Kawa, herbata i miód (do Chirona)

11. Data: 2010-09-28 17:18:47

Temat: Re: Kawa, herbata i miód (do Chirona)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-28 18:00, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-09-28 15:52, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
a.pl...
da.pl...

> Ja? Choćby jutro!
>
> Qra, znów się, hue hue, wtrancajonc

Zdzwońcie się! ;)

Ewa

12. Data: 2010-09-28 17:19:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-28 18:07, Ikselka pisze:

> Najlepszy jest koniec maja - że tak się wtrącę. Bo wtedy jest ciepło, no i
> zdążam zrzucic te 2 kg po smakowitej fajerkowej zimie ;-P //chyba nie
> sądzicie, ze to się odbędzie beze mnie?
> ;-)

Nieprzyzwoita przyzwoitka? To ci dopiero! ;)

Ewa

13. Data: 2010-09-28 17:43:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Czyli należysz do tego typu znajomych, którzy zazwyczaj kwitują
> deklarowaną chęć spotkania hasłem "zdzwonimy się" albo "będziemy w
> kontakcie".

Tylko to nie jest (przynajmniej u mnie) ad calendas graecas. Nie mam
problemu- możemy nawet umówic sobie takie spotkanie w mieście Łodzi. Ixi i
Qra też są chętne- to czemu nie? Wynajdę jakąś knajpkę, posiedzimy, popijemy
(także kawę). Napisz, jak Ty byś widziała takie spotkanie?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

14. Data: 2010-09-28 17:46:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości grup
a.pl...
a.pl...
da.pl...

> Zdzwońcie się! ;)

Qra ma bliziutko do Łodzi- pewno więc czasem tu przyjeżdża. Zamiast
ironizować- zaproponuj coś, co pozwoli taki plan zrealizować

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

15. Data: 2010-09-28 17:51:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> Dnia 2010-09-28 15:52, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
a.pl...
da.pl...

> Ja? Choćby jutro!
>
> Qra, znów się, hue hue, wtrancajonc
Będziesz jutro?!

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

16. Data: 2010-09-28 18:07:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Najlepszy jest koniec maja - że tak się wtrącę. Bo wtedy jest ciepło, no i
> zdążam zrzucic te 2 kg po smakowitej fajerkowej zimie ;-P //chyba nie
> sądzicie, ze to się odbędzie beze mnie?

Czemu nie? Już wcześniej pisałem, że zamiast Wszawy- możemy zrobić spotkanie
psp w mieście Łodzi
--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

17. Data: 2010-09-28 18:52:48

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-28 19:51, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Będziesz jutro?!

Ano.
"Qra ma bliziutko do Łodzi- pewno więc czasem tu przyjeżdża".
Tylko ona jeszcze nie wie, jak myknąć, by ominąć korki.

Qra
--
pochylona w skupieniu nad targeo

18. Data: 2010-09-28 20:08:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Sep 2010 18:40:39 +0200, Panslavista napisał(a):

> Tyjesz na opieńkach?

Ssssooo?

19. Data: 2010-09-28 20:10:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Sep 2010 19:19:31 +0200, medea napisał(a):

> Nieprzyzwoita przyzwoitka? To ci dopiero! ;)
>
> Ewa

Ja z mężem przyjadę :-)

20. Data: 2010-09-28 20:13:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Sep 2010 20:07:27 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości grup
net...

> Czemu nie? Już wcześniej pisałem, że zamiast Wszawy- możemy zrobić spotkanie
> psp w mieście Łodzi

Czyli ustalone. Koniec maja?

Co dolega Chironowi, a mylicie z moralnością.
Ktoś wie?
Ktoś wie?
SYLFIDA
PANIOM