Kafelkowa mozaika

1. Data: 2003-08-13 10:32:50

Temat: Kafelkowa mozaika
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Spodobała mi się (na zdjęciach) mozaika z kafelków - wymyśliłam sobie,
że zamontuję takie coś w kuchni za kuchenką i nad zlewem. Zasadniczy
problem - jakie firmy to robią?
Na www znalazłam Atmę beż z Opoczna: http://certex.pl/atma.php, niestety
tylko beż (a ja bym wolała zielenie).

U znajomego - kafelki pt. JASBA: http://www.jasba.dk/Produkter_m2.htm
i to jest właśnie to, o co mi chodzi - coś w rodzaju 2444 - turkus lub
2462 savanna. W czym wobec tego problem - jak zwykle w cenie. Jasba
kosztuje 300 zł/m2, co mnie nieco powala na podłogę (potrzebuję kupić
wszystkiego 2,4m2).

Czy widział ktoś coś podobnego w bardziej akceptowalnej cenie? I, last
but not least, może toto się kiepsko myje (a przy kuchence i zlewie
trochę się paprze) i lepiej wybić sobie z głowy i dać jakieś proste
10x10?

Zuzanka
*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-08-13 11:16:23

Temat: Re: Kafelkowa mozaika
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org>
napisał w wiadomości news:slrnbjk4ui.ajo.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> [...] Jasba kosztuje 300 zł/m2, co mnie nieco powala
> na podłogę [...]

To sobie obejrzyj taką ciemnozieloną metalizowaną, od razu
odzyskasz właściwą perspektywę (no dobra, powiem: 2040zł/m^2, a
śliczna jest, skubana...).

A co do adremu - na sto procent zieloną mozaikę robi któraś z
polskich firm: Cerkolor albo Polcolorit (ech, skleroza, na
stronach nie ma, jak mi dasz dwa dni, to sprawdzę w sklepie).
Cena, o ile pamiętam, poniżej 100zł/m^2.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-08-13 11:40:21

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 13 Aug 2003 13:16:23 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> To sobie obejrzyj taką ciemnozieloną metalizowaną, od razu
> odzyskasz właściwą perspektywę (no dobra, powiem: 2040zł/m^2, a
> śliczna jest, skubana...).

Au ;-) Ja tu się waham, czy wydawać 800 zł na kawałek ściany w
kuchni ;-)

> [...]
> stronach nie ma, jak mi dasz dwa dni, to sprawdzę w sklepie).
> Cena, o ile pamiętam, poniżej 100zł/m^2.

Jeśli to nie kłopot, to nie spieszy się -- na razie dokonuję
wstępnego zwiadu (Castorama nie posiada, dzisiaj pójdę zwiedzić jeszcze
inne). Dzięki :-)

Zuzanka

*:.

1. Data: 2003-08-13 18:27:32

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Spodobała mi się (na zdjęciach) mozaika z kafelków - wymyśliłam sobie,
> że zamontuję takie coś w kuchni za kuchenką i nad zlewem. Zasadniczy

mozaiki w wielu kolorach robi Vidrepur,
to takie typowe mozaiki, szkliwione..ksztaltuja sie w detalu w cenach od
60-70 zl za m2 na papierze do 90-100 za m2 na siatce..
http://www.vidrepur.com/
http://www.spanimex.cz/vidrepur/vidr-index.html

a z polskich producentow to moze jeszcze Tubadzin
http://www.tubadzin.pl/katalog.php?op=viewgrupa&grup
a=MS
ale o dziwo polskie sa drozsze od Vidrepura :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-13 18:28:31

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnbjk8t5.ftu.zuzanka@fargo.cgs.pl...

> Jeśli to nie kłopot, to nie spieszy się -- na razie dokonuję
> wstępnego zwiadu (Castorama nie posiada, dzisiaj pójdę zwiedzić jeszcze
> inne). Dzięki :-)

jesli w Twoim miescie jest Cermag to wdepnij do niego :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-13 18:30:32

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> napisał w wiadomości
> mozaiki w wielu kolorach robi Vidrepur,
> to takie typowe mozaiki, szkliwione..ksztaltuja sie w detalu w cenach od
> 60-70 zl za m2 na papierze do 90-100 za m2 na siatce..

netto rzecz jasna ;-)
dodac trzeba 7% VAT
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-13 19:37:58

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 13 Aug 2003 20:28:31 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <t...@n...onecie.pl> i powiedziała:

> jesli w Twoim miescie jest Cermag to wdepnij do niego :-)

Moje miasto to Twoje miasto ;-) Dzięki za info, pójdę
pospacerować w poniedziałek albo we wtorek, zanim mi się urlop skończy.

Zuzanka, Poznań - Suchy Las

*:.

1. Data: 2003-08-13 19:44:29

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 14 Aug 2003 08:13:57 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@n...pl> i powiedziała:

> A z jakiego miasta jestes?

Poznań. Bartycką sobie na www przeglądałam, ale nie wpadło mi
nic w oko. Dzięki za namiary. Tylko jeszcze powiedzcie, czym się w
obsłudze różnią takie na siatce od takich na papierze czy w kawałku z
wyżłobieniami? Zgaduję, że te ostatnie się kładzie jak zwykłe kafelki i
ogólnie nie ma z nimi dużo roboty?

Zuzanka

*:.

1. Data: 2003-08-13 21:19:04

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnbjl4sm.3hh.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> Moje miasto to Twoje miasto ;-) Dzięki za info, pójdę
> pospacerować w poniedziałek albo we wtorek, zanim mi się urlop skończy.

to moze jedna z osob tam przemykajacych po korytarzu bede ja ;-)
badz czujna :-)
a tak do sprawy...
jesli poprosisz kogos na detalu zeby Ci doradzil to mysle, ze nie bedzie
problemu..
zaprezentuja katalogi, doradza...
nawet jesli czegos nie bedzie na stanach to sciagna Ci na zamowienie..
:-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2003-08-13 21:21:30

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnbjl58t.3hh.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> [...]
> obsłudze różnią takie na siatce od takich na papierze czy w kawałku z
> wyżłobieniami? Zgaduję, że te ostatnie się kładzie jak zwykłe kafelki i

wlasciwie to roznia sie tylko tym, na czym sa te malenkie kafelki umocowane
tak by daly sie ladnie ulozc..
na siatce sa bardziej stabilne..i nie ma ryzyka, ze Ci sie plaster
rozedrze...
ale jesli cena gra role to smialo kup na papierze..
aha.. i pamietaj.. papierem do gory..:-)
nie na klej ;-PPP
niektorym tak sie zdarza kleic ;-PPP
--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

pomalowac okap?
materace
Amica 3403PX i 3204PX
plyty meblowe EGER