Kibelek na działce

1. Data: 2004-07-13 06:18:51

Temat: Kibelek na działce
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich.
Jestem u Was na grupie nowy a piszę bo mam problem.Jestem od niedawna
posiadaczem działki rekreacyjnej, jet trawnik, są kwiaty i drzewa owocowe jest w
końcu altanka ale nie ma kibelka.Problem nieco może wstydliwy ale prosto z życia
wzięty.szukałem rozwiązań w necie i w waszym archiwum ale nie trafiłem na jakies
konkretne rozwiązania.Chodzi mi o jakies praktyczne rozwiązanie, ekologiczne a
zarazem proste w wykonaniu.Może macie namiary na jakies projekty?
Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam - Andrzej.

2. Data: 2004-07-13 08:00:01

Temat: Re: Kibelek na działce
Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote:

> [...]
> zarazem proste w wykonaniu.Może macie namiary na jakies projekty?
> Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam - Andrzej.

calkiem niedawno drazylem temat wiec pewnie widziales w archiwum
aktualnie mam wiadro na nieczystosci plynne, ktore po rozcienczeniu
wylewam na kompost. I na razie wystarcza
Marx

3. Data: 2004-07-13 13:03:19

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> konkretne rozwiązania.Chodzi mi o jakies praktyczne rozwiązanie, ekologiczne a
> zarazem proste w wykonaniu.Może macie namiary na jakies projekty?

Witam!
Ja od ponad dwóch lat używam przenośnego sedesu. Na dole jest pojemnik, do którego
wlewa się specjalny płyn i tam spływają nieczystości. A górna część jest normalnym
siedziskiem z deską, klapą i spłuczką z płynem. Sprawuje się to doskonale, jest
super szczelne, nieczystości przy wylewniu są prawie bezzapachowe. A po napełnieniu
wsadzam w samochód, zabieram do domu i wylewam normalnie do kanalizacji: :-)
Naprawdę polecam!
Pozdrawiam!
Agnieszka i Złota Rybka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

4. Data: 2004-07-13 15:48:24

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusia (Lublin)" <N...@p...fm> napisał w
wiadomości news:cd0mcm$ce1$1@news.lublin.pl...

Witam!
Ja od ponad dwóch lat używam przenośnego sedesu.
/ciach/
---------------

Gdzie to kupiłaś ?
Jaki koszt ?

--
-Crimson-

5. Data: 2004-07-13 16:00:31

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de>
> Gdzie to kupiłaś ?
> Jaki koszt ?

http://port21.home.pl/cgibin/shop?info=pp335&sid=640
50376

--
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2004-07-13 16:10:29

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> http://port21.home.pl/cgibin/shop?info=pp335&sid=640
50376

Uhum, dziękuję.

--
-Crimson-

7. Data: 2004-07-13 18:41:08

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de> napisał w wiadomości
> Gdzie to kupiłaś ?
> Jaki koszt ?

Kupiłam w Makro. Kosztował około 300 złotych. :-)
Agnieszka i Złota Rybka

--
Radio - to cudowny wynalazek!
Jeden ruch ręki - i nic nie słychać.