Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie

51. Data: 2005-05-19 01:58:49

Temat: Re: Katulowisko - Czyli jak pisac o przyrodzie
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Panie i Panowie,

Moze juz dac spokoj roztrzasaniom tego tematu.
Jedni lubia, drudzy nie lubia, jak to zwykle.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

52. Data: 2005-05-19 03:47:50

Temat: Re: Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie
Od: TooOld w Milanówku <tooold@tooold_nie_chce_spamu_superhost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Marta Góra
napisał(a), a oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży
polskiego internetu:

> Widzę, że panowie utworzyli zwarty front.

musisz nam wybaczyć:

jest wiosna a na dworze zimno i każdy chce miec w domu ciepłą i romantyczną
kobietę, która nawet jesli nie jest zbyt logiczna to jest po prostu kochana
i z tego jest zadowolona - może to nawet okazywać całemu światu, mi tam to
nie przeszkadza

--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliński
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction

53. Data: 2005-05-19 07:01:58

Od: t...@p...onet.pl (Teos) szukaj wiadomości tego autora

> Panie i Panowie,

> Moze juz dac spokoj roztrzasaniom tego tematu.
> Jedni lubia, drudzy nie lubia, jak to zwykle.
Masz Pan rację Panie Michale ;-)
Ze swej strony dodam tylko że od niedawna czytuję tą grupe i urzekła
mnie sympatyczna atmosfera na niej panująca a tu nagle taka wpadka ;-(
Jak to mawia mój kolega - "Mokra szmata na łeb"
A dla wszustkich krytkantów ( a zwłaszcza krytykantek ) mam
propozycję: zróbcie to lepiej i pokażcie nam do oceny, wówczas
pogadamy.
--
Pozdrowienia,
Teos

54. Data: 2005-05-19 07:14:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6goit$npi$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl
(usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):
> "kompost" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> A zebys wiedzial - byle nie w mieszkaniu :)

Hejka. I gawrony - byle nie w miejskim parku. ;-)
Pozdrawiam predylekcyjnie Ja...cki

55. Data: 2005-05-19 07:29:56

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:tpSie.900$dr1.808@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Moze juz dac spokoj roztrzasaniom tego tematu.

Hejka. A może nie? Stosunek do jakiegoś zjawiska wiele mówi o każdym z
nas. W ten sposób możemy się lepiej poznać. :-)

> Jedni lubia, drudzy nie lubia, jak to zwykle.

To nie powód, żeby wstrzymywac się przed wyrażeniem i umotywowaniem
swoich pogladów. :-) Gdyby tak dokładniej poszperać, to okazałoby się, jak
zaskakującymi motywami kierujemy się zarówno podejmując uprawę ozdobnych
roślinek, jak i pisząc na grupę. ;-)
Pozdrawiam probabilistycznie Ja...cki

56. Data: 2005-05-19 07:43:54

Od: AgaWa <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Woynowski wrote:

> Marto powód jest inny, Ty po prostu nie masz takiej wrażkliwości jak Katula i
> jesteś zamkniętą w sobie zgorzkniałą osóbką i głeboko Ci tego współczuję. Myślę
> że na tym forum są osoby które potrafią się cieszyć szczerze z radości innych

> Pozdrawiam ze szczerym współczuciem,
> Paweł Woynowski

Ooo, widze, ze mamy do czynienia z analiza psychologiczna.
Wiec ja najwyrazniej tez jestm nierwazliwa, zgorzkniala,
zamknieta w sobie, nie potrafiaca sie cieszyc szczerze
z radosci innych, na dodatek ze zwyklej zawisci i przybylych w zimie
kilkogramow nie podoba mie sie strona Katuli.

No sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ale takie wodolejstwo jak Katula, to ja moge uprawiac godzinami na
dowolny temat, tzn. moge sie zachwycac na pokaz kolejno
czym popadnie.

Dokladnie tak jak Marta, uwazam wytwory Katuli za jakies
dziwne wypociny na granicy ekshibicjonizmu, na dodatek nieszczere
i jakies takie sztuczne, nabyte, cos jak nawrocony grzesznik swietszy
nagle od papieza.
Podona sie Katuli wies? OK. Ale wcale nie musi sie podobac sposob, w
jaki o tym pisze.

Acha.
Jesli czuje potrzebe poczytania o przyrodzie,
to wole sprawdzonych klasykow, poetow, np.
"Gosciu, siadz pod mym lisciem ... " itd.

Zreszta - najwazniejsze, ze wreszcie okazalo sie,
ze tylko ten, komu podobaja sie wytwory Katuli,
jest w stanie dostrzec piekno przyrody, zas
cala reszta jest niewrazliwa, zazdrosna i zgorzkniala,
powinna udac sie do psychiatry i do dietetyka,
bo na pewno jest cos z nimi nie tak.

He,he,he!!!

AgaWa

57. Data: 2005-05-19 07:49:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> myśl, że mają wejść wiosną w zeszłoroczną sukienkę.
> I nie daj boże gdy ona już dwie zimy wisiała w szafie.
> A jeżeli w dodatku zrobiła się za ciasna (przytyło się)
> no to kaplica totalna i żegnaj dobry nastroju na miesiąc
> co najmniej. Albo przynajmniej do wiosennych zakupów
> nowych fatałaszków.
> Pantofle też chciałoby się nowe założyć by koleżankom,
> które już paradują w nowych ciuchach zaimponować
> i by sąsiadki zazdrość zjadła.
> No i jak Kobieta na wiosnę ma być podatna na romantyczność
> i poetykę Katulowej strony skoro dookoła stres, stres i jeszcze raz stres.

Wybacz ale maszy wypaczony obraz kobiety, chyba trochę za dużo Claudii,
Olivii itd. czytasz.
Wypraszam sobie aby robione ze mnie tu zapatrzonego w siebie pustaka,
którego nastroje zależą od zawartości szafy i tego jak ubierają się
koleżnaki !!!!!!!
A problemu z nadmiarem kilkogramów nie mam, dla twojej wiedzy ważę tyle samo
ile przed zimą jakieś 47 kg.

Kaśka

58. Data: 2005-05-19 08:50:07

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6hfl4$b1l$1@inews.gazeta.pl AgaWa
<l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> z radosci innych, na dodatek ze zwyklej zawisci i przybylych w zimie
> kilkogramow nie podoba mie sie strona Katuli.

Hejka. Bardzo Ci współczuję. ;-( Sam wiem, co oznacza walka z nadwagą.

> Acha.
> Jesli czuje potrzebe poczytania o przyrodzie,
> to wole sprawdzonych klasykow, poetow, np.
> "Gosciu, siadz pod mym lisciem ... " itd.

Aha! Może jednak powinniśmy częściej sięgać do literatury. Osoba, która
przebywa wsród muz zazwyczaj nie manifestuje takich gwałtownych reakcji.
Parafrazując Waldorfa: "poezja łagodzi obyczaje". :-)

> [...]
> jest w stanie dostrzec piekno przyrody, zas
> cala reszta jest niewrazliwa, zazdrosna i zgorzkniala,
> powinna udac sie do psychiatry i do dietetyka,

Chyba warto się nad tym głębiej zastanowić.
Pozdrawiam refleksyjnie Ja...cki

59. Data: 2005-05-19 08:53:07

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Wybacz ale maszy wypaczony obraz kobiety,

Mój pogląd subiektywny Twój podobnie
:-)

> chyba trochę za dużo Claudii,
> Olivii itd. czytasz.

A co to za literatura bo nie wiem?
:-)

> Wypraszam sobie aby robione ze mnie tu zapatrzonego w siebie pustaka,

Przecież sobie żartuję. O żart chcesz się czuć urażona? W takim razie
wybacz.
Nie taki był cel.

> A problemu z nadmiarem kilkogramów nie mam, dla twojej wiedzy ważę tyle
samo
> ile przed zimą jakieś 47 kg.

Toż pióreczko jesteś

> Kaśka

Pozdrawiam pogodnie
skryba

60. Data: 2005-05-19 11:26:26

Od: "kompost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dla wszustkich ..... ( a zwłaszcza krytykantek ) mam
> propozycję: zróbcie to lepiej ....

> --
> Pozdrowienia,
> Teos

Robią najlepiej, jak potrafią.

Drewutnia - kupię
Jak sie pozbyc korzenia???
winorosle
jak zwalczyć muszki w kwiatach doniczkowych?
Bonifacy