Kaczyński, PiS, PO oczami JKR

21. Data: 2010-11-06 17:56:30

Temat: Re: Kaczyński, PiS, PO oczami JKR
Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Dnia 06-listopad-10 w ramce <news:ib3pib$anl$1@inews.gazeta.pl> pędzel
> vonBraun zmalował:

> Mi się jawi jako ta która krzywdzi. Ot pomęcz się, może Ci to coś uświadomi
> :)
Nie piszę tu o zwolennikach PiS tak lojalnych jak Ty. Zawsze jest pewna
liczba niezdecydowanych i o nich - DOSŁOWNIE - napisałem
pozdrawiam
vonBraun

22. Data: 2010-11-06 17:58:32

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Dnia 06-listopad-10 w ramce <news:ib3nfe$4bk$1@inews.gazeta.pl> pędzel
> vonBraun zmalował:

> Nie wiesz, ale wiesz. No przecież :)
Paweł pytał o DOMYSŁY. Poniżej przedstawiam je używając stosownych
określeń ja "nie wiem", "podejrzewam". To już drugi post w którym nie
czytasz dokładnie tego co piszę - oba dotyczyły spraw PiS

pozdrawiam
vonBraun

23. Data: 2010-11-06 18:48:08

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-listopad-10 w ramce <news:ib44sh$fvm$1@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:

> Nie piszę tu o zwolennikach PiS tak lojalnych jak Ty. Zawsze jest pewna
> liczba niezdecydowanych i o nich - DOSŁOWNIE - napisałem
> pozdrawiam
> vonBraun

No nie. Napisałeś: "jawi się wyborcom PiS jako osoba skrzywdzona" a
niezdecydowani się wg Ciebie mają męczyć. Ja się odniosłem do pierwszej
części - jako wyborca PIS. A czy jestem lojalny? Zależy co miałeś na myśli.

24. Data: 2010-11-06 18:52:41

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> [...]
> części - jako wyborca PIS. A czy jestem lojalny? Zależy co miałeś na myśli.

Zapewne można było to tak odebrać.

Natomiast nie mam wątpliwości, że żelazny elektorat PiS uzna iż wódz w
swej mądrości pozbył się liberalnej dywersantki strzelającej prezesowi w
plecy, w dodatku popierającej jakieś tam "in vitro", a więc morderczyni
nienarodzonych embrionów...

pozdrawiam
vonBraun

25. Data: 2010-11-06 18:58:14

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-listopad-10 w ramce <news:ib450a$fvm$2@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:

> Paweł pytał o DOMYSŁY. Poniżej przedstawiam je używając stosownych
> określeń ja "nie wiem", "podejrzewam". To już drugi post w którym nie
> czytasz dokładnie tego co piszę - oba dotyczyły spraw PiS

Nie prawda. Dokładnie przeczytałem. Hipotez może być mnóstwo, Ty natomiast
przedstawiłeś taką, która jest zdecydowanie niekorzystna dla JK, a wg mnie
jeszcze drastycznie chora. To śmieszne zresztą, że się tak od tego
odżegnujesz, starając się przy okazji imputować mi brak dokładności w
interpretowaniu Twoich nazbyt dla mnie jaskrawych hipotez.

Jeśli odpowiadasz na pytanie "ktoś się domyśla co ma na myśli" w sposób
"nie wiem, ale gdybym miał coś tam coś tam, to też bym się przeraził" to
Twój punkt widzenia jest dla mnie jasny. Niby "podejrzewasz" ale wiesz.
Oczywiście - to tylko moja hipoteza. Tak sobie podejrzewam, vB. Tylko sobie
podejrzewam i nie wiem, dodam, żebym potem nie musiał pisać, że coś
niedokładnie mnie przeczytałeś :)

26. Data: 2010-11-06 19:06:32

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> [...]
> Oczywiście - to tylko moja hipoteza. Tak sobie podejrzewam, vB. Tylko sobie
> podejrzewam i nie wiem, dodam, żebym potem nie musiał pisać, że coś

Dokładnie: to ja podejrzewam, że ta "moja myśl" może podprogowo
prześladowac Jarosława - i że zrobi wszystko aby ją "zatupać".
Stąd przerażenie.

vB

27. Data: 2010-11-06 19:16:32

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-listopad-10 w ramce <news:ib485t$sat$1@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:

> [...]
> swej mądrości pozbył się liberalnej dywersantki strzelającej prezesowi w
> plecy, w dodatku popierającej jakieś tam "in vitro", a więc morderczyni

Czy żywisz jakąś pogardę dla osób, które wyznają właśnie takie poglądy?

28. Data: 2010-11-06 19:38:04

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06-listopad-10 w ramce <news:ib48vs$202$1@inews.gazeta.pl> pędzel
vonBraun zmalował:

> Dokładnie: to ja podejrzewam, że ta "moja myśl" może podprogowo
> prześladowac Jarosława - i że zrobi wszystko aby ją "zatupać".
> Stąd przerażenie.

Czyli to nic innego jak projekcja, drogi Watsonie :)

29. Data: 2010-11-06 19:39:06

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Dnia 06-listopad-10 w ramce <news:ib485t$sat$1@inews.gazeta.pl> pędzel
> vonBraun zmalował:

> Czy żywisz jakąś pogardę dla osób, które wyznają właśnie takie poglądy?

Lekceważący stosunek (choć to też na siłe) miewam raczej do poglądów
tych osób (czasem skrajność tych postaw budzi mój strach). Zapewne
lekceważenie da sie jakoś podciagnąc pod "pogardę", lecz sądzę, że
potrafię oddzielić to od stosunku do ludzi. Ci jawią mi się jako
nieszczęśliwi poprzez swój brak samodzielności i zależnośc od autorytetów.

pozdrawiam
vonBraun

30. Data: 2010-11-06 19:44:23

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Dnia 06-listopad-10 w ramce <news:ib48vs$202$1@inews.gazeta.pl> pędzel
> vonBraun zmalował:

> Czyli to nic innego jak projekcja, drogi Watsonie :)

Pytają się mnie o domysły, bo faktów nie ma. To oczywiste, że to czym
dysponuję - przy braku faktów - może być skazone projekcjami. Nawiasem,
nie słyszałeś o tym, ze część projekcji jest trafna?

pozdrawiam
vonBraun

Do vonBraun
Dr. Depko