Re: Kasa chorych i szpital w Polica robia sobie jaja......

From: "Bazyl \(Tatiana\)" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Kasa chorych i szpital w Polica robia sobie jaja......
Date: Sun, 29 Jul 2001 12:45:25 +0200

Użytkownik "maciek" <m...@b...net.pl> napisał w wiadomości
news:9jne8u$jec$1@news.tpi.pl...
> idź prywatnie, a nastepnie przekaż rachunek kasie chorych. Jeśli nie
zapłaci
> przekaż sprawę do sądu.

Z jakim uzasadnieniem? Kasa może ewentualnie wydac promesę na jakieś
leczenie ale _przed_ a nie po. Jak pójdziesz prywatnie, to rachunek
możesz sobie w pewną część ciała włożyć, zwłaszcza, że sąd nie będzie
rozpoatrywała sprawy o np. 70 zł.

PS. Odpowiadaj _pod_ cytatem, bo teraz widzisz jaka się kaszana robi?
Tatiana

> Krzysiek
>
> Użytkownik "Jurek "Goral"" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości