Kiedy mężczyzna zauważa zakola...

1. Data: 2002-11-14 10:29:03

Temat: Kiedy mężczyzna zauważa zakola...
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie zauwazyl i sie przejal. Dla mnie to nie ma zadnego znaczenia -
bez wzgledu na ilosc wlosow jest najlepszy, jedyny i niepowtarzalny, ale on
ma problem. Tendencji zapewne nie da sie odwrocic, ale powiedzcie, jakie
witaminki powinien zazywac, zeby chociaz mial komfort psychiczny. Z grupy B,
czy co? Ja wiem, ze to jest tez uwarunkowane genetycznie, ale mimo wszystko
cos tam mozna zrobic :))
Plis, poradzcie ;))
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-14 11:04:33

Temat: Re: Kiedy mężczyzna zauważa zakola...
Od: "+Protz+" <proc@naserwerze:wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał :

> Ja wiem, ze to jest tez uwarunkowane genetycznie, ale mimo wszystko
> cos tam mozna zrobic :)

na razie mozna niewiele, Vichy cos tam wymyslilo ale jak czytalem
skutecznosc nie jest zadowalajaca.

Trzeba czekac na lepsze czasy ;)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-11-14 11:09:23

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na razie mozna niewiele, Vichy cos tam wymyslilo ale jak czytalem
> skutecznosc nie jest zadowalajaca.

Buuu, Vichy jest drogie :(
Myslalam bardziej o jakichs witaminkach, czy ja wiem?

> Trzeba czekac na lepsze czasy ;)

Ano czeba, czeba (westchniecie)
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-14 11:44:15

Od: "+Protz+" <proc@naserwerze:wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał :

> Myslalam bardziej o jakichs witaminkach, czy ja wiem?

ja spozywam witaminki i nnie bajerki juz od wielu lat. A od 3 lat wloski
spokojnie sobie wypadaja, one by one. :)

1. Data: 2002-11-14 16:26:31

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

+Protz+ [proc@naserwerze:wp.pl!]

:
: > Myslalam bardziej o jakichs witaminkach, czy ja wiem?
:
: ja spozywam witaminki i nnie bajerki juz od wielu lat. A od 3 lat wloski
: spokojnie sobie wypadaja, one by one. :)
Niestety taka prawda, ze nie ma nic na wypadanie wlosow ;<<
A dla komfortu psychicznego mozna zastosowac kuracje homeopatyczna, bo nic i
tak nie pomoze, a psychiczne nastawienie, ze to co sie bierze pomoze jest
dobre, a nie zaszkodzi ;))

PS. Ja mimo "mlodosci" tez mam zakola, ale to u mnie w rodzinie normalne ;<

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Myślę, że jest tylko jeden rodzaj ludzi. Ludzie.
-- Harper Lee "Zabić drozda"

1. Data: 2002-11-14 18:38:06

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinno pomóc (=spowolnić wypadanie włosów) wcieranie w skórę głowy jakiegoś
środka z minoxidilem (jedna z niewielu substancji oudowodnionych działanui
hamującym wypadanie włsów), np. Loxon, Piloxidil
(oba to tanie odpowiedniki Regaine)
Jeśli jest bardzo zdesperowany, to może pomyśelć nad kuracją przy pomocy
preparatu Propecia- ale jest to srodek (lek na receptę) wprawdzie skuteczny,
ale nie bez wad- drogi, efekty vofają się po kilku miesiącach od ostatniej
tabletki, itd..... Cudownego środka jeszcze nie wymyślono :(

1. Data: 2002-11-14 19:17:28

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nie bez wad- drogi, efekty vofają się po kilku miesiącach od ostatniej
> tabletki, itd..... Cudownego środka jeszcze nie wymyślono :(

wreszcie ktos cos madrego napisal.
jest propecia i jeszcze jakis drugi preparat zawierajacy to samo. cena
kuracji co najmniej 120 zeta miesiecznie. ale czy to skutkuje ???
sam sie nad tym zastanawiam od jakiegos czasu.
jednak, zeby bylo widac efekty trzeba to brac kilka miesiecy, no i jak sie
przestanie brac, to wlosy znow moga wypadac.
moze ktos to stosowal, stosuje, to nich sie wypowie

1. Data: 2002-11-15 00:17:06

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przestanie brac, to wlosy znow moga wypadac.
> moze ktos to stosowal, stosuje, to nich sie wypowie

Tę samą substancję (finasteryd), która jest w Propecji można znaleść jeszcze
w dwóch preparatach: Penester, Proscar- oba są silniejsze i oba
refundowane- kuracja wychodzi taniej.

Znam 2 panów stosujących Propecię. Po kilku miesiącach zrezygnowali, mimo,
że widzieli pozytywne efekty na głowie. Powodem były nasilone działania
nieporządane (problemy z erekcją)...

1. Data: 2002-11-15 00:25:24

Od: poha <p...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@w...pl> wrote:

> [...]
> przestanie brac, to wlosy znow moga wypadac.
> moze ktos to stosowal, stosuje, to nich sie wypowie

Chyba najskuteczniejsze pozostaje ogolenie na zero :)
albo poczekanie az sie czolo samo na plecy przesunie :-O

Re: Kiedy mężczyzna zauważa zakola...
OLEJEK RYCYNOWY
Re: Kiedy mężczyzna zauważa zakola...
Re: Kiedy mężczyzna zauważa zakola...