Kacza krew do czerniny - gdzie kupic w Wawie?

1. Data: 2003-11-04 09:51:49

Temat: Kacza krew do czerniny - gdzie kupic w Wawie?
Od: m...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wie ktoś może, gdzie w Warszawie można kupić kaczą krew do czerniny?
Niekoniecznie w stanie surowym - w moim mieście rodzinnym można było kupić
małe porcje zamrożonej krwi z dodatkiem octu. Niestety w Wawie nigdzie tego
znaleźć nie mogę.

Będę wdzięczny za sugestie

Heja

--
-+--------------------------------------------------

1. Data: 2003-11-04 11:18:35

Temat: Re: Kacza krew do czerniny - gdzie kupic w Wawie?
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niekoniecznie w stanie surowym - w moim mieście rodzinnym można było kupić
> małe porcje zamrożonej krwi z dodatkiem octu. Niestety w Wawie nigdzie

No co Ty? Halloween już było.

Ewa

1. Data: 2003-11-05 07:33:21

Od: "EuGeni" <s...@U...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niekoniecznie w stanie surowym - w moim mieście rodzinnym można było kupić
> małe porcje zamrożonej krwi z dodatkiem octu. Niestety w Wawie nigdzie

----------------------

Hej!
Naprawdę lubisz czerninę?
Po pierwsze, będziesz kawalerem do końca życia, skoro ci serwują tu i
ówdzie.
Po drugie, chyba jedyna rzecz, jakiej już nie chcę po raz drugi kosztować. A
pierwszy raz podana była przez teścia in futuro, to musiałem zjeść, choćby i
na złość! Inna sprawa, że widziałem kaczusie, które pompowały krew do słoika
z własnych gardziołków, może dlatego tak mi zupka nie podeszła. ALbo i
podeszła...

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp.pl - prawdopodobnie najlepszy polski sieciowiec

1. Data: 2003-11-05 08:17:34

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

EuGeni <s...@U...ru> napisał(a):
[...]
> Po pierwsze, będziesz kawalerem do końca życia, skoro ci serwują tu i
> ówdzie.

Skoro szuka to raczej po to aby ...

> Po drugie, chyba jedyna rzecz, jakiej już nie chcę po raz drugi kosztować. A
> pierwszy raz podana była przez teścia in futuro, to musiałem zjeść, choćby i
[...]

.. nie być tesciem.

;-)))))))))))))))))))))))

pozdr. Jerzy
PS
EuGeniuszu, orzechów na leszczynie nie było i w tym roku.
:-(

1. Data: 2003-11-05 08:27:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>;-)))))))))))))))))))))))
>
>pozdr. Jerzy
>PS
>EuGeniuszu, orzechów na leszczynie nie było i w tym roku.
>:-(

Kto zjadl? i jesli nie bylo ich na leszczynie to moze sa:
a. pod leszczyna
b. na sasiedniej wisni (poszly na ploty albo ogladac mecz)

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-11-05 08:40:09

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> i jesli nie bylo ich na leszczynie to moze sa:
> a. pod leszczyna

ROTFL :-))))))))))))

Gosia

1. Data: 2003-11-05 13:01:18

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson:

> Kto zjadl? i jesli nie bylo ich na leszczynie to moze sa:
> a. pod leszczyna

moje orzechy laskowe są w wiewiórkach i w ziemi. Te bydlaki wcinają
jeszcze zielone i dojrzeć nie pozwolą. Zna ktoś przepisy na
przyrządzenie wiewiórki? Żywione orzechami laskowymi?

Waldek

1. Data: 2003-11-05 13:13:40

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> napisał(a):

> moje orzechy laskowe są w wiewiórkach i w ziemi. Te bydlaki wcinają
> jeszcze zielone i dojrzeć nie pozwolą. Zna ktoś przepisy na
> przyrządzenie wiewiórki? Żywione orzechami laskowymi?

Mam taką jedną (dwie?) za oknem, codziennie dokarmiam
a jak nie przyjdzie to znaczy, że nastała zima.
A przepis: dokarmiać, dokarmiac, dokarmiać
i cieszyć wzrok ich harcami.

pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-11-05 13:24:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Nov 2003 14:01:18 +0100, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

> [...]
>jeszcze zielone i dojrzeć nie pozwolą. Zna ktoś przepisy na
>przyrządzenie wiewiórki? Żywione orzechami laskowymi?

upieczone, z orzechem laskowym w pyszczku?

trys, co jest w spolce ze wszystkimi rudymi
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-11-05 13:26:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mam taką jedną (dwie?) za oknem, codziennie dokarmiam
>a jak nie przyjdzie to znaczy, że nastała zima.
>A przepis: dokarmiać, dokarmiac, dokarmiać
>i cieszyć wzrok ich harcami.
>
>pozdr. Jerzy

ja dokarmiam wrobelki, bo sie po saisedzku zagniezdily i probuja
wygonic kosa. ucze je powoli jesc ten chleb i okruchy, ktore im
rzucam w MOIM ogrodzie, w pokoju mam fotel tak ustwiony, ze moge
sobie ogladac ptaszki..
czy ktos wie czy to wszystko jakie okruchy sie rzuca ptaszkom? ja
rzucam duzo ciasta

trys
K.T. - starannie opakowana

jarzebiak