Kiedy Ona chce odejść...

1. Data: 2003-11-16 11:34:38

Temat: Kiedy Ona chce odejść...
Od: "Tomasz" <t...@r...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jesteśmy już prawie rok w związku i raptem Ona chce odejść. Razem jest nam z
reguły wyśmienicie, oczywiście bywały też kryzysy, ale zawsze bardzo szybko
z nich wychodziliśmy. Głównie dzieki mojej cierpliwości i strategii
spokojnej rozmowy, po której wszystko wracało do normy. To jest Jej pierwszy
poważny związek więc starałem się być bardzo wyrozumiały, w końcu dla niej
to było coś nowego. Jednak tym razem nie chce już nawet rozmawiać, bo wie,
że będę się starał reanimować związek i zapewne mi się uda. Niestety nie
wiem o co konkretnie jej chodzi, ogólniki w stylu "znowu się na mnie
zawiodła" a ja nie mam pojęcia co takiego zrobiłem w ciągu ostatnich 24
godzin. Pewnie znowu chodzi o jakiś detal. Nie wiem czy to znowu pochopność
Jej "gorącej główki" czy biegać za nią i tłumaczyć jak bardzo mi na niej
zależy, czy przeczekać, czy spasować...??? W dodatku nie może się człowiek
na niczym skupić, ech.

Pozdrawiam
T.

1. Data: 2003-11-16 11:42:49

Temat: Re: Kiedy Ona chce odejść...
Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz:

>Jesteśmy już prawie rok w związku i raptem Ona chce odejść.
<snip>

No, nie, grom z jasnego nieba, którego nic, ale to nic, nie zapowiadało ;)

A zresztą może i grom - w postaci lepszego mężczyzny na horyzoncie, a może i
wewnątrz widnokręgu.

P.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-11-16 12:07:15

Od: "Grzesiek" <s...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@r...one.pl> napisał w wiadomości

> spokojnej rozmowy, po której wszystko wracało do normy. To jest Jej
pierwszy
> poważny związek więc starałem się być bardzo wyrozumiały, w końcu dla niej

a moze tu jest jakis problem, ze Ona boi sie wlasnie tego pierwszego
powaznego zwiazku ?

Pozdrawiam
Grzesiek

1. Data: 2003-11-16 12:16:35

Od: "Tomasz" <t...@r...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A zresztą może i grom - w postaci lepszego mężczyzny na horyzoncie, a może
> wewnątrz widnokręgu.
>
> P.

Nie wydaje mi się.

T.

1. Data: 2003-11-16 12:21:41

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz:

>Nie wydaje mi się.

Dlaczego? Ty zbyt wspaniały, czy ona zbyt głupia? (no sorry, ale przedstawiłeś
ją protekcjonalnie).

1. Data: 2003-11-16 12:29:07

Od: "Grzesiek" <s...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie sądzę, tu raczej problemem jest to, że ona nie ma odniesienia do
> innych związków i ona porównuje nasz związek do swojego wyobrażenia o

wg mnie to tu moze jednak byc problem bo Ona nie wie czy Wasz zwiazek to
jest to czego szuka i prawdopodobnie boi sie czy jej wybor bedzie dobry. A
moze jednak inny zwiazek bedzie lepszy, ciekawszy itp. Tak jak piszesz, Ona
nie ma do czego porownac Waszego zwiazku.

Pozdrawiam
Grzesiek

1. Data: 2003-11-16 12:29:32

Od: "Tomasz" <t...@r...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie, nie sądzę, tu raczej problemem jest to, że ona nie ma odniesienia do
innych związków i ona porównuje nasz związek do swojego wyobrażenia o
związku a nie konkretnego związku. W tej sytuacji bardzo łatwo jest
stwierdzić, że nie podoba mi się i odchodzę. "Nie będę z Tobą rozmawiać bo
wiem, że po rozmowie nie odejdę" Heh.

T.

1. Data: 2003-11-16 12:36:54

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz:

>przedstawiłeś

>W tym przypadku nie padłoby raczej coś takiego: "Nie będę z Tobą rozmawiać
>bo wiem, że wtedy nie odejdę".

Raczej masz rację.

A jaki jest, Twoim zdaniem, jej wzorzec udanego związku?

1. Data: 2003-11-16 12:37:05

Od: "Tomasz" <t...@r...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-16 12:39:49

Od: "Grzesiek" <s...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niestety, to jest "pierworodny" problem tego związku, a teoretycznie to
> zawsze jakiś tam inny związek może być lepszy.

Oczywiscie ze tak ale rownie dobrze moze byc odwrotnie. W pewnym momencie
nalezy podjac decyzje, Ona prawdopodobnie boi sie tej decyzji podjac.

Pozdrawiam
Grzesiek

jak poradzic sobie z upierdliwa tesciowa...?
(misja)
Slub
rodzice przyjezdzaja
zamachy w stambule :((