Karnisze + sofa

11. Data: 2005-05-30 13:56:55

Temat: Re: Karnisze + sofa
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiec sofa sie nie rozklada, ale ma pojemnik.
> Za to wersalka tak i ma pojemnik.
> Ceny we Wro [zadzwonilam wlasnie]
> 2 gr ok. 1390 zl, 3 gr ok. 1590 zl

Tak mi Pani ze sklepu powiedziala..

--
Pozdrowienia,
AKS

12. Data: 2005-05-30 13:59:47

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba o tej 2 osobowej myslala?
Wyglada na rozkladajaca sie..
Ale ceny obic sa dobre.

--
Pozdrowienia,
AKS

13. Data: 2005-05-30 14:05:34

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AKS <o...@N...zag.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d7f68t$tk3$...@n...zigzag.pl...

> Chyba o tej 2 osobowej myslala?
> Wyglada na rozkladajaca sie..
> Ale ceny obic sa dobre.

Dziekuje Ci serdecznie :) Cena mi odpowiada :)
Pewnie pomyslala o tej 2 osobowej, bo 3 osobowa ma normalna funkcje
spania + pojemnik (tak wynika ze stronki). No i moze byc ciut drozsza.

pozdrawiam
Laris

14. Data: 2005-06-03 04:51:44

Temat: Re: Karnisze
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> napisał w wiadomości
> Dwa pytanka.
>
> 1.Czy na rynku sa dostepne metalowe (chrom najlepiej) wsporniki do
> karniszy o dlugosci conajmniej 20 cm? Chodzi mi o te mocowane do sciany.
> Podobno standart to 16 cm. Wtedy niestety firanka bedzie mi sie opierac
> o kaloryfer. Co prawda w jednym sklepie babka pokazywala mi w katalogu
> wspornik o dlugosci 20 cm ( ten tez moze byc o doslownie cm za krotki),
> ale jak mi zaspiewala cene to mi sie odechcialo. Za kompletny karnisz o
> dlugosci 3,2m przeszlo 600 zl. To chyba przesada.
> Macie moze jakies adresy www zeby mozna bylo poogladac?

Sama niedawno miałam ten problem i znalazłam takie rozwiązania:
1. Castorama - karnisze firmy "Bojanek" (??? Mam nadzieję ze nie
przekręciłam nazwy , bo opakowań już nie mam) - do standardowych karniszy
mają 5cm przedłużkę. Kolorów jest kilka, w tym chrom także.

2. W OBI - (nie znam firmy ) był wspornik z wysuwanym elementem, ale nie
wiem jaką miał możliwość przedłużenia, bo mi się mniej podobały i nawet nie
sprawdzałam.

3. Są jeszcze wsporniki mocowane do sufitu, ale Ciebie chyba to nie
interesuje bo chciałeś montowane do ściany

Ja kupiłam te z pkt1, i jest OK. Firanka zachodzi na parapet może 1 cm, ale
nie to nie przeszkadza. Trochę wyglądało topornie przed montażem, nie było
takie zgrabne. Ale na ścianie tego się nie odczuwa. Koszt przedłużki 4,90, a
karnisza (kupiłam komplet z rurkami i żabkami, ale były też na części):
podwójny dł 240 - ok. 117zł

pozdrawiam
Dodo

15. Data: 2005-06-03 11:20:08

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dodo <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d7onl3$c0l$...@n...onet.pl...

> [...]
4,90, a
> karnisza (kupiłam komplet z rurkami i żabkami, ale były też na

117 za chrom czy drewno? Kompletny? Z zakonczeniami? Wydaje mi sie
bardzo tanio. Jak tak patrzalem w Castoramie, to na taki 300 cm karnisz
chrom trzeba wywalic z 300 zl.

pozdrawiam
Laris

16. Data: 2005-06-03 12:28:33

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 117 za chrom czy drewno? Kompletny? Z zakonczeniami? Wydaje mi sie
> bardzo tanio. Jak tak patrzalem w Castoramie, to na taki 300 cm karnisz

Ja kupowałam czarny, metalowy, niestety nie zwróciłam uwagi czy była inna
cena za chrom. Cena jest za komplet (dwie rurki 240cm, trzy wsporniki i
żabki) bez zakończenia i przedłużek

Dodo

Doradzcie przenośny klimatyzator.
Lodowka Electrolux ERB3022X