KURA jaka najsmaczniejsza?

1. Data: 2010-11-09 18:05:11

Temat: KURA jaka najsmaczniejsza?
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Jaka kura najlepsza do pieczenia w piekarniku lub na grillu?
Która lepsza będzie do rosołu?
Co kupić np od gospodarza na wsi?

Gdyby był wybór z poniższych:

Brojler 5-8 tygodniowy czyli standard w sklepach. Mnie smakuje.
Leghorn, Sussex albo nioska wiejska mieszaniec roczna, dwuletnia, trzyletnia
;-)
Zielononóżna roczna lub dwuletnia
Kogut Sussex, Leghorn, Zielononóżka np półroczny albo roczny
Kaczka biała, (wiem że kaczka to nie kura). Twarde to trochę, ale smaczne.
Kaczka francuska
XL

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2010-11-09 18:05:19

Temat: Re: KURA jaka najsmaczniejsza?
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Brojler 5-8 tygodniowy czyli standard w sklepach. Mnie smakuje.
> Leghorn, Sussex albo nioska wiejska mieszaniec roczna, dwuletnia, trzyletnia
> ;-)
> Zielononó&#191;na roczna lub dwuletnia
> Kogut Sussex, Leghorn, Zielononó&#191;ka np pó&#179;roczny albo roczny
> Kaczka bia&#179;a, (wiem &#191;e kaczka to nie kura). Twarde to troch&#234;, ale
smaczne.
> Kaczka francuska
> XL
>
> --
> Jan Werbi&#241;ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Wiek kury poznaje się po zębach. Ale kura nie ma zębów. Ludzie mają.

3. Data: 2010-11-09 22:13:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lis, 19:05, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> (...)
> XL

Twoje kompleksy na tle bezjajeczności wyłażą każdym szwem. Razem ze
słomą z butów. Menie.

Znam takich. Jeden z Twego gatunku kiedyś z determinacją przytuptał ze
swoją kobietą do miejsca, gdzie zaparkowałam, po tym, jak on sam woją
złotą maszyną nie zmieścił się tyłem w to miejsce, które ja
natychmiast po jego odjeździe zajęłam, naciskana przez sznur
samochodów za mną do zrobienia jakiegoś ruchu w miejskim tłoku.
Chciało mu się drałować do mnie pól kilometra, ciagnąc za sobą
kobitę, aby się przed nią popisać, jak to mnie bedzie opieprzał. Nie
zdażyłam nawet odejść od samochodu, jak już byli przy mnie.
Spojrzałam na niego - płaszczyk kaszmirowy z górnej półki, garnitur
flanelowy wełniany, łał - teczuszka z krokodylka, koszula jak śnieg,
no po prostu dżentelmen w każdym calu - wszystko było aktualne, póki
gęby nie rozwarł...
A jak rozwarł, to ja tylko wysłuchałam i z uśmiechem powiedziałam do
jego kobietki: "Gratuluję męża dżentelmena".
Babka dotąd z triumfem i dumą obserwujaca poczynania swego kogucika tu
oczy spuściła, zaczerwieniona, a on, jak mężnie skrzydełkami nade mną
machał, tak mu nagle opadły. Poszli sobie w ciszy, jakoś tak osobno
już... Popsułam im coś chyba.
No to pa, menku.

4. Data: 2010-11-09 22:41:44

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> XL
>
> --
> Jan Werbi&#241;ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Już nie musisz kupować. Sama przyszła i dziobem kłapie. Myślę że jakiś pieniek i
ostrą siekierkę masz.

5. Data: 2010-11-09 23:02:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lis, 23:41, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

> Ju nie musisz kupowa . Sama przysz a i dziobem k apie. My l e jaki pieniek i
> ostr siekierk masz.

W sumie macie obaj te wymarzone dwa jaja, to widać - wespół w zespół.

6. Data: 2010-11-09 23:30:59

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

Powiedz mi taką rzecz. Ty jesteś spod kwoki, czy z inkubatora?

7. Data: 2010-11-10 01:32:05

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i.googlegroups.com...

> Ju nie musisz kupowa . Sama przysz a i dziobem k apie. My l e jaki pieniek
> ostr siekierk masz.

W sumie macie obaj te wymarzone dwa jaja, to widać - wespół w zespół.

Zespół zbuków.

8. Data: 2010-11-10 01:50:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i.googlegroups.com...

> Ju nie musisz kupowa . Sama przysz a i dziobem k apie. My l e jaki pieniek
> ostr siekierk masz.

W sumie macie obaj te wymarzone dwa jaja, to widać - wespół w zespół.

Zbuki dwa.

9. Data: 2010-11-10 13:00:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 02:50, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

i.googlegroups.com...

> W sumie macie obaj te wymarzone dwa jaja, to wida - wesp w zesp .
>
> Zbuki dwa.

Pożyczają sobie wzajemnie na szczególne okazje :-PPP

10. Data: 2010-11-10 18:27:31

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

a.googlegroups.com...
> [...]
>
> Zbuki dwa.

Pożyczają sobie wzajemnie na szczególne okazje :-PPP

Jak tam Twoje jaja, które wysiadujesz przed komputerem? Wykluło się coś
oprócz wielkiej dupy?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Ciasto marchewkowe