Ka-Ja Basnowie Meble z Warszawy - partacze!

1. Data: 2008-01-02 14:05:33

Temat: Ka-Ja Basnowie Meble z Warszawy - partacze!
Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przestrzegam przed firmą Ka-Ja Basniowie Meble z Warszawy. Firma
miesci sie w Warszawie przy ul. Basniowej 3 i wykonuje m. in.
zabudowy kuchenne.
Szczegoly mozna przeczytac tutaj:

http://ka-ja.pl.tl/Ka_Ja-Partacze.htm

2. Data: 2008-01-02 14:10:22

Temat: Re: Ka-Ja Basnowie Meble z Warszawy - partacze!
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.01.2008, o godzinie 15.05.33, na pl.rec.dom, lolka napisał(a):

> Przestrzegam przed firmą Ka-Ja Basniowie Meble z Warszawy. Firma
> miesci sie w Warszawie przy ul. Basniowej 3 i wykonuje m. in.
> [...]

lolka, lolka... pamiętasz?

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2008-01-02 14:15:22

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 15:10, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:

> lolka, lolka... pamiętasz?

Habeck, Habeck, normalnie lazisz za mna ;)

--
*lolka*

4. Data: 2008-01-02 14:28:57

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.01.2008, o godzinie 15.15.22, na pl.rec.dom, lolka napisał(a):

> Habeck, Habeck, normalnie lazisz za mna ;)

Uparcie. :)
Wywal też na pl.regionalne.warszawa i pl.misc.budowanie.

*Habeck*
- Schutzbach

5. Data: 2008-01-02 14:33:25

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 15:28, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:

> Uparcie. :)
> Wywal też na pl.regionalne.warszawa i pl.misc.budowanie.

Na budowaniu dalam, na wawce nie bylam pewna czy pasuje.

--
*lolka*

6. Data: 2008-01-02 14:40:30

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.01.2008, o godzinie 15.33.25, na pl.rec.dom, lolka napisał(a):

> Na budowaniu dalam, na wawce nie bylam pewna czy pasuje.

Pasuje. Raz, że Warszawa, dwa, że w formie ostrzeżenia.
I nie będą mieli powodu do pyskowania, bo imię i nazwisko podałaś. :)

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2008-01-02 16:27:32

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lolka" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> Przestrzegam przed firmą Ka-Ja Basniowie Meble z Warszawy.
Mieszkam niedaleko siedziby tej firmy i ich "reklamę" widuję dość często.
Wygląda żenująco, jeśli nie gorzej. Nie wiem, gdzie dokładnie, w którym budynku
ta firma się mieści, ale raczej na warsztaty to tam miejsca nie ma. Czyżby firma
garażowa ?

8. Data: 2008-01-03 17:57:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przestrzegam przed firmą Ka-Ja Basniowie Meble z Warszawy. Firma
> miesci sie w Warszawie przy ul. Basniowej 3 i wykonuje m. in.

Ja bym takich "fachowców" za jaja powiesiła! :-/

Qra, a swojemu stolarzowi kuchennemu powinnam pokłony bić, jego podłączenie
zlewu do majstersztyk sztuki hydraulicznej

9. Data: 2008-01-03 22:04:58

Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Qra, a swojemu stolarzowi kuchennemu powinnam pokłony bić, jego
> podłączenie zlewu do majstersztyk sztuki hydraulicznej
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Zareklamuj go!

EvT

10. Data: 2008-01-03 22:33:02

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sty, 23:04, Everard Took <a...@o...pl> wrote:
> Qrczak napisał(a):> Qra, a swojemu stolarzowi kuchennemu powinnam pokłony bić, jego

> Zareklamuj go!

Wlasnie!

--
*lolka* 1750880