Kalorie a węglowodany

1. Data: 2003-10-04 19:24:27

Temat: Kalorie a węglowodany
Od: "Ewa Szeptun" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was! Mam pytanko a propos węglowodanów. Czy mógłby ktoś mi podać jakie
składniki mają pozytywne węglowodany - które można jeść np. wieczorem no i
ich kalorie. Jednym słowem co można jeść na kolację. Z góry dziękuję.

2. Data: 2003-10-04 23:49:54

Temat: Re: Kalorie a węglowodany
Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szeptun" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> składniki mają pozytywne węglowodany - które można jeść np. wieczorem no i
> ich kalorie. Jednym słowem co można jeść na kolację. Z góry dziękuję.

Witam
napisalas "pozytywne weglowodany", nie spotkalem sie z takim
okresleniem./jezeli sa jakies pozytywne tzn ze sa tez inne, np negatywne lub
neutralne/
Jezeli chodzi o to "co mozna jesc na kolacje" to zalezy chyba od stosowanego
modelu zywienia.
Na ZO np na kolacje mozna zjesc cos co zawiera 20g B, 80g T, i 30g W. Moze
to byc np karkowka saute z pieczarkami, kapusta i frytki.
Pozdrawiam
maf

3. Data: 2003-10-06 06:44:41

Od: "EkspertZywienia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Na ZO np na kolacje mozna zjesc cos co zawiera 20g B, 80g T, i 30g W. Moze
>to byc np karkowka saute z pieczarkami, kapusta i frytki.
Ewuś nie słuchaj bzdur...nigdy nie jedz na kolacje frytek bo bedziesz
wygladac jak....no nie wiem Ms Elliot...a tego chyba nie chcesz:)

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

4. Data: 2003-10-06 08:16:28

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisalas "pozytywne weglowodany", nie spotkalem sie z takim
> okresleniem./jezeli sa jakies pozytywne tzn ze sa tez inne, np negatywne
lub
> neutralne/

no to ładnie jestes do tyłu z wiedzą
a chciałes zrobic kalkulator indeksu glikemicznego

Thermal pro
kawa, a rezultaty MM
cealin-czy ktos probowal?
Żywność niskokaloryczna