Katalog YR

1. Data: 2003-11-16 16:04:20

Temat: Katalog YR
Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze nigdy nie zamawialam nic wysylkowo z YR i mam pytanko do "weteranek"
;) Zamierzam sobie kupic perfumy truskawkowe - nie pamietam nazwy, ale z tej
serii sa brzoskwiniowe, kokosowe itp.. I zastanawiam sie, czy wysylkowo (tym
bardziej ze to bedzie moj 1-szy raz) bede mogla je kupic w jakiejs promocji?
Wyslalam zgloszenie z ich strony www i czekam na odzew.. Ale tak za mna ten
zapach chodzi, ze chyba zaraz pojde do ich sklepu i kupie nie zwazajac na
katalogowe promocje ;) szczegolnie ze nie wiem kiedy mi ten katalog przysla
i czy jakos mi sie to oplaci..?

1. Data: 2003-11-16 16:43:00

Temat: Re: Katalog YR
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

ogólnie kosmetyki które kupujesz wysyłkowo są troche tańsze niz te w sklepie
. Poza tym czasem są propomcje tego typu, że przy zakupie na sume np 50zł m
ozesz sobie wybrać obojetnie jaki kosmetyk z katalogu (lub oferty którą Ci a
ktualnie przyslali - tak jest najczęściej). Praktycznie za każdym razem jest
promocja tego typu że dodają jakąs torebkę, placaczek, zagarek, parasolkę a
lbo jakiś kosmetyk jesli zrobisz zakupy na jakąś kwotę lub jeśli w ogóle cok
olwiek zamowisz.
Jeśli zaś liczysz na jakąs promocję ze wzgledu na to ze zamawiasz po raz 1 t
o myśle że chyba nie ma na co liczyć ;-/ (ja przynajmniej z niczego takiego
nie skorzystalam przy 1 zamówieniu).
Acha, i jeśli masz zamiar kupic tylko tę wodę to zastanów się czy nie taniej
wyjdzie Ci przejśc sie do sklepu (nawet jeśli w sprzedazy wysyłkowej woda je
st o kilka złoty tańsza). Pamietaj, ze jeszcze ok 7zl placisz za przesylkę w
iec woda moze wynieśc Cie tyle samo co ta kupiona w sklepie.
Jeśli zamawiasz wiecej kosmertyków to zawsze już bardziej sie oplaca (przy z
akupach powyżej 100zł nie placisz juz dodatkowo za przesylkę - warto kupować
np razem z kolezanka).

Pozdrawiam serdecznie :)
Ania

1. Data: 2003-11-16 18:33:56

Temat: Odp: Katalog YR
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli liczysz na niższą cenę w ofercie wysyłkowej, to Cię zmartwię. Seria
Les Plaisirs Nature, z której chcesz zakupić wodę, praktycznie nigdy nie
jest objęta promocją :-( Ja dopiero spotkałam się jeden raz z promocją tej
serii. Więc na obniżkę ceny możesz się nie doczekać.... Więc jeżeli chcesz
kpić tylko tą wodę, to radzę wybrać się do dklepu. Chyba, że planjesz więcej
zakupów, to w przypadku oferty wysyłkowej, możesz otrzymać jakiś prezent za
zakupy powyżej określonej kwoty...
ps. ja otrzymałam pierwszą ofertę wysyłkową około 2 tygodnie po przesłaniu
prośby o wysłanie oferty

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-11-16 19:00:57

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyslalam zgloszenie z ich strony www i czekam na odzew..

a YR ma polska strone www?
bo ja taka jestem ciemna ze nie umiem jej znalezc.....:( jak wrzucam w
google albo onet to znajduje tylko ta zagraniczna :(

pozdr

1. Data: 2003-11-16 19:01:20

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> a YR ma polska strone www?
> bo ja taka jestem ciemna ze nie umiem jej znalezc.....:( jak wrzucam w
> google albo onet to znajduje tylko ta zagraniczna :(

www.yves-rocher.com.pl

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-11-16 19:05:11

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wszystki rady ;)) Oczywiscie nie wytrzymalam i juz pachne
truskawkami.. Cala seria mnie zachwycila, pewnie cieszy sie takim
powodzeniem, ze nie robia na nia promocji :/
I teraz spokojnie poczekam na katalog i poogladam ;))

1. Data: 2003-11-16 19:05:54

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapach chodzi, ze chyba zaraz pojde do ich sklepu i kupie nie zwazajac na
> katalogowe promocje ;) szczegolnie ze nie wiem kiedy mi ten katalog

Jesli zamierzasz kupic tylko te wode to zdecydowanie bardziej oplaca sie
kupic w normalnym sklepie.
Natomiast jesli chcesz cos wiecej, to w sklepie wysylkowym mozesz liczyc na
jakis prezent po przekroczeniu 50 zl: plecaczek, miniaturki kosmetykow,
zegarek, itp.
Nie wiem czy sa teraz jakies specjalne premie za pierwsze zamowienie, jak ja
zamowilam pierwszy raz to dostalam malutkie radyjko :-) Najlepiej zadzwon i
sama spytaj (0-12 423 62 35)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-11-16 19:06:26

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał
> a YR ma polska strone www?
> bo ja taka jestem ciemna ze nie umiem jej znalezc.....:( jak wrzucam w
> google albo onet to znajduje tylko ta zagraniczna :(

Mi tam google dobrze pokazaly ;)
http://www.yves-rocher.com.pl/

1. Data: 2003-11-16 19:11:41

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha i jeszcze tylko sie wyzale, ze woda pachnie oblednie, ale zapach
ulatnia sie po kilku minutach :o ;((( No trudno.. Wypsikam pewnie w tydzien
;) No, moze w dwa bo na zmiane bede miec brzoskwinie (z Allegro za 13zl
hihi)
Mam nadzieje ze katalog YR nie wciaga tak jak Avon ;)

Pozdrawiam i milkne juz :)

1. Data: 2003-11-16 19:45:55

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje ze katalog YR nie wciaga tak jak Avon ;)

wciąga, wciąga:-) wiem to po sobie... Te wszystkie prezenty za przekroczenie
określonej kwoty za zakupy robią swoje:-) A to torebka, a to zegarek, innym
razem plecaczek:-)) I mimo, że czasami nic nie potrzebuję, to i tak
zamawiam... czasami właśnie ze względu na te prezenty:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Fryzjer w Warszawie
sposoby na tradzik