Kanebo - gdzie w Krakowie?

1. Data: 2004-02-20 15:57:44

Temat: Kanebo - gdzie w Krakowie?
Od: "Karla71" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie dostanę kosmetyki Kanebo w Krakowie - oprócz perfumerii Duoglass?

Pozdrawiam Karolina :)

1. Data: 2004-02-20 19:54:58

Temat: Re: Kanebo - gdzie w Krakowie?
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie dostanę kosmetyki Kanebo w Krakowie - oprócz perfumerii Duoglass?

ponoc bywaja w drogeriach Douglas, chyba jest takowa w krakowie, wiec moze
sprawdz tam
pozdr

1. Data: 2004-02-20 19:57:44

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Karla71" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
>

> ponoc bywaja w drogeriach Douglas, chyba jest takowa w krakowie, wiec moze
> sprawdz tam

popatrz jaka jestem madra:)))))))) i zmeczona....
nie doczytalam sie tego douglasa w twoim poscie :)

ehhhh.....dobrze ze juz piatek i w sobote tez musze isc do pracy ;)))

w takim razie moge tylko powiedziec ze w sepchorze tez nie ma kanebo :(

pozdr

1. Data: 2004-02-20 20:37:57

Od: "Karla71" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <m...@m...pl> napisał(a):

> popatrz jaka jestem madra:)))))))) i zmeczona....

Przy piątku to normalne ;)Kanebo jest w Douglassie ale tam są niemiłe Panie
i za nic nie chcą dać mi próbki podkładu :( Dlatego ciekawa jestem gdzie
jeszcze są te kosmetyki ;)

Miłego weekendu :)
Karolina

1. Data: 2004-02-21 10:17:06

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy piątku to normalne ;)Kanebo jest w Douglassie ale tam są niemiłe
Panie
> i za nic nie chcą dać mi próbki podkładu :( Dlatego ciekawa jestem gdzie
> jeszcze są te kosmetyki ;)

Tak?? A ja zawsze dostaję co chcę... Dają własne pojemniczki albo łażę do
apteki po swoje...Mówię o Douglasie w Czyżynach.
Kroofka

1. Data: 2004-02-22 10:05:02

Od: "Karla71" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tak?? A ja zawsze dostaję co chcę...

Hmm ciekawe ja nigdy nie dostałam tam żadnej próbki :-( Widocznie nie
wyglądam dość poważnie ;-)

Karolina

Elektryzujace sie wlosy
Re: Normaderm