Karnisze + sofa

1. Data: 2005-05-30 12:26:51

Temat: Karnisze + sofa
Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa pytanka.

1.Czy na rynku sa dostepne metalowe (chrom najlepiej) wsporniki do
karniszy o dlugosci conajmniej 20 cm? Chodzi mi o te mocowane do sciany.
Podobno standart to 16 cm. Wtedy niestety firanka bedzie mi sie opierac
o kaloryfer. Co prawda w jednym sklepie babka pokazywala mi w katalogu
wspornik o dlugosci 20 cm ( ten tez moze byc o doslownie cm za krotki),
ale jak mi zaspiewala cene to mi sie odechcialo. Za kompletny karnisz o
dlugosci 3,2m przeszlo 600 zl. To chyba przesada.
Macie moze jakies adresy www zeby mozna bylo poogladac?

2. Szukam jakies ladnej sofy rozkladanej w cenie do 1500 zl. Preferuje
proste nowoczesne wzornictwo. Niestety o takie meble chyba najtrudniej.
Konkretnie chodzi mi o cos w tym stylu.
http://www.wajnert.com.pl/visitor/setShow.do?idCat=1
&idSet=179

Niestety ta sofa nie jest rozkladana. Dobrze byloby gdyby sofa sie
rozkladala, a nie wysuwala. Nie chcialbym jezdzic codziennie wieczorem
dosyc ciezkim stolikiem szklanym po panelach :)
Macie jakies propozycje?

pozdrawiam serdecznie
Laris

2. Data: 2005-05-30 13:12:10

Temat: Re: Karnisze + sofa
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Laris <olor@poczta_wywal_to.op.pl> napisał:
> [...]

> rozkladala, a nie wysuwala. Nie chcialbym jezdzic codziennie wieczorem
> dosyc ciezkim stolikiem szklanym po panelach :)

Zobacz sofy yano - www.yanomebel.pl
Mamy wprawdzie naroznik, ale jest OK - w tzw. siedzisku sa sprezyny.
A rozklada sie jak wersalka.

Pozdrowienia,
Lila

3. Data: 2005-05-30 13:32:08

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lila <H...@H...Com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d7f3fa$r8m$...@s...cyf-kr.edu.pl...
> Laris <olor@poczta_wywal_to.op.pl> napisał:

> Zobacz sofy yano - www.yanomebel.pl
> Mamy wprawdzie naroznik, ale jest OK - w tzw. siedzisku sa sprezyny.
> A rozklada sie jak wersalka.

Calkiem calkiem :) Jakie maja ceny? Orientacyjnie.

Laris

4. Data: 2005-05-30 13:36:07

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris news:d7f50p$7ug$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):
> Calkiem calkiem :) Jakie maja ceny? Orientacyjnie.
> Laris

Model ATUT [naroznik] z obiciem z grupy 3 [bodajze]
w stylu sztuczna skora - 2780 zl we Wro [cena sprzed
2 tygodni].

http://www.yanomebel.pl/index.php?s=2&pr=33

--
Pozdrowienia,
AKS

5. Data: 2005-05-30 13:38:30

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AKS <o...@N...zag.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d7f4sg$t41$...@n...zigzag.pl...

> Model ATUT [naroznik] z obiciem z grupy 3 [bodajze]
> w stylu sztuczna skora - 2780 zl we Wro [cena sprzed
> 2 tygodni].

Czym sie roznia poszczegolne grupy obic i jakie sa roznice w cenie?

Laris

6. Data: 2005-05-30 13:42:44

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Manhattanie [Wro] przeszlam sie po pieciu
pietrach ogladajac dziesiatki sof.. i znalazlam
m.in. oferte:
www.puszman-meble.pl

Ceny o jakies 30% nizsze od Yano.
Wykonanie moze nie az tak powalajace [ ;-)] jak w Yano
czy Wajnert, ale wydaje mi sie ze to dobra cena za dobry
mebel.

--
Pozdrowienia,
AKS

7. Data: 2005-05-30 13:47:19

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laris news:d7f5ck$aqt$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

> Czym sie roznia poszczegolne grupy obic i jakie sa roznice w cenie?
> Laris

Zazwyczaj pierwsza grupa
to marna mikrofibra [cos w tym stylu], druga to grubsze
materialy, trzecia sztuczne skory, grubsze materialy
i obicia typu len [kratka- bardziej eleganckie, bez glupich wzorkow],
itd.
Piata grupa to juz chyba skora.
Im wyzej tym lepszy material - bardziej wytrzymaly.
Roznice pomiedzy grupami od 100 do 300 zl za dana grupe wyzej
[zalezy od producenta, niektorzy w pierwszej grupie maja to
co inni w drugiej dopiero..].

--
Pozdrowienia,
AKS

8. Data: 2005-05-30 13:48:16

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AKS <o...@N...zag.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d7f58t$t9b$...@n...zigzag.pl...

> [...]
> Wykonanie moze nie az tak powalajace [ ;-)] jak w Yano
> czy Wajnert, ale wydaje mi sie ze to dobra cena za dobry

Niestety stronka nie dziala.
Ta sofa mi sie bardzo podoba.
http://www.yanomebel.pl/index.php?s=2&pr=1
Tylko chyba raczej nie ma pojemnika na posciel :/
No i ciekawie jak z cena.

Laris

9. Data: 2005-05-30 13:50:38

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Laris <olor@poczta_wywal_to.op.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d7f5ut$fip$...@n...news.tpi.pl...

> Tylko chyba raczej nie ma pojemnika na posciel :/

A nie, jest pojemnik :D
Super.
Sofy tez byly w podobnych cenach, czy ciut tansze od naroznikow ;)?
A jak z cenami foteli i puf?

Laris

10. Data: 2005-05-30 13:55:41

Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

ups.. www.puszman-meble.com.pl

> Ta sofa mi sie bardzo podoba.
> http://www.yanomebel.pl/index.php?s=2&pr=1
> Tylko chyba raczej nie ma pojemnika na posciel :/
> No i ciekawie jak z cena.
> Laris

No wiec sofa sie nie rozklada, ale ma pojemnik.
Za to wersalka tak i ma pojemnik.
Ceny we Wro [zadzwonilam wlasnie]
2 gr ok. 1390 zl, 3 gr ok. 1590 zl

--