Kastrowanie kobiet polskich

1. Data: 2015-09-30 00:09:01

Temat: Kastrowanie kobiet polskich
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy islam czy katolicyzm, przez restrykcje do cielesności produkuje zaburzonych
ludzi, którzy wszędzie widzą straszny seks.
Znane oddawna, im więcej seks wypierasz, uważasz za grzeszny, tym on zaczyna tworzyć
nerwice i ten seks na człowieka poluje za każdego rogu ulicy. Widzimy to po
obsesjach ludzi którzy w bajkach niewinnych, czy paradach gejów, czy nawet w
hod-dogach widzą nagich uprawiający publicznie seks ludzi.
To osoby chore, widzą wszędzie to co wypierają i ich logika idzie w kierunku
ograniczania i coraz większych restrykcji i tym bardziej widzą wszędzie ich atakujący
seks, tak wkoło wojtek, że w konsekwencji baby poubierali w namioty lub zabronione
jest odczuwanie przyjemności bo grozi to upadkiem.
Dlatego też kobiety kiedyś w europie kastrowano jak nadal robi się to robi w
islamie, wycina narządy płuciowe.
Jak ostatnio się dowiedziałem, jest w polsce grupa katolików, coś w stylu
antyszczepieńkowców, którzy własne dzieci i dzieci znajomych wysyłają do krajów
islamskich, na zabieg wycięcia łechtaczki.

2. Data: 2015-09-30 10:42:21

Temat: Re: Kastrowanie kobiet polskich
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-30 o 00:09, glob pisze:
> [...]
antyszczepieńkowców, którzy własne dzieci i dzieci znajomych wysyłają do krajów
islamskich, na zabieg wycięcia łechtaczki.

namiot ŹLE de(koltem) po oczach ŹLE no nie dogodzisz ;->

--
pamtataj pamtarej . . .

3. Data: 2015-09-30 13:38:54

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Naja
W dniu 2015-09-30 o 00:09, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
namiot ŹLE de(koltem) po oczach ŹLE no nie dogodzisz ;->

Jedno i drugie ma wspólny rdzeń. Baba jak wali dekoltem po oczach szuka akceptacji bo
siebie nie akceptuje. Znowu w drugą stronę nie akceptuje się cielesności i ją zakrywa
do przesady, bo zaburzonych prowokuje. Bardzo często kobieta z religijnego domu
wypuszczona w inny region, robi się wulgarna seksualnie, bo jak w domu religijnym
była przedmiotem uzależnionym od zaburzonych religiantów, jak ma wyglądać. Tak w
świecie liberalnym przejdzie że jest tylko przedmiotem seksu i nic ponadto,
uzależnionym od chuci męskiej i nic ponadto. Widzimy u jednych iż chuć jest
zaburzona, to do przesady piętnuje się akceptacje ciała u kobiety, tak postawa
spowoduje, że po zmianie otoczenia, nadal jest brak akceptacji ciała u tej osoby
wywołanej wychowaniem i spełnianie zachcianek by zostać akceptowaną, pod względem
strony przeciwnej skupionej na seksie. Widzimy osobę niezrównoważoną bo zabito w niej
akceptacje kobiecości nauczono ją w każdych okolicznościach być przedmiotem.

4. Data: 2015-10-02 11:25:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
antyszczepieńkowców, którzy własne dzieci i dzieci znajomych wysyłają do krajów
islamskich, na zabieg wycięcia łechtaczki.

Ty nie masz pojecia o wyobrażeniu, co to jest kastracja. Kobiety
powszechnie same się kastrują tabletkami anty.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

5. Data: 2015-10-02 11:28:21

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.10.2015 o 11:25, XL pisze:
> Ty nie masz pojecia o wyobrażeniu, co to jest kastracja. Kobiety
> powszechnie same się kastrują tabletkami anty.

To prawda, takie prezerwatywy są obrzydliwe ale to i tak lepsze niż
tabletki zmieniające hormony. Co z tego że kobieta potem "może" skoro
nie może, bo nie ma chęci?

6. Data: 2015-10-02 14:23:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Oct 2015 11:28:21 +0200, zdumiony napisał(a):

> To prawda, takie prezerwatywy są obrzydliwe ale to i tak lepsze niż
> tabletki zmieniające hormony. Co z tego że kobieta potem "może" skoro
> nie może, bo nie ma chęci?

Otóż to.

7. Data: 2015-10-02 14:57:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

To prawda, takie prezerwatywy są obrzydliwe ale to i tak lepsze niż
tabletki zmieniające hormony. Co z tego że kobieta potem "może" skoro

Dlaczego tak nienawidzisz ludzi i chcesz aby zarażali się chorobami bo postulujesz
brak zabezpieczenia jak JP2 otrzymujcy tym samym miano zbrodniarza za
rozpowszechnianie Adidasa.

8. Data: 2015-10-02 15:01:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
glob <r...@g...com> Wrote in message:
- pokaż cytowany tekst -
Ty nie masz pojecia o wyobrażeniu, co to jest kastracja. Kobiety
powszechnie same się kastrują tabletkami anty.
--

Człowiek składa się z seksu i rozpłodu, zwierzęta składają się z rozpłodu, więc nie
jest dziwne że przyznajesz się do zwierzęcych zachowań, bo ty masz tylko odruchy

9. Data: 2015-10-02 21:43:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> To prawda, takie prezerwatywy są obrzydliwe ale to i tak lepsze niż
> tabletki zmieniające hormony. Co z tego że kobieta potem "może" skoro nie
> może, bo nie ma chęci?

Oprócz tego- rozpoczyna współżycie, zaczyna brać tabletki. Bierze stale. Jej
mózg dostaje cały czas informację, że jest w ciąży. W takim stanie-
podświadomie bedzie szukać sobie nie takiego mężczyzny, jaki jej naprawdę
jest potrzebny- ale po prostu opiekuna do swoich dzieci. Szkody społeczne są
ogromne

--

Chiron

10. Data: 2015-10-02 22:04:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-02 21:43, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

A ilu wnusiów masz ty, Chirusiu?

społecznie szkodliwa

Radykalne rozwiązanie Wolniewicza
Przeszczepy