Kabiny PRYSZNICOWE..jakie?

1. Data: 2001-09-18 12:07:33

Temat: Kabiny PRYSZNICOWE..jakie?
Od: "kasiek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem w trakcie urządzania łazienki i mam w zwiazku z tym 2 pytania:

1. Czy ktoś może ma u siebie głęboki (ok.20 cm) brodzik do prysznica i może
mi poweidzieć czy jest to dobre rozwiązanie (oczywiscie nie mam wanny w
lazience)..czy jest to wygodne i moze jakies sugestie na jaka firme sie
zdecydowac..?

2. Sprawa kabiny-plastik czy szkło. Oczywiscie że szkło jest ładniejsze, ale
jak jest z utrzymaniem czystości kabiny szklanej?czy po każdej kąpieli trzba
wycierać te szyby,czy wyglada to ładnie bez wycierania?do tej pory miałam
plastik..nie bylo wiekszych problemow..

Pozdrawiam i BARDZO dziekuje za odpowiedzi,
Kasiek

1. Data: 2001-09-18 16:32:13

Temat: Re: Kabiny PRYSZNICOWE..jakie?
Od: "MyszaQ" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasiek napisał(a) w wiadomości: <9o7d72$qrb$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> [...]
>mi poweidzieć czy jest to dobre rozwiązanie (oczywiscie nie mam wanny w
>lazience)..czy jest to wygodne i moze jakies sugestie na jaka firme sie

Gleboki brodzik jest przydatny, jezeli masz male dziecko. Mozna zamknac
odplyw (specjalny syfon jest potrzebny), nalac wody i dzidzia sie moze
troszke pochlapac. IMO dla osoby doroslej glebokosc nie ma wiekszego
znaczenia.
Ja mam KOLO, chyba Akcent, ale glowy za to nie dam.

Monika

1. Data: 2001-09-18 22:14:07

Od: "kasiek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MyszaQ napisał(a) w wiadomości: <9o7vp2$2t7$3@news.tpi.pl>...

> [...]
>znaczenia.
>Ja mam KOLO, chyba Akcent, ale glowy za to nie dam.

Dzieki za info,
dziecka na razie nie mam:)ale ciagle jeszcze mysle o tym glębokim brodziku,
bo można tam np cos ręcznie przeprac

Czy Ktoś mi powie na jaka kabine sie zdecydowac??szklo czy plastik??co
wygodniejsze w utrzymaniu czystosci??

pozdr,
Kasiek

1. Data: 2001-09-19 05:07:38

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy Ktoś mi powie na jaka kabine sie zdecydowac??szklo czy plastik??co
> wygodniejsze w utrzymaniu czystosci??

Jeżeli szkło, to jakieś "mrożone" lub coś w tym stylu.
Mamy gładkie, przeźroczyste i widać każdą zaschniętą kropelkę.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-09-19 09:03:04

Od: "kasiek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksy Kordiukiewicz napisał(a) w wiadomości: <9o995t$l1m$1@news.tpi.pl>...

> [...]
>ANTENY, TV-SAT, ANTENY ZBIOROWE, TVK, TELEFONY
>DOMOFONY, ALARMY, TV UŻYTKOWA, KASETKI, ZAMKI

No właśnie o to mi chodziło, a wiec bede musiala zdecydowac sie na ten
plastik :((Bo szkla "mrożonego" nie wiedzialam..Moze macie jakies namiary na
sklepy(dolnoślaskie) , albo firmy..
Dzieki
Kasiek

1. Data: 2001-09-19 09:19:57

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Kałdunek" <d...@p...bptnet.pl> napisał w wiadomości
> Hej,
> mrozone to chyba tez nie bo nie byloby gladkie i trudno czyscic.
> Najlepsze byloby z jakims wzorem, ale gladkie.

Widziałem kiedyś szkło w paski (piaskowane).
Niestety w przypadku mojej kabiny nie było takiej możliwości.
Szkło przeźroczyste i już!

> Mam szklaną i to fakt ze troche widać.
> Polecam taką z jak najmniejszą ilością zakamarków
> listewek itp. duza gladka powierzchnie nie jest trudno
> wyczyscic. Brodzik mam b. plytki, ale przy dzieciach
> to może sie sprawdzić gleboki.

Ten problem mam akurat z głowy, bo po przeciwnej stronie łazienki mam dużą
wannę! :-)

> B.plytki = b.wygodne wejscie

Ooo! To tak! :-)))

Pozdrowienia

1. Data: 2001-09-19 09:20:57

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> No właśnie o to mi chodziło, a wiec bede musiala zdecydowac sie na ten
> plastik :((Bo szkla "mrożonego" nie wiedzialam..Moze macie jakies namiary

Niekoniecznie to musi być mrożone, może być piaskowane!
Widziałem takie kabiny, niestety w moim przypadku nie było takiej
możliwości.

Pozdrowienia

1. Data: 2001-09-19 09:23:59

Od: "Jacek Tryc" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1 płaski brodzik jest wygodniejszy - łatwo się do niego wchodzi, ale musisz
pamiętać, żeby wziąć do niego wysoką kabinę. Nie bój się, że woda będzie
stała - nie ma problemu z czyszczeniem syfonów (porządnych - np Hansgrohe,
Geberit czy Viega)

2 Szkło jest duuużo ładniejsze (i nieco droższe) ale się nie rysuje. Poza
tym można kupić coś w rodzaju lakieru, którym spryskuje się raz na kwartał
szkło. Powoduje to, że woda ześlizguje się po szybie i nie odparowuje na
niej. W droższych kabinach powłoka taka jest proponowana na zasadzie opcji,
ale i tak trzeba ją potem regenerować.

Nie kupuj kabiny tańszej niż 1800-2000 (jeśli cię stać) Proponuję Koło
Akcent lub Koralle Supra Top. Ładne i jakościowo lepsze niż wszystkie tańsze
kabiny.

Jacek Tryc

1. Data: 2001-09-19 10:08:52

Od: Olga <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksy Kordiukiewicz wrote:

> Jeżeli szkło, to jakieś "mrożone" lub coś w tym stylu.
> Mamy gładkie, przeźroczyste i widać każdą zaschniętą kropelkę.

Moja mama ma u siebie (niestety nie wie skad, bo ktos jej to kupowal)
wlasnie drzwi szklane, ale ze wzorkiem w kropelke! Wyglada super, nie dosc
ze ladnie i ozdobnie to jeszcze wody na tym wcale nie widac. Skladane sa te
drzwi w harmonijke, nie pamietam teraz czy na 3 czy na 4. Kasiek, Poszukaj
takiej, bardzo ladnie wyglada.

Ola

agencje nieruchomości
grzejniki Armatura