Karty chipowe dla kazdego ubezpieczonego w NFZ

1. Data: 2006-11-03 15:09:06

Temat: Karty chipowe dla kazdego ubezpieczonego w NFZ
Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W mojej opinii to swietny pomysl ktory powinien byc wprowadzony juz
dawno a jak podalo RadioZet w przyszlym roku dopiero zaczna byc wydawane.

2. Data: 2006-11-03 15:37:27

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fizzzi" <f...@w...op.pl> napisał w wiadomości
>W mojej opinii to swietny pomysl ktory powinien byc wprowadzony juz dawno a
>jak podalo RadioZet w przyszlym roku dopiero zaczna byc wydawane.

Jednak Computerland?

3. Data: 2006-11-03 16:06:36

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fizzzi" <f...@w...op.pl> napisał w wiadomości
>W mojej opinii to swietny pomysl ktory powinien byc wprowadzony juz dawno a
>jak podalo RadioZet w przyszlym roku dopiero zaczna byc wydawane.

Pomysł świetny tylko koszt wprowadzenia powalający. Biorąc pod uwagę stan
służby zdrowia, brak pieniędzy na leczenie mam wątpiliwości czy nie dałoby
się tych pieniędzy lepiej ulokować.

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

4. Data: 2006-11-03 20:54:37

Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierdolenie kotka za pomoca mlotka na karcie zapisany jest tylko numer
klienta
wierz mi sprzedawalem te gowna kilka lat , lepiej zrobic to tak jak w USA
dac do reki nr klienta zamiast zapisywac na karcie . te karty to tylko
wyciaganie kasy , karta ktora mogla by pomiesci historie choroby i pacjenta
bylaby za droga zeby wprowadzic ja do uzycia.

5. Data: 2006-11-04 15:58:00

Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

PPC napisał(a):
> [...]
> tylko wyciaganie kasy , karta ktora mogla by pomiesci historie choroby i
> pacjenta bylaby za droga zeby wprowadzic ja do uzycia.

skad wiesz... nie sadze aby na tych kartach zapisywali tylko dane
osobowe i czy ktos sie ubezpieczony czy nie.
Przynajmniej nie bedzie problemow i od razu bedzie wiadomo kto
ubezpieczony a kto nie...
--
Regards Fizzzi
GaduGadu #5311582

6. Data: 2006-11-07 21:54:32

Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem z tad ze sprzedawalem te karciochy 3 lata .

7. Data: 2006-11-08 14:13:35

Od: Rafal M <rafalm1980_nospam@gaz_bezspamu_eta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PPC napisał(a):
> [...]
> karcie . te karty to tylko wyciaganie kasy , karta ktora mogla by
> pomiesci historie choroby i pacjenta bylaby za droga zeby wprowadzic

masz racje, wystarczy ID, reszta w centralnej bazie, same zalety, a co
bedzie w przypadku zgubienia takiej karty, dla mnie to bzdura kompletna

Soczewki
dieta a zdrowie...
suchy kaszel od miesiąca, pulmonolog
Protopic