Kary na psp

61. Data: 2006-11-06 22:58:46

Temat: Re: Kary na psp
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> Maja<j...@i...pl>
ps.com

> [...]
>
> [...]
>
> Nie kce mi sie. Poczytaj sobie przez pewien czas, a znajdziesz odpowiedź.
>
> Paweł

Już mi sie nie kce. Już to "odkryłam" jakiś czas temu. Wiele nie
było do odkrywania, bo jest to tak jasne, że aż wali po oczach.
Konkluzja - IMO grupa niczemu nie służy. A szkoda.

Pzdr.
Maja

62. Data: 2006-11-06 23:02:46

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Maja<j...@i...pl>
ps.com

ps.com

> Już mi sie nie kce. Już to "odkryłam" jakiś czas temu. Wiele nie
> było do odkrywania, bo jest to tak jasne, że aż wali po oczach.
> Konkluzja - IMO grupa niczemu nie służy. A szkoda.

No zgroza.
Ale mam propozycję. Może włączymy się w budowę "solidarnego państwa"?

Paweł

63. Data: 2006-11-06 23:07:38

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> [...]
ps.com

> No zgroza.
> Ale mam propozycję. Może włączymy się w budowę "solidarnego państwa"?

Ty się wszędzie, niezbecki, propozycji nie doszukuj :)

Pzdr.
Maja

64. Data: 2006-11-06 23:09:15

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisała :

> Już mi sie nie kce. Już to "odkryłam" jakiś czas temu. Wiele nie
> było do odkrywania, bo jest to tak jasne, że aż wali po oczach.
> Konkluzja - IMO grupa niczemu nie służy. A szkoda.

A cóż Cię tu tak ciągle przyciąga i trzyma?
Po członek udowadniać wielbłądowi,że ma garba,
a czasem nawet i dwa?

No i - nie szkoda Ci oczu?

Z poważaniem.
Hanka

65. Data: 2006-11-06 23:17:38

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> A cóż Cię tu tak ciągle przyciąga i trzyma?
> Po członek udowadniać wielbłądowi,że ma garba,
> [...]

A wiesz - szkoda. I to nie tylko oczu.

Dobrej nocki,
Maja

66. Data: 2006-11-06 23:28:32

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
> No i - nie szkoda Ci oczu?

A Tobie?

67. Data: 2006-11-06 23:57:04

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

MasterMind napisał(a):

> A Tobie?

Nie, nie szkoda.
A Tobie?

68. Data: 2006-11-07 02:41:57

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

> Będziesz miał możliwość rodzenia dzieci - czyż to nie piękne ?

Nie kracz, okres mi sie spoznia....
--

Bluzgacz
GG:5015

69. Data: 2006-11-07 02:43:09

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>I z powodu podwójnej nieobecności jaj u Bluzgaczki - te dzieci
>będą podwójnie ( a może już poczwórnie, dwa do drugiej? )
>bluzgać na grupach !

Moje dzieci nie beda bluzgac na grupach.
Juz ja im tak zorganizuje plan dnia, ze nawet czasu na spanie im nie bedzie
starczac.

70. Data: 2006-11-07 02:44:19

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Librix" <l...@w...pl> wrote in message

> forum. To co robię uważam za altruistyczne. Myśle że takie forum byłobz
> lepsze i bardziej pomocne dla osób zagubionych. Chcę w ten sposób czynić
> dobro, ulepszyć jakiś kawałek świata.

1. Zapisz sie do UNICEFU
2. Czesto cpasz, ze wypierdalasz takie kurwa bzdety jak powyzej?
3. Wypierdalaj
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - moim drugim domem

Stowarzyszenia/kluby/ter apie dla osob schizoidalnych i z osobowoscia paranoidalna
To nic nie da!
Paradoks kłamcy
sprzedam/wymienie
Korwin ma znów (połowiczną) rację