dieta bogatowloknikowa

1. Data: 2002-10-02 16:53:57

Temat: dieta bogatowloknikowa
Od: "Gzesiek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem nowy na grupie. Przeszukalem archiwum jakby co i nie znalazlem. Necik
tez przeszukalem i nie znalazlem skladu.
Czy moglby ktos mi powiedziec jaki sklad ma dieta bogatowloknikowa.
Prosze o odpowiedz na grupe - komus sie pewnie tez przyda.

Gzesiek

2. Data: 2002-10-03 09:50:06

Temat: Re: dieta bogatowloknikowa
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gzesiek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy moglby ktos mi powiedziec jaki sklad ma dieta bogatowloknikowa.
> Prosze o odpowiedz na grupe - komus sie pewnie tez przyda.

Witaj,jesli masz na mysli wlokno pokarmowe,czyli
blonnik/celuloza,hemiceluloza,ligniny,pektyny,gumy,a
gar,karagenaty,alginaty/
to bogatoblonnikowa jest metoda Montignac,a o niej mozesz czytasz pod tym
wlasnie haslem.Pozdrawiam Hafsa

3. Data: 2002-10-03 17:45:56

Od: "Gzesiek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisal(a)...
/
> to bogatoblonnikowa jest metoda Montignac,a o niej mozesz czytasz pod tym
> wlasnie haslem.Pozdrawiam Hafsa

Dzieki

Gzesiek

4. Data: 2002-10-04 09:43:13

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@g...pl> wrote in news:anh3hn$lb$1@news.gazeta.pl:

> [...]
> alginaty/ to bogatoblonnikowa jest metoda Montignac,a o niej
> mozesz czytasz pod tym wlasnie haslem.Pozdrawiam Hafsa

Wegetarianizm i weganizm też się łapie.

--
/**** Umysł kolejno wybiera nas z tego świata. ****\

Kamienie żółciowe
DIETA
Montignac na czacie jutro o 18
Montignac na czacie w Wirtualnej Polsce w czwartek o 18:00
BRAK OBIAWOW