Obraz dziecka po traumie-artykul.

1. Data: 2003-05-11 08:38:24

Temat: Obraz dziecka po traumie-artykul.
Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.fotozielsko.republika.pl/tmp/anna.pdf
A tak przy okazji jest tu ktos po Veronice?
Szukam ksiazek co by sobie co nieco przypomniec po wakacjach bo na
szkoleniu to chyba ze 3 lata temu bylem.
zielsko
--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-11 08:55:53

Temat: Re: Obraz dziecka po traumie-artykul.
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <4...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> Szukam ksiazek co by sobie co nieco przypomniec po wakacjach bo na
> szkoleniu to chyba ze 3 lata temu bylem.

.. aaaa ... tak Ci odpowiem od niechcenia
(bo i tak nie czytam odpowiedzi)
ważne jest tylko co ja napiszę dla siebie (to mnie cieszy)

jestem po Weronice (Veroniki nie pamiętam... chyba, że po pijanemu)
wolę żywe niż książkowe... ;)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-11 09:17:54

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-11 użytkownik ksRobak napisał :

> .. aaaa ... tak Ci odpowiem od niechcenia
> (bo i tak nie czytam odpowiedzi)
No wreszcie kolega sie na odrobine szczerosci wysilil.
No no. Ale dziekuje za uwage.
zielsko

1. Data: 2003-05-11 09:52:35

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mogę Ci odpowiedzieć, bo nie czytałem Twojej odpowiedzi ;)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-11 10:57:11

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4...@h...pl> napisał w wiadomości

> www.fotozielsko.republika.pl/tmp/anna.pdf

Świetny artykuł, wart umieszczenia na "Górnej półce" psphome.
Koncepcja JA_skórnego wyjątkowo adekwatna do moich obserwacji, również self.
Nie muszę dodawać, że niekoniecznie trzeba znaleźć się
aż w domu dziecka i niekoniecznie trzeba być dzieckiem
bitym i maltretowanym.

Pozdrawiam
E.

1. Data: 2003-05-11 17:11:41

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-11 użytkownik EvaTM napisał :

> [...]
> również self. Nie muszę dodawać, że niekoniecznie trzeba znaleźć się
> aż w domu dziecka i niekoniecznie trzeba być dzieckiem

Fajna praca. I wydaje sie ze wnioskowanie z metod projekcyjnych nie
poszlo za daleko...
Pracowalem z dzieciakami z rodzin dysfunkcyjnych-one naprawde maja taki
stosunek do siebie. Nigdy nie zapomne odpowiedzi na pytanie : Czemu gdy
-Cie chlopaki byly nie krzyczalas?
-No bo sobie zasluzylam.
-A czym?
-Bo ich zdenerwowalam.
Troche mi tej pracy brakuje. Ale przez trzy lata sie do opiekunek i
szefowej nie dopasowalemi trza bylo odejsc :(
zielsko
P.S. Evo czy robaczek w dwoch(?) trzech(?) wcieleniach jest zawsze taki
rzeczowy i uroczy? Czy ttylko ja sobie na taka atencje zasluzylem ;)

1. Data: 2003-05-11 21:54:54

Od: "mrufa" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukam ksiazek co by sobie co nieco przypomniec po wakacjach bo na
> szkoleniu to chyba ze 3 lata temu bylem.
Bogdanowicz M., Kisiel B., Przasnyska M., „Metoda Weroniki Sherborne w
terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka”, WSiP, Warszawa 1992-
ale rewelacja to nie jest, więcej wiem jednak ze szkolenia.
Najlepiej przypomnieć sobie w praktyce :)
mrufa

1. Data: 2003-05-11 21:55:30

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-11 użytkownik mrufa napisał :

> [...]
> terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka”, WSiP, Warszawa 1992-
> ale rewelacja to nie jest, więcej wiem jednak ze szkolenia.

Dzieki wielkie.

> Najlepiej przypomnieć sobie w praktyce :)
Zglaszasz sie na ochotnika? ;)

zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl