Kasa chorych i szpital w Polica robia sobie jaja......

1. Data: 2001-07-25 08:57:06

Temat: Kasa chorych i szpital w Polica robia sobie jaja......
Od: "Jurek \"Goral\"" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde jestem bardzo spokojny facet , nawet na jezyk mozna mnie nadepnac
,ale jak dostalem termin na badanie USG na 10 pazdziernika tego roku na
szczescie, to mnie szlag trafil .Naprawde nie bede sie czepial tego, ze w
Policach przychodnia poszla w darze prywatnie prawie ,jednej pani . Nie
wspomne o tym, ze wyremontowano dach tej przychodni ,przeciez nie mozna tego
swinswa zrobic i oddac przychodnie z cieknacym dachem .A urzadzenia oddano
za zlotowke ,to moze drobiazgi ,ale dlaczego kolejne miliony nowych zlotych
Gmina Police oddaje tylko tej jedynej uprzywilejowanej przychodni .Skromnie
zauwazam, ze sa to nasze podatnikow pieniadze i ktos tam je dzieli po
uwazaniu . Nastepne cyrki beda ze szpitalem .To drobiazgi , ale niech mnie
ktos przekona, ze musze czekac prawie trzy miesiace na proste w koncu
badanie, ktore moze stanowic o moim zyciu .
Pozdrawiam wszystkich na liscie oprocz " kaca chorych" i szpitala
polickiego,hej.
Jurek"Goral"
P.S.
Kto chce wiecej szczegolow sluze telefonikiem 606-121-996

2. Data: 2001-07-25 21:30:53

Od: "maciek" <m...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

idź prywatnie, a nastepnie przekaż rachunek kasie chorych. Jeśli nie zapłaci
przekaż sprawę do sądu.

Krzysiek

3. Data: 2001-07-29 10:45:25

Od: "Bazyl \(Tatiana\)" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <m...@b...net.pl> napisał w wiadomości
> idź prywatnie, a nastepnie przekaż rachunek kasie chorych. Jeśli nie
zapłaci
> przekaż sprawę do sądu.

Z jakim uzasadnieniem? Kasa może ewentualnie wydac promesę na jakieś
leczenie ale _przed_ a nie po. Jak pójdziesz prywatnie, to rachunek
możesz sobie w pewną część ciała włożyć, zwłaszcza, że sąd nie będzie
rozpoatrywała sprawy o np. 70 zł.

PS. Odpowiadaj _pod_ cytatem, bo teraz widzisz jaka się kaszana robi?
Tatiana

> Krzysiek

> [...]

Wrastajacy paznokiec u nogi ?
Swinka morska - niewskazana dla dziewczynek?
Uraz kolana cd.
USG-ciazy
Gronkowiec od psa?