Kastrowanie kobiet polskich

211. Data: 2015-10-09 17:58:42

Temat: Re: Kastrowanie kobiet polskich
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-10-09 16:36, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Od któregoś "momętu" nie tu

Pragnę zauważyć, że tu, to nikt nie wygląda.

212. Data: 2015-10-09 18:01:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Oct 2015 17:58:42 +0200, krys napisał(a):

> Pragnę zauważyć, że tu, to nikt nie wygląda.

Bo tu się tylko wy-pisuje 3-)

213. Data: 2015-10-09 18:08:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-09 17:58, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Pragnę zauważyć, że tu, to nikt nie wygląda.

Wiemy wiemy... młodośc poszła w fejzbuki.

i bardzo dobrze, gdzieś musi się wyszumić

214. Data: 2015-10-09 18:33:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-09 o 17:57, krys pisze:

> Ode tego się zaczęło.
>
> I tu nastąpiła róznica zdań, bo to nie kindersztuba, tylko zmiany w
> stosunkach miedzyludzkich.

No i różnica zdań polega na tym, że WEDŁUG MNIE to są zmiany
"kosmetyczne" typu kindersztuba. Ludzie są mniej więcej tacy sami, jacy
byli od wiek wieków. Są bardziej świadomi niektórych rzeczy - to
zmieniło się na plus, bardziej zestresowani - to na minus. Zmieniły się
realia życia, więc w innych sytuacjach i w inny sposób ujawniają swoje
cechy.

> Bo się realia zmieniają, także warunki życia, więc niektóre sprawy,

> Insunuujesz.

To nie Ty przytoczyłaś to zdarzenie z samochodem? A, to przepraszam.

> Odpłacę pięknym za nadobne - z autposji, oczywiście?

Odpłacisz za ODpłatę? Długo tak mogłybyśmy, ale nie chce mi się...

> No przecież uznałaś za "nic takiego".

Cytacik poproszę.

> Jeśli za młodzież uważamy trzydziestoparolatków.
> Nie marudzę - nie podoba mi się ich postawa. Może?

Jasne, możesz. Ale marudzisz. :)

> ŁAŁ. I nie bywasz z takimi na wspólnej przestrzeni. Ani nie zdaża się
> pracować.

Zdarza mi się. Ba! Mam nawet paskudnego sąsiada trzydziestoparolatka,
który niemal codziennie drze mordę na żonę (z wzajemnością). Od jakiegoś
czasu w ogóle już z nimi nie rozmawiam. Zdawkowe "dzień dobry" i to
wszystko.
No ale nie uważam, że takie jest całe pokolenie.

> Z Twojej wypowiedzi?
> ">Obecnie większość koleżanek i kolegów mojej córki

"Cześć ciocia! Zgadzasz się, żeby ... przyszła dziś do mnie?"

Za moich czasów byłoby tak: "Czy zgadza się ciocia, żeby...?"

Wiem, wiem, dinozaur już jestem.

> To było pytanie retoryczne.

> O jednym przykładzie.

Czyli zgadzasz się, że to nie jest norma? I że 30 lat temu też takie się
zdarzały? No to mamy consensus.

Ewa

215. Data: 2015-10-10 08:44:14

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie, ze wreszcie. Bo dotarło, że szkoła ma wpływ na zachowania
> społeczne. A ja o tym od początku jak chłop...

> Serio masz takie doświadczenia?.
Zamarłem. Wychowałem się w bardzo biednym miejscu- pełnym ludzi z marginesu
społecznego. Gdy moja żona sama dźwigała zakupy (za komuny się zdarzało- nie
mieliśmy auta, stało się w długich kolejkach- ja pracowałem, żona nie)-
praktycznie zawsze znalazł się sąsiad, który pomógł. Tak samo ja reagowałem,
jak widziałem sąsiadkę objuczoną zakupami. Całe lata później- w nowym
mieszkaniu- jakieś 10 lat temu- zobaczyłem moją młodziutką sąsiadkę, jak
dźwigała zakupy, a za nią jej małżonek- z pieskiem (na smyczy, nie na ręku).
Oboje z żoną otorzyliśmy buzie- nie mieliśmy wątpliwości, jak zareagowliby
sąsiedzi...ale z 10 lat wcześniej. No ale nie wiem, może i Ewa ma takie
doświadczenia.

--

Chiron

---
Avast.

216. Data: 2015-10-10 09:05:21

Temat: Re: Kastrowanie kobiet polskich (reinkarnacja)
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Mam pytanie Chironie, od jakiego czasu wierzysz w reinkarnację?
> Czy od ustawień rodzinnych?

Od (niemal- a może nawet?) urodzenia. Miałem różne reminescencje- związane z
poprzednim życiem. I nijak się tego nie da wytłumaczyć np tym, ze to
zaszłyszałem czy oglądałem w TV. To wczesne lata 60.

--

Chiron

---
Avast.

217. Data: 2015-10-10 09:26:16

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.10.2015 o 09:05, Chiron pisze:
> Od (niemal- a może nawet?) urodzenia. Miałem różne reminescencje-
> związane z poprzednim życiem. I nijak się tego nie da wytłumaczyć np
> tym, ze to zaszłyszałem czy oglądałem w TV. To wczesne lata 60.

Sprawdzałeś czy te przebitki odpowiadały faktom? Kim byłeś w nich?
Czy zdarzały się również gdy byłeś po spowiedzi?

218. Data: 2015-10-10 09:31:42

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzałeś czy te przebitki odpowiadały faktom? Kim byłeś w nich?
> Czy zdarzały się również gdy byłeś po spowiedzi?

Ogromny wprost ich natłok- to lata przedszkolne. Później (w normalnym stanie
świadomości) w zasadzie minęły. Spowiedź chyba nie odgrywała tu roli. Raz
powiedziałem księdzu, że coś takiego mam- to powiedział, że to bzdura.

Nie- nie miałem mozliwości sprawdzenia...właściwie to np będąc pierwszy raz
w życiu w Czechosłowacji (później to samo w Gdańsku) miałem coś takiego
(jako dorosły)- że szedłem ulicami- i czułem, że "coś" mnie prowadzi.
Wiedziałem, dokąd idę- poznawałem pierwszy raz widziane domy (nie zawsze-
tylko niektóre). Wiedziałem, co będzie dalej.

--

Chiron

---
Avast.

219. Data: 2015-10-10 09:50:15

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.10.2015 o 09:31, Chiron pisze:
> [...]
> prowadzi. Wiedziałem, dokąd idę- poznawałem pierwszy raz widziane domy
> (nie zawsze- tylko niektóre). Wiedziałem, co będzie dalej.

A ja nie miałem takich zdarzeń, czyżbym był pierwszy raz.
Ale nie mam zamiaru się wcielać.
Z resztą Jezus nic o reinkarnacji nie mówił.
Postanowione ludziom raz umrzeć, a potem sąd (Hbr 9, 27)
- i tego się trzymajmy

220. Data: 2015-10-10 09:53:37

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.10.2015 o 09:31, Chiron pisze:
> Ogromny wprost ich natłok- to lata przedszkolne.

może to działanie szatana?

Radykalne rozwiązanie Wolniewicza
Przeszczepy
Grochówka bez grochu...