Karta nauczyciel

1. Data: 2000-01-04 08:03:17

Temat: Karta nauczyciel
Od: "Tomasz Giza" <t...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co dzieję się z kartą? Może ktoś wie czy w końcu weszła w "życie" od 1
stycznia?
"Nic nie widać nic nie słychać" Miałem mieć w drugim semestrze 2 ocene i nie
wiem czy weszły nowe zasady mianowania czy nie. Jeśli ktoś wie z grupowiczy
chętnie poczytam.
Dzięki z góry.

1. Data: 2000-01-04 19:08:21

Temat: Odp: Karta nauczyciel
Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie (chyba na szczęście ;)) jest po staremu.

--
Roman J. Stachowiak FOTO-BEST
email: r...@a...odn.zgora.pl

1. Data: 2000-01-17 20:26:08

Od: "Chrzanowski" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chętnie poczytam.
> Dzięki z góry.
> Jeszcze zmiany nie zaszly, mozesz byc mianowany na starych zasadach, jak
najszybciej wystap o druga ocene.

1. Data: 2000-01-22 22:54:06

Temat: Re: Karta nauczyciel
Od: "Piotr K." <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waśnie uchwalili. Podobno wchodzi marzec lub kwiecień
Piotr K.

1. Data: 2000-01-27 12:45:05

Od: "Tomasz Giza" <t...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr K. napisał(a) w wiadomości: <86gt6a$lb7$3@zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Waśnie uchwalili. Podobno wchodzi marzec lub kwiecień
>Piotr K.

To juz wiem - tylko czy dostajac druga ocene powiedzmy po feriach bede
mianowany.
Prawo do mianowania nabywa się po 3 latch - czyli tak jak w moim przypadku
we wrzesniu.
Jak karta bedzie obowiazywac od kwietnia to mimo drugiej oceny moze mi
zabrakonac KILKA! miesiecy.
A potem zaczynaj od września 9 miesiecy i tak dalej ..... w/g nowej karty.
Czy ktos jest w podobnej sytuacji?

1. Data: 2000-02-12 17:02:28

Od: Łukasz Grabałowski <g...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie projekt nowelizacji nie wszedł w zycie. Poslali go tylko z sejmu do
senatu.
Jesli ktos ma ochote przeczytac "Ustawe o zmianie ustawy o karcie nauczyciela"
to kieruje na strony Sejmu.
www.polska.pl

1. Data: 2000-03-20 15:33:40

Od: "Mirosław Siudyka" <m...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wsystko zależym od tego, ile lat pracujesz w szkole. Podaj mi szczegóły
twojej pracy, a dam ci pełną informację na temat twojej oceny.
Użytkownik Łukasz Grabałowski <g...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@b...gnet.pl...

Re: Jak skończyć rachunkowość ???
Re: Jak skończyć rachunkowość ???