Kalifornia: "nie" dla malzenstw homoseksualnych

51. Data: 2008-11-20 22:19:01

Temat: Re: Kalifornia: "nie" dla malzenstw homoseksualnych
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 23:11, glob <r...@g...com> wrote:
> Fragile-na temat zla trzeba mówic i pokazywac,Ludzie nie sa tacy
> wspaniali i jak sie o tym mówi,uwazasz to za nie tolerancyjne-DZIWNE.

Tak. To prawda co tu napisales. Moj komentarz dotyczyl Twoich
uogolnien w stosunku do katolikow. A ze ludzie sa rozni - to oczywista
oczywistosc :)

Pozdrawiam,
F.

52. Data: 2008-11-20 22:19:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jakiekolwiek zboki seksualne tego nie potrzebują, to jaki jest
cel całej tej kampanii społecznej promującej wynaturzone zachowania
seksualne jako "normalne" i "naturalne", która ma miejsce na różnych
poziomach w ostatnim czasie?

Zastanów się lepiej co ty czasem pieprzysz.
Powaga.

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gg4jn3$mb7$1@news.onet.pl:

53. Data: 2008-11-20 22:22:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> No i mamy paradoks. Jak wyplenic nietolerancje, bedąc tolerancyjnym?

przykładem. pokazywaniem :)
nie ma inaczy.

--
16.11.2008 z dzisiejszej próby
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt

54. Data: 2008-11-20 22:26:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

iks-na taka wies trafilem,moze ta sprawa znajdzie final w
mediach,jestem zachecany do tego,zeby pokazac czym naprawde jest
buractwo i nie tylko,atakuja ludzi kulture.Narazie sa spokojni,bo z
miasta 400 wiazd na ta wioche chcieli zrobic,bo buraki sa jedynie
silni do jednostek,wieksza ilosc i gacie spadaja.nie, w r?nych
sytuacjach, i widze, ?e NIEKT?RZY oni

55. Data: 2008-11-20 22:47:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragile-ludzie sa rózni,ale tez ich determinuja formy zachowań,pewnych
zaslepionych struktura!Kosciól w calosci nie jest zly,ale to
najczesciej ludzie podajacy sie za religijnych pokrzykuja precz z
zydami i homo,odlam konserwatywny,czyli zwiazany z kosciolem.

56. Data: 2008-11-20 23:10:12

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 23:47, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> najczesciej ludzie podajacy sie za religijnych pokrzykuja precz z
> zydami i homo,odlam konserwatywny,czyli zwiazany z kosciolem.

Ludzie to tylko ludzie. Więc nie mów, że katolicy są agresywni czy tam
coś, lecz LUDZIE.

57. Data: 2008-11-20 23:37:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

iks-Ty nienawidzisz ludzi,w imie symbolu krzyza,byc polowe ludzkosci
wyrznela,nie wszyscy sa tacy jak ty,ale czesc tak w kosciele,ta
kobieta jedynie dla ciebie byla przedmiotem.Moze jakies dziecko kiedys
ci podziekuje za te brednie na Owsiaka i nie tylko tobie,znaczy nigdy
nie zaglosuja na osoby z twojej religii.

58. Data: 2008-11-21 00:15:36

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> "Trzeba być tolerancyjnym, synku. To jest dobre."

http://nczas.com/numer-biezacy/banda-wandalow-w-kosc
iele/

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

59. Data: 2008-11-21 00:23:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW:
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/81170.html

--

w wiadomości news:gg4uj8$nb0$1@news.onet.pl:

60. Data: 2008-11-21 00:25:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na wywołany przez duszastego: "ruch ze strony czarnoskórych". :(

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gg4p7m$psl$1@node1.news.atman.pl: