosika, krewnych i
znajomych musicie zatrudnić :-)

68. Data: 2010-11-12 22:34:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 21:34, JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Google same znajduj dane podane przez Ciebie.
> ;-)

Doprawdy?

69. Data: 2010-11-13 07:47:45

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lis, 23:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mało, ciągle mało. Trochę brakuje do tych 2000 z Fotosika, krewnych i
> znajomych musicie zatrudnić :-)

Weź się w garść, weź się wreszcie w garść matko i prawie babko!
Czy od tych gwiazdek na fotosiku a na nich bułek i kuchni z kafla
Twoja samoocena rośnie? Doprawdy zachowujesz się
jakby w realu nie miał, lub nie chciał Cie już nikt docenić, albo
pochwalić. Ikselka, nie rób siary z tymi gwiazdkami, bo mi Cię żal.
Toż Tobie pięćdziesiątka stukneła w kark, zachowuj sie adekwatnie
do wieku i funkcji społecznej jaką kiedyś pełniłaś.
Ciebie bronić... nie sensu. :(

70. Data: 2010-11-13 13:37:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lis, 08:47, Suri <b...@p...fm> wrote:

> Weź się w garść, weź się wreszcie w garść matko i prawie babko!

O przepraszam, do babki mi sporo brakuje - jeszcze o moim babkowaniu
ptaszki nie ćwierkają.
Więc mi tu nie wyjeżdżaj z argumentacją spoza realiów.

> Czy od tych gwiazdek na fotosiku a na nich bułek i kuchni z kafla
> Twoja samoocena rośnie?

Nie ma to na nią wpływu - jest ciągle tak samo wysoka. Ale widzę, że
wpływ jest na Twoją, która maleje, bo chcesz mi tu coś popsuć, jak
ładniejszą babkę (nomen omen) koledze w piaskownicy, prawda?
Trochę dorosłosci, trochę wiecej dorosłości radzę 3-)

> Doprawdy zachowujesz się
> jakby w realu nie miał, lub nie chciał Cie już nikt docenić, albo
> pochwalić.

Nie mam wpływu na Twoje wrażenia na mój temat.

> Ikselka, nie rób siary z tymi gwiazdkami, bo mi Cię żal.

Ciebie naprawdę nie śmieszą te gwiazdki wystawiane przez dorosłych
(???) ludzi? - no to czuj się jednym z nich :-)

> Toż Tobie pięćdziesiątka stukneła w kark, zachowuj sie adekwatnie
> do wieku

Tzn co mam robić? - jakiś instruktaż? Z obserwacji czy autopsji
lecisz? - to dawaj.

> i funkcji społecznej jaką kiedyś pełniłaś.

Mówisz? - hmmmm, to jkako były inspektor BHP polecam Ci, wyłącz kompa,
bo Ci żyłka pęknie z powdu mojego dobrego humoru, to niebezpieczne dla
sztywniaczek :-)

> Ciebie bronić... nie sensu.  :(

Jakieś majaki?

Ciasto marchewkowe