Kamienie żółciowe

1. Data: 2002-10-02 15:01:21

Temat: Kamienie żółciowe
Od: "Radzio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy znacie jakąś skuteczną dietę, aby pozbyć się kamieni żółciowych (2
cm)
Lekarz zalecił, aby kłaść się do szpitala i wyciąć woreczek żółciowy.
Nie chciałbym się rozstawać z moim woreczkiem, dlatego chwytam się
czego mogę. Może ktoś był w podobnej sytuacji?

Radzio

2. Data: 2002-10-02 21:24:57

Temat: Re: Kamienie żółciowe
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radzio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lekarz zalecił, aby kłaść się do szpitala i wyciąć woreczek żółciowy.
> Nie chciałbym się rozstawać z moim woreczkiem,

I bardzo słusznie, że nie chcesz za bardzo się rozstawać ze swoim
woreczkiem.
Jesteś po prostu na niewłaściwej diecie, która powoduje, że wątroba
produkuje zbyt mało żółci. Żółć więc zalega w woreczku, no i wytrącają się z
niej minerały tworząc kamienie. Bez zmiany diety Twój woreczek będzie nadal
miał problem i wycięcie może być konieczne.
Dieta optymalna, czyli wysokotłuszczowa-niskowęglowodanowa-niskobiałkowa
powoduje, że kamienie (prawie zawsze) się rozpuszczają i nie trzeba wycinać
woreczka. O diecie optymalnej możesz poczytać tutaj:

http://www.optymalni.pl , http://republika.pl/optymaln ,
http://www.optymalni.org , http://optymalni.w.interia.pl ,
http://www.optymalni.poznan.pl , http://ikoiko.republika.pl ,

> dlatego chwytam się czego mogę. Może ktoś był w podobnej sytuacji?

Tak, są takie osoby na grupie dyskusyjnej na serwerze:
news.plocman.pl > dieta.optymalna

Pozdrawiam
Krystyna

3. Data: 2002-10-03 21:25:50

Od: "Radzio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisała:

> [...]
wycinać
> woreczka. O diecie optymalnej możesz poczytać tutaj:

Dziękuję Krystyno za rady. Na pewno spróbuję tej diety optymalnej.
Tylko teraz nasuwa się pytanie, po jakim czasie kamienie mogą zacząć
się rozpuszczać i czy nie ma w związku z tym ryzyka, że zatkają kanały
żółciowe. Na razie nie odczuwam żadnych bóli, więc mam nadzieję, iż ta
metoda mi pomoże.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam,
Radzio

4. Data: 2002-10-04 07:51:32

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się rozpuszczać i czy nie ma w związku z tym ryzyka, że zatkają kanały
> żółciowe. Na razie nie odczuwam żadnych bóli, więc mam nadzieję, iż ta

oj radzio radzio :)) masz dwa wyjscia albo słuchac lekarza który sie na tym
zna albo słuchac krysi która ...... :))
krysia wypowiedziała sie na temat metod twojego lekarza moze teraz daj szanse
twojemu lekarzowi aby on mógł sie wypowiedziec na temat tych rewelacji jakie
nam tu głosi Krysia

5. Data: 2002-10-04 08:11:25

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@n...onet.pl> c...@p...onet.pl
napisał(a):
> [...]
> twojemu lekarzowi aby on mógł sie wypowiedziec na temat tych rewelacji jakie

Oto szablon porad Krysi i jej podobnych szalikowcow:

--------

Masz problem. Twoje dolegliwości [tutaj nazwa choroby] powoduje [tutaj
powszechnie znana przyczyna schorzenia]. Metodą likwidacji tej przyczyny jest
dieta z wysoką zawartoscią tłuszczu a małą węglowodanów i białka, tzw. optymalna.
Wtedy [tutaj wstawiamy prosty i sugestywny opis wyleczenia, cos jak w TV-shopie,
np. rozpuszczenie kamieni żółciowych, zmiana krzywizny soczewki w oku, wessanie
do środka organizmu piegów na twarzy, ..., samolikwidacja komórek nowotworowych].
O wszystkim mozesz poczytac tutaj: [adresy kilku stron].

--------
--
Samotnik
Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

6. Data: 2002-10-04 08:24:36

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
.
> W artykule <3...@n...onet.pl>
c...@p...onet.pl napisał(a):

Oj, znaleźli się "fachowcy"... Fachowcy od torpedowania każdej rady, którą
tu mogą udzielić i udzielają ludzie, którzy z podobnych chorób czy stanów
zdrowia "wyleźli"; fachowcy od opluwania tego, na czym się nie znają;
fachowcy zacietrzewieni nienawiścią...

Radzio, jeśli chcesz porozmawiać w cztery oczy z osobami, które poradziły
sobie z kamieniami, wejdź na grupę dieta.optymalna na serwerze
news.plocman.pl - na pewno ktoś taki się tam znajdzie - tu, przy tych
opluwaczach prawie żadna dyskusja nie ma sensu.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

7. Data: 2002-10-04 08:36:26

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <anjj2v$rt8$1@news.tpi.pl> Wojciech Gołąbowski napisał(a):
> [...]
> tu mogą udzielić i udzielają ludzie, którzy z podobnych chorób czy stanów
> zdrowia "wyleźli"; fachowcy od opluwania tego, na czym się nie znają;

Co Ty pierdzielisz, nie jestem 'zacietrzewiony nienawiścią', prawdę mówiąc gówno
mnie obchodzi dieta optymalna, nie stosuję, nie walczę z nią i mam ją gdzieś.
Zauważyłem tylko, że istnieje pewna podgrupa spośród osób stosujących tę dietę,
która właśnie w taki sposób wyjaśnia każdą dolegliwość i najprostszy sposób jej
wyleczenia. Krysia jest wręcz modelowym przykładem. I zupełnie abstrahuję tutaj
od tego, czy faktycznie DO pomaga na kamicę nerkową (zauważ, że nic na ten temat
nie napisałem!).

8. Data: 2002-10-04 10:51:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Co Ty pierdzielisz, nie jestem 'zacietrzewiony nienawiścią', prawdę
> mówiąc gówno mnie obchodzi dieta optymalna,
^^^^^^

A jednak się mocno denerwujesz?

> nie stosuję, nie walczę z nią i mam ją gdzieś.

Jeśli ja "mam gdzieś" jakąś omawianą tu dietę i jej nigdy nie stosowałam,
to jej nie opluwam, bo niby na jakiej podstawie? Natomiast swoje zdanie
na jej temat mam, ale nikt mnie o nie nie pyta, więc nie przeszkadzam
w dyskusji na ich temat i w wymianie wzajemnych doświadczeń.

> Zauważyłem tylko, że istnieje pewna podgrupa spośród osób stosujących tę
dietę, która właśnie w taki sposób wyjaśnia każdą dolegliwość i najprostszy
sposób jej wyleczenia.

Może poniższe przemyślenia innych myślących, nie będą dla Ciebie zbyt
"ciężkostrawne" i jako Samotnikowi - dadzą do myślenia... ;)
Polecam do przeczytania, zwłaszcza, że nie ja i nie J.Kwaśniewski są
ich autorami:
# Zwykle prawda jest niebywale prosta, a kłamstwo- skomplikowane.
# Prawdziwa wiedza - to znajomość przyczyn.
# Lekarstwo bywa gorsze od choroby.
# Nie masz w państwie nic boleśniejszego ponad to, kiedy ludzie sprytni
uchodzą za mądrych.

- Francis Bacon
# Ludzi zmuszających do myślenia nie kocha się na ogół. Ugniatają swym
ciężarem gatunkowym mózgi innych, a tego lekka głowa nie znosi.
# Mądrością wydaje się umiejętność gry na logice przyrody.

- ks. prof. Wł. Sedlak
# Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym
i nie ma pojęcia o tym, co znają wszyscy.
# Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.
# Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć
przesąd.
# Los ludzkości, jako całości, będzie taki, na jaki ona zasługuje.

- Albert Einstein
# Mądry ustępuje głupiemu. Smutna to prawda; toruje ona głupocie
drogę do opanowania świata.
# Niewiele byłoby zła na świecie, gdyby nie można go było popełnić
w imię dobra.

- Marie von Ebner-Eschenbach
# Widok cudzego powodzenia jest może najcięższą próbą dla naszej
moralnej postawy. Cudzy blask razi nas.

- A.J. Cronin
# Samo nagromadzenie faktów nie stanowi jeszcze nauki. Właściwym
zadaniem nauki jest ustalanie prawidlowości, następstwa
i współwystępowania zdarzeń za pomocą rozumowania opartego na
eksperymencie.

- Galileusz
# Nowe prawdy zawsze na początku uważane są za herezje.

- Thomas Huxley
# Mądrości trzeba szukać zawsze w sobie, nie zawierzać ślepo
tzw. autorytetom.

- Wojciech Eichelberger
# Tylko mądry jest dobry, tylko głupi zły. Żaden fałszywiec nie jest
mądry, żaden mędrzec fałszywy.

- Platon
# Warunkiem przetrwania naszej cywilizacji jest metamyślenie
- synteza rozumu i uczucia, wiedzy i wiary; a więc myślenie
cholistyczne, oparte o wiedzę, uczucia oraz świadomość
odpowiedzialności za całość stworzenia. Jesteśmy zobowiązani
wziąć swój los we własne ręce i sprawić, by Bóg rzucał kośćmi
z korzyścią dla nas.

- Johannes von Buttlar
# Głupi uczy się na swoich błędach, mądry na cudzych.
# Od wszystkich lekarstw wrzuconych do morza wyginęłyby
wszystkie ryby.
# Być wolnym to móc nie kłamać.
# Bardzo późno zdobywamy się na odwagę wiedzenia tego, co wiemy.

- A. Camus
# Rad można udzielać tylko wtedy, kiedy położenie drugiego
człowieka zna się z własnych przeżyć.

- Hermann Hesse

> Krysia jest wręcz modelowym przykładem. I zupełnie abstrahuję tutaj
> od tego, czy faktycznie DO pomaga na kamicę nerkową (zauważ,
> że nic na ten temat nie napisałem!).

No widzisz, nawet nie rozróżniasz kamicy nerkowej od żółciowej, co nie
przeszkodziło Ci w wyrażeniu swojej frustracji.

# Złość to tylko rodzaj nieporadności.

Zdrowia życzę
Krystyna

9. Data: 2002-10-04 13:52:05

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:anjs6n$3rm$...@n...onet.pl...
> # Zwykle prawda jest niebywale prosta, a kłamstwo- skomplikowane.

Dobry cytat, te obliczanie B:T:W w diecie "optymalnej" jest rzeczywiście
skomplikowane.

> # Lekarstwo bywa gorsze od choroby.

Tu przesadziłaś, niektórzy bardzo lubią smalec.

> # Nie masz w państwie nic boleśniejszego ponad to, kiedy ludzie sprytni
> uchodzą za mądrych.
> - Francis Bacon

Tu cytatem z Bacona trafiłaś w dziesiątkę: w pewnych kręgach dr Kwaśniewski
rzeczywiście uchodzi za mądrego.

I jeszcze dodam jeden cytat:

# Z mojej strony EOT.
- Krystyna "opty"

Czego sobie i innym życzę, z nieustającymi pozdrowieniami ;-)
[em]

10. Data: 2002-10-04 21:49:43

Od: "Radzio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę się pospieszyłem pisząc wczoraj, że wypróbuję tę dietę
optymalną. Nawet nie zajrzałem na linki.
Dzisiaj się troszeczkę przeraziłem tą dietą. Niestety moje przekonania
nie pozwalają mi iść za słowami Krystyny, bo jestem po prostu
wegetarianinem. Dieta optymalna oferuje mi zupełnie coś odwrotnego.

Nie mam innego wyjścia. Chyba lepiej pojde do lekarza...;)))
Poradźcie mi jeszcze, może jest jakaś wegetariańska dieta na kamienie?
Tylko nie odsyłajcie mnie na pl.soc.wegetarianizm

Radzio

DIETA
Montignac na czacie jutro o 18
Montignac na czacie w Wirtualnej Polsce w czwartek o 18:00
BRAK OBIAWOW
Niski poziom cukru... - dlugie i nudne :)))