jodełka zwariowała

1. Data: 2004-07-13 00:02:29

Temat: jodełka zwariowała
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

małe roczworzenie jaźni jej się zrobiło.
do tej pory, piękna i kształtna, postanowiła wypuścić z czubka 4 konkurujące
ze sobą pędy w górę.
no i teraz nie wiem - zostawić to? czy któryś przejmię rolę wiodącą, czy
powstanie dziwoląg czteropienny? tego bym nie chciał.
chcę ciachnąć te 3 dodatkowe, ale ten najbardziej centralnie położony jest
najmniejszy.
ciachać???
czy może podczepić jakieć ciężarki do nich i "zmusić" tą trójkę do przejęcia
roli gałęzi - i czy uda się to?
intuicyjnie myślę, że to może być rozwiązanie, co wy na to?
moon

2. Data: 2004-07-13 09:26:42

Temat: Re: jodełka zwariowała
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał

> [...]
przejęcia
> roli gałęzi - i czy uda się to?
> intuicyjnie myślę, że to może być rozwiązanie, co wy na to?

Ja obciążyłabym. Ciachnąć możesz zawsze
Gabi

3. Data: 2004-07-13 10:08:29

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>
> małe roczworzenie jaźni jej się zrobiło.
> do tej pory, piękna i kształtna, postanowiła wypuścić z czubka 4
konkurujące
> ze sobą pędy w górę.
[...]

U mnie nawet pięć pędów konkurowało, nie ciąłem i po 1,5 roku jeden
przejął rolę przewodnika.
Ale gwoli ścisłości drugi też sie do tego szykował jednak odpadł w
wyścigu.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy