Kibelek na działce

1. Data: 2004-05-03 08:21:44

Temat: Kibelek na działce
Od: KK <k...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak zorganizować problem "sikania na działce" ?
Czy wykopać dołek i postawić "kibel z serduszkiem" (śmierdzi chyba)
Czy kupić przenośny (ale kto to będzie czyścił)

A może są jeszcze inne rozwiązania?

Z góry dziękuję za pomoc i dobre rady. (Za złe też dziekuję ;-)

--
Pozdrawiam - Krzysiek K (KK)
http://cpu-museum.prv.pl

2. Data: 2004-05-03 08:36:47

Temat: Re: Kibelek na działce
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KK" <k...@t...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
|
| A może są jeszcze inne rozwiązania?
|
| Z góry dziękuję za pomoc i dobre rady. (Za złe też dziekuję ;-)

Kompost. Rozcieńczyć urynę w stosunku 1:2 wodą.

Suchy ustęp wcale nie musi śmierdzieć, jeśli postawiony i użytkowany jest
właściwie.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-05-03 09:06:20

Od: "Gosia" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wykopać dołek i postawić "kibel z serduszkiem" (śmierdzi chyba)

Ja mam taki z serduszkiem :)
W dole beka plastikowa. Do beki mam zamiar sypać takie specjalne
biorozkładacze - nie pamiętam jak się to dokładnie nazywa, ale w beczce robi
się normalna woda, którą można wylać na ogród.

Pozdrawiam

Gosia

4. Data: 2004-05-03 09:43:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
robi
> się normalna woda, którą można wylać na ogród.

Nie szkoda wylewać skoro normalna ?

Pozdrawia wypitnie boletus

5. Data: 2004-05-03 13:43:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"KK" <k...@t...gazeta.pl> wrote in message

> Jak zorganizować problem "sikania na działce" ?
> Czy wykopać dołek i postawić "kibel z serduszkiem" (śmierdzi chyba)
> Czy kupić przenośny (ale kto to będzie czyścił)

http://store.yahoo.com/sancor/por.html

Pozdrowienia,
Michal

--