Katalog HS - pytanko

1. Data: 2003-08-20 07:38:08

Temat: Katalog HS - pytanko
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko do wszystkich,którzy zamawiali zestawy do haftu z katalogu HS. Ja
do tej pory kupowałam u nich tylko inne rzeczy. Czy zamawiając zastaw do hafu
ale z ich katalogu Hs a nie z katalogu Lenarte dostaje się - diagram do haftu
(czyli co taki schemat jak my sobie przesyłamy - czarno biały?)+ tkanina len
10 nitek/cm (czy na tym haftuje się 1 nitką i czy to się daje w miarę łatwo
liczyć - do tej pory robiłam na AIDZIE 14) = mulina DMC (chyba tylko to co
wyliczone ale czy z numeracją?)
A w ogóle może któraś kochana pozytywnie zakręcona duszyczka ma z ich katalogu
schemat C70.2401 (taki misiaczek z kotkiem na wiklinowym fotelu) 47x40cm
NIestety nigdzie nie znalazłam tego w necie, i poratuje schematem byłabym
baaaardzo widzięczna
pozdrawiam cieplutko przeciwdeszczowo
Anga (od dziś - wcześniej Ania Wwa)

1. Data: 2003-08-20 08:39:09

Temat: Re: Katalog HS - pytanko
Od: "Agnese" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam inne pytanko. Ile sie czeka na katalog? Wysłałam im znaczek na 5 pln
już ze dwa tygodnie temu i na razie cisza :( :( :(

1. Data: 2003-08-20 08:44:16

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnese <a...@g...pl> napisał(a):

> Ja mam inne pytanko. Ile sie czeka na katalog? Wysłałam im znaczek na 5 pln
> już ze dwa tygodnie temu i na razie cisza :( :( :(

Ja nie wysyłałam żadnych znaczków - zamówienie było płatne przy odbiorze (tzn.
katalogi) czekałąm właśnie ok 2 tyg
Anga

1. Data: 2003-08-20 09:00:17

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam inne pytanko. Ile sie czeka na katalog? Wysłałam im znaczek na 5
pln
> już ze dwa tygodnie temu i na razie cisza :( :( :(
Na katalog to trochę długo, ja dostałam chyba po czterech tygodniach, dla
pocieszenia dodam, że za to zamówienia szybko przychodzą.

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-08-20 09:04:19

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anga" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A w ogóle może któraś kochana pozytywnie zakręcona duszyczka ma z ich
katalogu
> schemat C70.2401 (taki misiaczek z kotkiem na wiklinowym fotelu) 47x40cm

Tego szukasz:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=anaxaret&
RubrID=16771&Show=%3E%3E
&sort=0 ?

Miłego wyszywanka.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-08-20 09:05:20

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-20 10:35:06

Od: "ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest aktualna cena katalogu?

Pozdrawia Anka Zielona Góra

1. Data: 2003-08-20 13:30:47

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justycja <j...@p...wp.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Anga" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Dzięki dokładnie tego ponad rok szukałam:-))))
Tylko jeden problem tam jest chyba niekompletny spis nitek - na nic nie mogę
się dopatrzeć co to ma być takie T - jaki kolor?.
Czy ktoś to może wyszywał?
MOże jakaś duszyczka ma bardziej czytelny - wyrażniejszy schemat? bo po
wydrukowaniu wychodzi dosyć rozmazane:-(((
Dzięki za możliwość pokazania o który obrazek mi chodzi - będzie łatwiej
doszukać
pozdrawiam
Anga

1. Data: 2003-08-21 08:10:26

Od: "izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzwoniłam niedawno do HS i poinformowano mnie że w przygotowaniu jest nowy
katalog. Za jakies 2 tyg będą go rozsyłać.

Najlepiej przesłac 5 zł znaczkami z dokładnymi namairami.
I tak własnie zrobie :-)

W zasadzie to zamówilam katalog z kokardki, a z HS chce zamówic tak dla
porównania cen i asortymentu.

Pozdrawiam- Iza (Szczecin).

1. Data: 2003-08-24 15:26:55

Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wysłałam ponad m-c temu prośbę o katalog ze znaczkiem i do tej pory
nie dostałam.

Pozdrawiam
tes

(xxx) poszukuje schematu Mother's Love