Kawa-przycinanie

1. Data: 2003-03-31 10:46:57

Temat: Kawa-przycinanie
Od: mag_wp <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Jestem tu pierwszy raz.
Witam wszystkich :)

Mam takie pytanie. Czy ktos moglby mi pomoc?
Chodzi o kawe. Urosla mi juz do 1,60 i chcialabym ja przyciac aby sie
rozkrzewila.
Czy ktos przycinal kawe? jak to zrobic i kiedy (teraz kwitnie).
Dzieki z góry za odpowiedz.

--
Pozdrawiam Mag

2. Data: 2003-03-31 11:57:48

Temat: Re: Kawa-przycinanie
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

O przycinaniu roślin:
http://www.ogrodnik.pl/doniczkowe/doniczkowe_10_18.a
sp

Jak zdobyć kawę?

3. Data: 2003-03-31 13:39:13

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mag_wp wrote:
<ciach>
> [...]
> rozkrzewila.
> Czy ktos przycinal kawe? jak to zrobic i kiedy (teraz kwitnie).

Ja chce sadzonke!!! :) Nie lubie rozpuszczalnej ;)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

4. Data: 2003-03-31 17:36:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mag_wp" <m...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
> rozkrzewila.
> Czy ktos przycinal kawe? jak to zrobic i kiedy (teraz kwitnie).

Mnie nie kwitła (jeszcze?) - ale przycinałam wiosną i latem z okazji
przeprowadzki. Toleruje bezproblemowo. A Tobie radzę poczekać do końca
kwitnienia i przyciąć wtedy, gdy widać będzie zawiązki owoców - żeby ich nie
obciąć:-)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-04-01 09:03:13

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

l...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<1...@n...onet.pl>...
>Jak zdobyć kawę?

Albo wysiac nasiona (moze ktos z grupowiczow udostepnia), albo rozejrzec sie
po kwiaciarniach. Przykladowo w niektorych rzeszowskich byla ze dwa lata
temu (ostatnio nie sprawdzalem).
Ja swoja kawe zamierzam ciac, gdy dorosnie do sufitu. Jak narazie ma ladny
ksztalt.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2003-04-01 11:26:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:b6bs07$66j$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> temu (ostatnio nie sprawdzalem).
> Ja swoja kawe zamierzam ciac, gdy dorosnie do sufitu. Jak narazie ma ladny

Czy owocuje?

Pozdrawiam, Basia.
P.S. Nasiona kawy mogą nie mieć zdolności kiełkowania, gdy dojrzeją w zimnej
i ciemnej Polsce (chyba żeby w szklarni??) - dodatkowo niesłychanie szybko
tracą tę zdolność. Chyba w 6-8 tygodni, jeśli mnie pamięć nie myli. Ale
można rozmnażać kawę przez sadzonki.
B.

7. Data: 2003-04-01 15:22:04

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach wszystko>

Przeszlam sie w ten wiosenny dzien po wszelakich kwiaciarniach i
marketach w blizszej i dalszej okolicy.
I nie znalazlam kawy...
Czy ktos moglby mi odsprzedac lub odstapic taka mala odnozke-sadzonke?
Wolalabym nie zamawiac pocztowo... nie zlosccie sie :)
Mam juz awokado, cytrusy, palmy daktylowe... i tak jakos zamarzyla mi
sie ta kawa.. :)

Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

8. Data: 2003-04-02 11:43:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy owocuje?

Owocowala pare lat temu. Od tamtego czasu wyksztalca paczki, ale nie
kwitnie. Widocznie warunki sie pogorszyly.

>P.S. Nasiona kawy mog? nie mieć zdolno?ci kiełkowania, gdy dojrzej? w
zimnej
>i ciemnej Polsce (chyba żeby w szklarni??)

Nic na to nie wskazuje, bo moja kawa wyrosla z pestki, ktora dostalem od
kolegi, szczesliwego posiadacza owocujacej rosliny.
Posadzilem tez pestki uzyskane na mojej (z pierwszego owocowania). Wzeszly
(czy wszystkie - nie pamietam).

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2003-04-02 11:53:35

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Elfka napisał(a) w wiadomości: <3...@g...pl>...
>Mam juz awokado, cytrusy, palmy daktylowe... i tak jakos zamarzyla mi
>sie ta kawa.. :)

Posadz sobie jeszcze mango. Ma ladne, blyszczace liscie, no i tez jest dosc
niespotykane w kwiaciarniach.
Wrazliwe jest niestety na przedziorki.

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2003-04-05 19:13:03

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
A ja Elfkę dobrze rozumiem... Mi też zapachniało kawą.... Buuuuu
Ja chcę kawy - nierozpuszczalnej.
Będę szukać, chętnie wymienię na coś - czekam na popozycję.
Ewa R.

Śniegi i mrozy
Filoksera
o wiewiórkach