Kamila Skolimowska nie żyje.

41. Data: 2009-02-24 20:26:20

Temat: Re: Kamila Skolimowska nie żyje.
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> żaden żart, przynajmniej ja posiadam dwa płuca i dwie tętnice płucne ale
> są tacy co mają jedno płuco i spokojnie żyją, więc zartem to może być
> podawanie przyczyny zgonu jako zator jednej tętnicy płucnej:O)
Suzuki Kokushu patrzy na rozmówcę swoimi modrymi, zawsze nieco
roztargnionymi oczami, trzymając kieliszek na wysokości biodra, jakby
już dawno zapomniał o piciu, i zadaje pytanie "myślisz poważnie"?

{osoba rozpoznająca cytat otrzymuje +1000XP}

--
Krzysiek
The problem with the gene pool is that there is no lifeguard

42. Data: 2009-02-24 21:14:50

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2009 16:32:45 +0100, gargamel wrote:

> żaden żart, przynajmniej ja posiadam dwa płuca i dwie tętnice płucne ale są
> tacy co mają jedno płuco i spokojnie żyją, więc zartem to może być podawanie
> przyczyny zgonu jako zator jednej tętnicy płucnej:O)

Bijesz TW na głowę, szacun.
Może poczytaj co nieco zanim napiszesz coś bezdennie głupiego następnym
razem?...

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

43. Data: 2009-02-24 21:15:58

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek pisze:
> Bijesz TW na głowę, szacun.
> Może poczytaj co nieco zanim napiszesz coś bezdennie głupiego następnym
> razem?...

Psuja!

--
Krzysiek, EBP
W środowisku żółtek komórki rakowe żyją od kilku do kilkunastu godzin, a

44. Data: 2009-02-24 21:18:09

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2009 22:15:58 +0100, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Psuja!

Ups...

Przepraszam, ale mi się nie ściągnąłeś:) Odpisałem nie widząc Twojego
posta.

m.

45. Data: 2009-02-24 21:32:42

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ups...
> Przepraszam, ale mi się nie ściągnąłeś:) Odpisałem nie widząc Twojego
> posta.

UR łelkom
/invite Marek
You strike Pecus with shield-swipe. Critical damage. Pecus is killed.
You got 200XP.

--
Krzysiek, EBP

46. Data: 2009-02-24 22:14:27

Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" napisał:
> Bijesz TW na głowę, szacun. Może poczytaj co nieco zanim napiszesz
> coś bezdennie głupiego następnym razem?...

ja pie#@&*! widzocznie na tej medycynie uczą jakoś "inaczej" (można by się
tego domyśleć, bo uważam się za człowieka kitórego mało co zaskoczy, więc
jakoś się nie dziwię:O)
ale co mi tam, zajrzałem sobie do mądrości głupców (google) no i proszę:
http://portalwiedzy.onet.pl/41818,1,,,uklad_krwionos
ny,haslo.html
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pie%C5%84_p%C5%82ucny
http://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_krwiono%C5%9
Bny_cz%C5%82owieka
i wszędzie pisują że człowiek ma dwie tętnice płucne, podobnie jak dwa
płuca, dwie nogi itp itd

może oświeć mnie swoją mądrością i mnie popraw?:O)
czy może studiujesz anatomię płazuf?:O)

p.s. ale co tam, sportofcy majom po jednym płucu i po jednej tętnicy
płucnej, dlatego są tak narażeni na te śmiertelne zatory, władza ma zawsze
rację, telewizja nie kłamie a pawulon krzepi!:O)

47. Data: 2009-02-25 15:04:24

Od: "fir" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po prostu jeszcze w żadnych zawodach biegowych nie startowałem, a wyniki w
> sportach walki którymi się do tej pory zajmowałem raczej się nie liczą.
>
> Będziesz mógł się pochwalić kondycją jaką masz na swojej diecie na którymś
> biegu w tym roku, będziesz mógł wtedy powiedzieć jaki wpływ ma sałata
> spryskana... czymśtam.

Moim zdaniem doskonale wyniki sportowe niekoniecznie muszą swiadczyć
o doskonałej kondycji - mówi sie ze dobra kondycja to harmonia

48. Data: 2009-02-25 17:16:22

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2009 23:14:27 +0100, gargamel wrote:

> [...] i wszędzie pisują że człowiek ma dwie tętnice płucne, podobnie jak dwa
> płuca, dwie nogi itp itd

To prawda, ale nie ma to żadnego związku ze śmiertelnością z powodu PE.

> czy może studiujesz anatomię płazuf?:O)

Studia skończyłem kilkanaście lat temu, ale niezależnie od tego spieszę
donieść, że o ile "płazufy" o których piszesz są kręgowcami i nie są
rybami, to mają dwa płuca.

Zator tętnicy płucnej jest jedną z najczęstszych bezpośrednich przyczyn
zgonu u chorych hospitalizowanych. Rocznie z powodu PE umiera w Polsce
kilka tysięcy osób.

Skoro próbujesz dyskutować na tematy medyczne, to odrób lekcje. I nie
pisz głupot.

m.

49. Data: 2009-02-25 17:29:39

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teatrzyk niebieski Henryk przedstawia
Sztukę asymetryczną pod tytułem:
Gargamel i monocykl

Gargamel jedzie motocyklem. Zatrzymuje go Flegmatyczny Policjant.
Policjant: Nie ma pan przedniego koła?
Gargamel: Zostawiłem w domu, mam przecież tylne. Nie chodziłeś do
szkoły? Nie umiesz liczyć, palańcie?
P (lekko zirytowany): Nie sądzi pan, że jazda na jednym kole bywa
niebezpieczna?
G (wściekły, wrzeszczy): Motocykl ma DWA KOŁA. Drugie mi niepotrzebne!
Nie dam ci żadnej łapówki! Wracaj do szkoły idioto (opluwa policjanta).
P (wycierając twarz dużą, kraciastą chusteczką): To, że mam na imię
Henryk nie oznacza, że można mnie bezkarnie opluwać. Jedziemy na komisariat.
Kurtyna

--
Krzysiek, EBP
Computer - A device designed to speed and automate errors

50. Data: 2009-02-25 17:45:04

Od: "Karol" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

gargamel napisal:

> [...]
Bny_cz%C5%82owieka
> i wszędzie pisują że człowiek ma dwie tętnice płucne, podobnie jak dwa

...nie badz taki wilicki i szukaj w sieci tego, co ci wyjasni problem, a nie
tego co jeszcze bardziej go zagmatwa:)

Mysle, ze ten dosc przystepnie napisany tekst pozwoli zrozumiec temat:

http://www.resmedica.pl/zdart11001.html

Mozesz jeszcze wrzucic w google haslo: *zawal pluca*.

przykry zapach z krocza
ważne prawo
Przeziębienie lub grypa co miesiąc...
komplikacje pod opatrunkiem gipsowym
aulin-czy mozna wziac czesciej niz po 12 godz?