Kiedy będzie spotkanie w Warszawie?

1. Data: 2001-10-01 23:57:08

Temat: Kiedy będzie spotkanie w Warszawie?
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy padały jakieś konkretne/identyczne z konkretnymi terminy?

Saulo

1. Data: 2001-10-02 06:55:00

Temat: Re: Kiedy będzie spotkanie w Warszawie?
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy padały jakieś konkretne/identyczne z konkretnymi terminy?

Jakby co to u siebie moge zainstalowac 4 duszyczki ;-)))

Oliwia

1. Data: 2001-10-02 06:58:06

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia"

> Jakby co to u siebie moge zainstalowac 4 duszyczki ;-)))

Jakby co, to ja się piszę :)))

Pośpiewamy! ;)))

joa

1. Data: 2001-10-02 07:07:28

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby co, to ja się piszę :)))
>
> Pośpiewamy! ;)))

obowiazkowo!!!! i na caly regulator!!! ;-)))))))))
pojdziemy na spontan czy ustalimy repertuar ? ;-)))))))) jakies sugestie?

1. Data: 2001-10-02 07:21:21

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> obowiazkowo!!!! i na caly regulator!!! ;-)))))))))
> pojdziemy na spontan czy ustalimy repertuar ? ;-)))))))) jakies sugestie?

O owadach! ;)))))))) A poza tym - nie ma to jak spontan ;)))

:)))

joa

1. Data: 2001-10-02 07:36:43

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joa napisala :

> O owadach! ;)))))))) A poza tym - nie ma to jak spontan ;))

hmmmmmm spontan o owadach ........ no coz czuje ze to naprawde moze urwac sie spod
kontroli
;-))))))))))))) ha ha ha ha juz nie moge sie doczekac ;-))))))

Oliwia

1. Data: 2001-10-02 07:47:29

Temat: Odp: Kiedy będzie spotkanie w Warszawie?
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy padały jakieś konkretne/identyczne z konkretnymi terminy?
>

> Z wielu powodow, ale jakich to narazie tajemnica, bo mnie zlinczuja,
proponowano 7 grudnia.
Co do ludzi to moge przygarnac jedna.
Homer

1. Data: 2001-10-02 08:04:52

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer napisał

> proponowano 7 grudnia.

a w listopadzie nie mozna? ..... ja wiem ze to malo rozrywkowy miesiac ale koniec
listopada hmmm ?
.......... co pozostali na to ?

Oliwia

1. Data: 2001-10-02 08:06:22

Temat: Re: Odp: Kiedy będzie spotkanie w Warszawie?
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9pbrf8$221$...@n...onet.pl, Homer at k...@p...onet.pl wrote
on 2-10-01 9:47:

> proponowano 7 grudnia.
> Co do ludzi to moge przygarnac jedna.
> Homer

A tam zlinczuja - to znaczy ja za siebie mowie, nie za Eryka, ale nie sadze,
by on mial jakies krwawe zamiary. 7 grudnia - bo ja osiagam tego dnia
wreszcie dojrzalosc:))), a Eryk cos w tym stylu. No wiec to bedzie impreza
strzelecka:)
pozdr.
Joanna

1. Data: 2001-10-02 08:45:53

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Oliwia wrote:

> Użytkownik "Homer napisał

> a w listopadzie nie mozna? ..... ja wiem ze to malo rozrywkowy miesiac ale koniec
listopada hmmm ?
> .......... co pozostali na to ?

tez jestem za koncem listopada, 7 grudnia zdecydowanie nie moge :-(

(i nie bedzie fajnych fotek ;-)))

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

Muzyka przyjazna pieszczotom
W sprawie watku ODPOWIEDZIALNOSC i K2001
Prozak
Kontrowersyjny temat!
Dziwna sytuacja...(tesciowa-maz )