Re: Ketokonazol, Furaginum

Data: 2003-05-13 13:27:03
Temat: Re: Ketokonazol, Furaginum
Od: "Misia" <m...@c...pl>

Hej,

Użytkownik "Beata:-)" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:b9ji60$b8d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik magda <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b9j090$dm0$...@a...dialog.net.pl...

Rozumiem

> ide w poniedzialek dowiem sie dokladnie co on mnie tam czarowal.
> a ketokonazolu jutro nie wezme.

Jesli jest jakas infekcja grzybiczna (moze chodzi o grzybice ukladu
moczowego, czesta przy nadmiernej antybiotykoterapi zakazen ukladu
moczowego? bo jesli to jedynie profilaktycznie, oslonowo, to wystarczylaby
jakas dopochwowa nystatyna, gynalgin i zwykly laktowaginal), to lepiej brac
ketokonazol, bo przerwanie kuracji jest bardzo niewskazane, tym bardziej, ze
furagina tez lubi dawac rozne tego typu objawy.
Jak najszybciej do lekarza, aby wymienil leki, ale kuracji nie przerywac, bo
uodparnia sie mimowolnie bakteryjki i grzybki, dajac im odpoczac.
Zdrowka zycze
Misia