Kiedy robic ogorki konserwowe?

1. Data: 2001-06-23 20:50:39

Temat: Kiedy robic ogorki konserwowe?
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka:)

Kiedy jest sezon ogorkowy? Czy juz sie mam przymierzac do robienie ogorkow
konserwowych??? Nigdy w zyciu nie robilam sama, a maz mnie molestuje, ze w
tym roku musza byc i juz ;-) Moze macie jakis przepisik na dobre ogoreczk???
Poszukam jeszcze w archiwum, pewnie cos bedzie;-)))
Pozdrawiam truskawkowo (wlasnie sie dzemik robi;-)

Kaliope

1. Data: 2001-06-25 10:40:19

Temat: RE: Kiedy robic ogorki konserwowe?
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Kaliope

> Hejka:)
>
> Kiedy jest sezon ogorkowy?

Własnie teraz.

> [...]
> molestuje, ze w
> tym roku musza byc i juz ;-) Moze macie jakis przepisik na

Naprawdę chcesz robić konserwowe??? A nie lepiej kiszone?

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-06-25 11:50:19

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał
w wiadomości news:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKEEOFDNAA.info@rzeczoznawcya
p.com.pl...
: From: Kaliope
:
: > Hejka:)
: >
: > Kiedy jest sezon ogorkowy?
:
: Własnie teraz.

Co prawda ogorce jeszcze drogie, a i pewnie koper nie wyrosniety, ale rzuce sie
... niech tam. Tylko, czy mozna dodac zwyklego zielonego koperku? W ogole co
oprocz czosnku teraz dodac?
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-25 12:22:38

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: {Wilma}

> : > Kiedy jest sezon ogorkowy?
> :
> : Własnie teraz.
>
> Co prawda ogorce jeszcze drogie, a i pewnie koper nie
> wyrosniety, ale rzuce sie
> ... niech tam. Tylko, czy mozna dodac zwyklego zielonego
> koperku? W ogole co
> oprocz czosnku teraz dodac?
> pozdr. Wilma

Nie no, co Ty.

W sobotę kupiłam 7 kg po 1,99 zł, w Hicie w Wawie. Koper mmieli
kiepski, więc wybrałam się pod Halę Człuchowską, tam mieli łodygi jak
kciuk faceta, z pięknymi, żółtymi kwiatkami, pachnący na 50 metrów.

NIe kwitnącego nie dodawaj, jest mniej aromatyczny. Oprócz tego dużo
czosnku, gorczyca, pieprz ziarnisty, liść laurowy, liść wiśni, orzecha
włoskiego, czarnej porzeczki, kawałek korzenia chrzanu (tego
ostatniego nie daję, bo mi się nie chce obierać - i tak są pyszne)

1. Data: 2001-06-25 12:35:41

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał
w wiadomości news:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKIEPFDNAA.info@rzeczoznawcya
p.com.pl...
[...]

z liscmi wisni, orzecha wloskiego i czarnej porzeczki bedzie klopot, ale reszta
(mam nadzieje) do zdobycia.
Dzieki ;o))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-25 13:06:52

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe
ja robie tak:
do sloika wkladam:
kawalek chrzanu korzen,
kawalek marchewki,
zabek czosnku,
liscie z czarnej porzeczki i wisni
duzo kopru ale same kwiatostany
pare ziaren pieprzu prawdziwego, ziela angielskiego i gorczycy.
zalewa:
1 czesc octu 10%
5 czesc wody
dodaje 5 lyzeczek soli i 10 lyzek cukru i to wszystko razem musi zakipiec.
Zalewam goraca zalewa, zakrecam i pasteruzuje ok. 10 min od momentu kiedy wo
da w kotle zakipi
zycze smacznego

1. Data: 2001-06-25 16:34:33

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę chcesz robić konserwowe??? A nie lepiej kiszone?

Hejka:)))

Tak, chce robic ogorki w occie;-))) a kiszone tez zrobie, bo ja wole
kiszone, a moj maz w occie;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope

Re:Jeszcz nie