Karmiąca piersią i mały alergik

1. Data: 2004-10-22 09:12:12

Temat: Karmiąca piersią i mały alergik
Od: "STS" <m...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Co można ugotować żonce, która karmi piersią małego alergika ?
Bo wyczerpały mi się już pomysły.
Dzieciak ma 6 miesięcy i co chwila dostaje czerwonych plam
na ciele. Pewne jest że mama nie może jeść mleka, jajek i marchewki. Tylko
gotowane piersi z indyka i kukurydza.
Macie jakieś pomysły na urozmaicenie diety ?

1. Data: 2004-10-22 09:15:14

Temat: Re: Karmiąca piersią i mały alergik
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <claise$p5h$1@nemesis.news.tpi.pl>, "STS" <m...@g...home.pl>
wrote:

> [...]
> gotowane piersi z indyka i kukurydza.
> Macie jakieś pomysły na urozmaicenie diety ?

Przepraszam ja się nie znam, ale czy nie można by zrezygnować z
karmienia piersią?

Władysław

1. Data: 2004-10-22 09:19:00

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Przepraszam ja się nie znam, ale czy nie można by zrezygnować z
> karmienia piersią?

Jak się nie znasz i nie masz nic do doradzenia, to po co zabierasz głos?

Margola

1. Data: 2004-10-22 09:22:31

Od: *madzik* <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/22/04 11:15 AM, Wladyslaw Los napisał/-a:

> Przepraszam ja się nie znam, ale czy nie można by zrezygnować z
> karmienia piersią?
Moznaby, ale nie ujawniaj sie z tym pomyslem na pl.soc.dzieci ;-)

Do Autora:
ryż, makaron bezjajeczny (sa takie), placuszki na mące ryżowej i
kukurydzianej (racuchy, chocby - da sie bez jajek). Co z ziemniakami?
Kurczak? Jesli nie moze mleka, to przeanalizujcie dietę zony pod kątem
melkopochodnych produktów (mleko moze byc w roznych dziwnych produktach,
typu wędliny!).

Duzo znajdziesz w archiwum grupy pl.soc.dzieci, bo to jeden z duzyrnych
tematów.

--
Pozdrawiam ciepło,
Magda

1. Data: 2004-10-22 09:22:45

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STS" <m...@g...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gotowane piersi z indyka i kukurydza.
> Macie jakieś pomysły na urozmaicenie diety ?

A dlaczego nie pieczony kurczak? Pieczony indyk? Sałata z lekkim
vinaigrette, pieczone ziemniaki z odrobiną wędliny i cebuli (pieczona cebula
nie wpływa na pokarm, znaczy nie zmienia jego smaku). Co jeszcze z surowizny
uczula małego? Kapusta pekińska, kiełki? Można mielić mięso indycze i robić
różne spaghetti, lasagne, kotlety.... Szczypta fantazji jest najlepszą
przyprawą.

Trzeba próbować, wprowadzać małe ilości i sprawdzać.

Margola

1. Data: 2004-10-22 09:30:19

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <clajds$e7c$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Jak się nie znasz i nie masz nic do doradzenia, to po co zabierasz głos?
>
> Margola

Z życzliwości? Chętnie jednak dowiem się, czy ktoś tu da sensowniejszą
radę. Może Ty?

Władysław

1. Data: 2004-10-22 09:32:15

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <clajl0$f6a$1@atlantis.news.tpi.pl>,
> [...]

Szczypta fantazji jest najlepszą
> przyprawą.
>
> Trzeba próbować, wprowadzać małe ilości i sprawdzać.

A tymczasem dziecko będzie cierpieć dopóki nasze eksperymenty nie dadzą
rezultatu.

Władysław

1. Data: 2004-10-22 09:41:04

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" napisał w wiadomości
> A dlaczego nie pieczony kurczak?

Jeżeli jest dziecina jest uczulona na jajka (białko kurze) to nie powinna
mieć w diecie kurczaka. Tak samo jeżeli uczula mleko i mlekopochodne to
należy odstawić wołowinę i cielęcinę. Najbezpieczniejszy jest indyk, kaczka
czarna, świnka, królik i dziczyzna - sarna, zając itp. Przy skazie białkowej
należy tez uważać z rybami.

Do STS:
tak jak *madzik* polecam archiwum grupy pl.soc.dzieci temet wałkowany od
lat.

1. Data: 2004-10-22 09:42:29

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Margola Sularczyk" napisał w wiadomości
>
> Jeżeli jest dziecina jest uczulona na jajka (białko kurze) to nie powinna
> mieć w diecie kurczaka.

Nie zawsze, ale oczywiście statystycznie pewnie tak. Tym niemniej znam kilka
przypadków, kiedy to nie miało związku.

Margola

1. Data: 2004-10-22 09:43:56

Temat: OT Re: Karmiąca piersią i mały alergik
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ups, przepraszam za literówki i brak podpisu - pośpieszyłam się z wysłaniem
;)

gdaMa (Magda),
adres nadawczy to spampułapka...
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl