Kaczyński o inteligencji narodowej

21. Data: 2010-11-09 09:14:54

Temat: Re: Kaczyński o inteligencji narodowej
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ib9bkt$s4m$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem ile prawdy w powyzszym, ale kiedys czytalem (chyba w Problemach),
> ze Japonski i owszem podbija tzw. inteligencje.

A wracając, wydawało mi się to tak oczywiste, że nie wymagające
udowodnienia.
Ale jak chcesz to pogrzebię i pogadamy.

MK

PS. I tu zaczęłam sobie czytać o języku japońskim.
Wciągające.

22. Data: 2010-11-09 09:24:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wracając, wydawało mi się to tak oczywiste, że nie wymagające
> udowodnienia.

Ja nie wymagam, ale moze to byc tez skutek specyficznej edukacji m.in.
przedmiotow scislych. Tyle, ze roznice po mojemu sa niemal na granicy metody
badawczej, watpie czy angolowi chcialo sie robic wiecej zachodu, za wiecej
kasy. Choc roznice oczywiscie beda.

23. Data: 2010-11-09 09:29:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> metody badawczej, watpie czy angolowi chcialo sie robic wiecej zachodu, za
> wiecej kasy. Choc roznice oczywiscie beda.

Też mam jak najbardziej ścisłe, co bardzo sobie chwalę, bo uporządkowało to
mój sposób myślenia...
Jednak pracując "porozciągałam się" w stronę humanistyczną, co też sobie
bardzo chwalę, bo odczuwam to jako pełnię.

Więc jednak pogrzebię.
Rozmowa warta jest świeczki.
Wyjeżdżam na weekend, więc pewnie odezwę się jakoś na początku tygodnia.

MK

24. Data: 2010-11-09 09:53:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-09 10:29, Vilar pisze:

> Wyjeżdżam na weekend, więc pewnie odezwę się jakoś na początku tygodnia.

Miłego wypoczynku :)

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2010-11-09 10:49:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc jednak pogrzebię.
> Rozmowa warta jest świeczki.
> Wyjeżdżam na weekend, więc pewnie odezwę się jakoś na początku tygodnia.

WE WTOREK NA WEEKEND???!!!!

26. Data: 2010-11-09 11:34:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> WE WTOREK NA WEEKEND???!!!!

Nie e, jutro, wieczorkiem :-))
Ale nie zdążę dziś poczytać, pomyśleć, naskrobać, no weź...... Co ja, jakiś
Pierun-do-nogi jestem?

27. Data: 2010-11-09 11:35:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miłego wypoczynku :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ale jeszcze trochę was pomęczę swoimi niezbyt przemyślanymi wynurzeniami
:-PP

MK

28. Data: 2010-11-09 11:37:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierun-do-nogi jestem?

Pierun to taki Irasiad?

29. Data: 2010-11-09 11:42:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Pierun to taki Irasiad?

Uhmmm :-)
Hau

MK

30. Data: 2010-11-09 11:47:59

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> WE WTOREK NA WEEKEND???!!!!

Jedni mają lepiej, innym zawsze wiatr w oczy.

Qra

Generacja X
Dla drucha
Czemu Kaczyński postawił na Ziobrę?