Kaseta/płyta do relaksacji - jaka, gdzie kupić

1. Data: 2003-05-11 11:16:38

Temat: Kaseta/płyta do relaksacji - jaka, gdzie kupić
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
jestem tu tylko dlatego, że w ostatniej rozmowie z moją przyjaciółką
dowiedziałem się, że w dziwnych okolicznościach "wcięło" jej kasetę do
relaksacji tj. podkład muzyczny + głos w stylu "odprężasz się itd"

Jako, że zbliżają się jej urodziny chciałbym jej kupić podobną w
prezencie. Proszę Was Szanowni Grupowicze o radę jaką tego typu kasetę
kupić i gdzie (najlepiej w internecie).

Z góry dziękuję za wszelkie konstruktywne uwagi i propozycje.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-11 11:49:20

Temat: Re: Kaseta/płyta do relaksacji - jaka, gdzie kupić
Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

odwiedz bary tlenowe, widziałam tam duzo takich kaset

Agata

1. Data: 2003-05-11 12:01:49

Temat: Re: Kaseta/płyta do relaksacji - jaka,
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński napisał(a):

> Z góry dziękuję za wszelkie konstruktywne uwagi i propozycje.

A może spróbowałbyś sam taką stworzyć? Dobierz utwory muzyczne, które mogą
sprawić Twojej przyjaciłce przyjemność. Możesz też nagrać Twój głos z
ciepłymi słowami od Ciebie. Myślę, że jakby to dobrze przemyśleć to mógłby
się okazać PRAWDZIWY prezent :). Pomyśl nad tym :). Możesz oczywiście też
wziąść oryginalne instrukcje do relaksacji i je wtedy ponagrywać.

Pozdrawiam...

1. Data: 2003-05-11 12:13:52

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się okazać PRAWDZIWY prezent :). Pomyśl nad tym :). Możesz oczywiście też
> wziąść oryginalne instrukcje do relaksacji i je wtedy ponagrywać.

Muszę przyznać, że to ciekawa propozycja. Niestety nie zastosuję jej -
bynajmniej w tym przypadku ale innych chodzi mi po głowie :-) Dlaczego ?
Są przyjaźnie i przyjaźnie. Nie zamierzam opisywać tej łączącej mnie i
M. ale ... to w grę nie wchodzi...

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-11 12:15:16

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odwiedz bary tlenowe, widziałam tam duzo takich kaset

Dzięki, za podpowiedź.

Pytanie dodatkowe. Czy ktoś wie gdzie w Bydgoszczy jest jakiś bar
tlenowy ? Gdzieś mignęła mi taka tablica ale nie kojarzę gdzie.

Z góry dziękuję za podpowiedź.

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-05-11 12:47:42

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bynajmniej w tym przypadku ale innych chodzi mi po głowie :-) Dlaczego ?
> Są przyjaźnie i przyjaźnie. Nie zamierzam opisywać tej łączącej mnie i

Święta racja - są różne odcienie przyjaźni :)

To może poszukaj w Empiku? Myślę, że jest szansa że mają takowe.

pozdrawiam...

1. Data: 2003-05-12 14:07:18

Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wrote:

> [...]
> dowiedziałem się, że w dziwnych okolicznościach "wcięło" jej kasetę do
> relaksacji tj. podkład muzyczny + głos w stylu "odprężasz się itd"

[...]

Proponuję płytę z koncertu Billa Laswella w Warszawie ;). Jak dosłucha
jej do końca, to napewno się rozpręży.

> Pozdrawiam :-)

Również,

> --
> Wojciech Ściesiński

LMB

--
== Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
============== http://www.sitefinder.pl =====================

1. Data: 2003-05-12 21:48:46

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Ściesiński" news:3ebe30db$1@news.vogel.pl
> jaką tego typu kasetę kupić i gdzie (najlepiej w internecie).

Kup jej płytkę "Kenny G" lub np. "Gheorghe Zamfir - The lonely shepherd" jak
się nie zrelaksuje przy takiej muzyczce to jakaś kulawa ta kobieta ;P

1. Data: 2003-05-18 18:52:25

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kasetę do
> relaksacji tj. podkład muzyczny + głos w stylu "odprężasz się itd"

Odpowiadam sam sobie ale ... może komuś się to przyda w przyszłości.

Kasetę o jaką mi chodziło można nabyć na http://www.silva.alpha.pl/ -
jako "Standardowe Techniki Rozluźniające" - cena 20,00 zł koszt przesyłki.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odzew, choć nie zawsze mogłem go
uznać za konstruktywny.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

problemo numero uno
Ojciec sie z kims spotyka - jak sie zachowac
Mitomania jak postepowac z takimi ludzmi??
Obraz dziecka po traumie-artykul.
kwestia narcyzmu