Kalatea - problemy

1. Data: 2004-02-14 20:00:38

Temat: Kalatea - problemy
Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Czy ktos moze mi pomoc rozwiazac problem z kalatea. Kupilam ten
kwiatek jakis czas temu, ze wzgledu na piekne, atlasowe liscie. Wsadzilam do
seramisu, niestety kwiatek nie wygladal zbyt ciekawie - liscie zamiast
wznosic sie do gory, opadaly. Przesadzilam wiec do normalnej ziemi, niczego
to nie zmienilo. Liscie nadal zwisaja. Roslina przyjela sie, wypuszcza nowe
liscie. Ale co z tego ? Prosze o pomoc.
Anna

2. Data: 2004-02-14 20:26:50

Temat: Re: Kalatea - problemy
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niczego
> to nie zmienilo. Liscie nadal zwisaja. Roslina przyjela sie, wypuszcza

Za ciepło i za niska wilgotność powietrza.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2004-02-14 22:05:50

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaM" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
niczego
> to nie zmienilo. Liscie nadal zwisaja. Roslina przyjela sie, wypuszcza

Zobacz na http://kocham.kwiaty.pl/kocham/ciete.php3?show=moran
ta może
znajdziesz wskazówki ?
Ostrzeszyny lubią dużą wilgotność powietrza.

Pozdrawiam
Teresa

4. Data: 2004-02-16 20:58:30

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AniaM" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
niczego
> to nie zmienilo. Liscie nadal zwisaja. Roslina przyjela sie, wypuszcza

Anna

jak zaprojektować wrzosowisko
zywoplot
Co to jest pikowanie?