Kabina prysznicowa, ale na wannę

1. Data: 2003-06-27 17:09:20

Temat: Kabina prysznicowa, ale na wannę
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś z Was ma/miał/będzie miał u siebie wannę [prostokątną] osłoniętą
tak, jak osłonięty jest brodzik od prysznica. Nie jest to typowa kabina
prysznicowa, ale sens istnienia jest taki sam ;-) Chodzi mi konkretnie o
takie szklane drzwi przesuwane. Szperałam trochę po stronach internetowych,
ale niestety nie mogę znaleźć niczego interesującego.
Czy ktoś z Was zna producentów takich "gadżetów", ma u siebie coś takiego
(albo widział u kogoś) oraz ewentualnie mógłby się podzielić opiniami na
temat ich produktów?

Z góry dziękuję za pomoc.

--
PozdrawiaM.

1. Data: 2003-06-27 17:38:04

Temat: Re: Kabina prysznicowa, ale na wannę
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...] wannę [prostokątną] osłoniętą tak, jak osłonięty
> jest brodzik od prysznica. Nie jest to typowa kabina
> [...]

Parawan nawannowy albo kabina nawannowa (to do nakarmienia
googla). Produkują chyba wszyscy producenci kabin
prysznicowych(http://www.sanplast.com.pl/nawan1.htm,
http://www.kolo.com.pl/produkty/lista_produktow1.asp
?fraza=paraw
an&marka=kolo&zakres=produkty,
http://www.huppe.com.pl/oferta.htm, Duscholux, Aquaform...).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-06-27 20:20:33

Temat: Re: Kabina prysznicowa, ale na wann
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Parawan nawannowy albo kabina nawannowa (to do nakarmienia
> googla). Produkują chyba wszyscy producenci kabin
> prysznicowych

To prawda. Pełno tego w Castoramach, jak i w bardziej wyrafinowanych
sklepach.

1. Data: 2003-06-27 21:35:42

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bdhtoj$qk3$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Nixe

> [...]
> to typowa kabina prysznicowa, ale sens istnienia jest taki sam ;-)
> Chodzi mi konkretnie o takie szklane drzwi przesuwane.
Teściowie mają coś takiego, szyna od tych drzwi włazi w tyłek, gdy
siadasz na brzegu wanny :-( ale może nowsze modele mają to lepiej
rozwiązane. W IKEA widziałem ciekawy zestaw. Szklany "parawan" (coś jak
drzwi harmonijkowe) mocowany *wyłącznie* do ściany z jednej strony. Też
pewnie ma jakieś wady, ale wsklepie ładnie się przezentował.

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

1. Data: 2003-06-29 23:00:33

Temat: Re: Re: Kabina prysznicowa, ale na wannę
Od: Krzysztof Gmyr <k...@p...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos, kiedys, a konkretnie a...@w...pl napisal...
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Parawan nawannowy albo kabina nawannowa (to do nakarmienia
> googla). Produkują chyba wszyscy producenci kabin
> prysznicowych

A czegos takiego jak tutaj:

http://www.sanplast.pl/wannyw.htm

tylko bez hydromasażu nie widzieliście? Koło czy Sanplast maja coś
takiego ale tylko jako zestaw do hydromasażu a nie jako "zwykłą" wanne z
kabiną.

--
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Krzysztof Gmyr

1. Data: 2003-07-02 09:07:58

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drzwi harmonijkowe) mocowany *wyłącznie* do ściany z jednej strony. Też
> pewnie ma jakieś wady, ale wsklepie ładnie się przezentował.

Po 2 latach szukania czegos do asymetrycznej wanny znalazlem cos lepszego
niz zaslonka :-))
Szklany skladany parawan z zawiasami 360 stopni. Sa 3 i 5 czesciowe. Mocuje
sie je do sciany na jednej listwie bez zadnych dodatkowych ramion i rozklada
na brzegu wanny. Od dolu jest uszczelka. Po prysznicu drzwi sklada sie w
harmonijke i opiera albo na scianie albo o rog wanny. Firma jakas
niemiecka.

Pozdrawiam
Tomek

Plyta k-G na polki?