"Kanał"

1. Data: 2008-08-08 23:31:18

Temat: "Kanał"
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zawsze oglądam w TV.
Nigdy nie oglądam poza TV - nie zdobyłabym się na to, aby włączyć
odtwarzacz...

Za wiele przeżyć. To ciągle działa - nawet za pięćdziesiątym razem nie
mniej, niż za pierwszym.
Nie lubię Cię, Wajdo, ale przyznaję - udało Ci się wydusić z widza
emocje jak sok z cytryny i sprawić, że wnika w ekran i jest tam, aż do
końca, na koniec padając z wyczerpania, niemal jak Oni.

Z tydzień potrwa, zanim wrócę do zwykłego mojego samouwielbienia. Tak
jest za każdym razem.

PS. Dziś moja młodsza córka pierwszy raz odebrała ten film właściwie.
Obejrzała ze mną cały i też padła z wyczerpania. To dobrze, to
dobrze...

2. Data: 2008-08-08 23:37:31

Temat: Re: "Kanał"
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:
> [...]
>
> PS. Dziś moja młodsza córka pierwszy raz odebrała ten film właściwie.
> Obejrzała ze mną cały i też padła z wyczerpania. To dobrze, to

Kanał? Musze obadać

--
"Obłęd polega na powtarzaniu tych samych zachowań w nadziei, że dadzą
inne rezultaty."

3. Data: 2008-08-08 23:45:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 01:37, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> Kanał? Musze obadać
>
> --
> "Obłęd polega na powtarzaniu tych samych zachowań w nadziei, że dadzą
> inne rezultaty."- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Myślałam, że już WSZYSCY ogladali w tym kraju...

4. Data: 2008-08-08 23:46:27

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Myślałam, że już WSZYSCY ogladali w tym kraju...

ja nie

5. Data: 2008-08-08 23:49:23

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 01:46, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> "Obłęd polega na powtarzaniu tych samych zachowań w nadziei, że dadzą
> inne rezultaty."- Ukryj cytowany tekst -

To polecam. Chipsy odpadają, wszystko odpada... i tak nie dasz rady
zjeść. Za bardzo ściśnięty się ma żołądek wtedy.

6. Data: 2008-08-08 23:52:20

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> ja nie

Juz wiem dlaczego.. Film historyczny, wojenny. Nie lubie czegos takiego.
I ta duma z POLSKOŚCI...
Te sprawy zostawiam dla pasjonatów historykow. Mnie tak naprawde mało
obchodzi co bylo, jak sie za dużo czlowiek babra w przeszłosci to
zapomina o tym że ma przed sobą przyszlosc i jedyną niepowtarzalna
okazje kontynuowac tą historie a nie wyręczać sie wielkimi nieobecnymi.
"Nie oglądaj sie za siebie, bo ci z przodu ktoś przyjebie" :D
A wlasnie.. i rozbrajają mnie klotnie wynikające z tego, że ktoś << nie
ma pojęcia o historii swojego kraju >>. Ta wiedza do niczego nie jest
potrzebna. Może jedynie do przechwałek w towarzystwie kto wie wiecej o
tym czego już nie ma.

7. Data: 2008-08-09 00:06:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 01:52, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> "Obłęd polega na powtarzaniu tych samych zachowań w nadziei, że dadzą
> inne rezultaty."- Ukryj cytowany tekst -

Mylisz się - to właśnie nie jest film o historii, ani o dumie - za to
właśnie Wajdy nie lubię.
Ale jest to ważny film.
I warto go obejrzeć, aby WIEDZIEĆ. Ta wiedza JEST potrzebna. Może nie
wszystkim, ale tylko tym, którzy (lub ich dzieci)EURO będa (chcą) tworzyć
historię. Jeśli nie obejrzysz, nie utworzysz nowej historii, lecz
będziesz odkrywał juz odkryte i dziwił się, że to wszystko już było...
i co tu kontynuowac.

Obejrzyj.

8. Data: 2008-08-09 00:11:51

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> historię. Jeśli nie obejrzysz, nie utworzysz nowej historii, lecz
> będziesz odkrywał juz odkryte i dziwił się, że to wszystko już było...

ok ;]

9. Data: 2008-08-09 00:19:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 Aug 2008 02:11:51 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> ok ;]

Fajnie. Powinieneś.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

10. Data: 2008-08-09 01:48:13

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 01:31, i...@g...pl wrote:
> [...]
>
> PS. Dziś moja młodsza córka pierwszy raz odebrała ten film właściwie.
> Obejrzała ze mną cały i też padła z wyczerpania. To dobrze, to

Bo to miało i nadal ma wyczerpywać... Polaków, aby zaprzestali
oporu wobec płatników Wajdy i reszty HolyŁódzia...
Wykorzystywane są wszystkie zdolności twórcze, wszelkie zasoby
narzędzi psycho i socjotechnicznych tylko do jednego celu - tak jak to
w wywiadzie z Krall wyartykułował Drogi Brodzisław.

The Boy With The Incredible Brain
sdfsdjl
sdfsdjl
ZEITGEIST