Kiedy ubierać choinkę?

1. Data: 2005-12-15 17:34:02

Temat: Kiedy ubierać choinkę?
Od: "xxx" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, jak w temacie. Kiedyś, jeszcze za komuny mówiło się, że 24
grudnia, chociaż w sklepach były wcześniej. Teraz okres świąteczno-kolędowy
zaczyna się wcześniej, ale kiedy? Po Andrzejkach, 6 grudnia, czy jeszcze
inaczej?

Pozdrawiam,
Zdezorientowana Ania

2. Data: 2005-12-15 17:52:06

Temat: Re: Kiedy ubierać choinkę?
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Dec 2005, xxx wrote:

> [...]
> zaczyna się wcześniej, ale kiedy? Po Andrzejkach, 6 grudnia, czy jeszcze

24 grudnia.

Pozdrawiam,

Alojzy

3. Data: 2005-12-15 18:01:13

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
> grudnia, chociaż w sklepach były wcześniej. Teraz okres
> świąteczno-kolędowy zaczyna się wcześniej, ale kiedy? Po Andrzejkach, 6

W marketach poubierali zaraz po 11 listopada ;)

4. Data: 2005-12-15 20:37:56

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 24 grudnia, chociaż w sklepach były wcześniej. Teraz okres
> świąteczno-kolędowy zaczyna się wcześniej, ale kiedy? Po Andrzejkach,
Gdyby tak patrzeć na to co w sklepach, to ludzie ubieraliby choinkę 2
listopada :)
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

5. Data: 2005-12-15 20:40:17

Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 stycznia jeśli zyjesz wg kalendarza wschodniego,
jesli wg zachodniego to 24.grudnia

RM

6. Data: 2005-12-15 21:10:43

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po Andrzejkach, 6 grudnia, czy jeszcze inaczej?

Czy to naprawdę ma tak duże znaczenie kiedy to zrobisz?
Moim zdaniem ważne żeby w miarę możliwości
w ceremonii ubierania choinki brała udział cała rodzina.
Żeby nie był to przymus no bo co powiedzą sąsiedzi
albo teściowa która nas odwiedzi w I Święto. ;-)

U mnie w domu jakoś tak się przyjęło, że 24 grudnia.
Ale myślę że od połowy grudnia już spokojnie można
ubierać drzewko, zawieszać lampki itd...
albo jak kto woli i ma możliwość postawić w ogrodzie
albo na balkonie.

Pozdrawiam
Mariusz

Sprawdź! Zobacz czy znajdziesz u NAS szybę dla siebie ?!?
Zapytaj http://www.szybykoberski.pl/pol/pytanie.htm
Szyby samochodowe Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska

7. Data: 2005-12-15 22:37:51

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

xxx napisał(a):
> [...]
> zaczyna się wcześniej, ale kiedy? Po Andrzejkach, 6 grudnia, czy jeszcze

Ja polecam 23 grudnia po południu. W wigilie rano juz tylko dolepiam
włos anielski itp

Pozdrawiam Magdalaena

8. Data: 2005-12-16 00:03:13

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

choinke od zawsze ubiera sie w wigilie !!

Pozdrawiam Andrzej
Puławy

9. Data: 2005-12-16 09:55:11

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
świąteczno-kolędowy
> zaczyna się wcześniej, ale kiedy? Po Andrzejkach, 6 grudnia, czy jeszcze

Nigdy nie ubierałem w wigilię, bo nie było na to czasu.
Ubieram między 19 a 22.

Tomek

10. Data: 2005-12-17 08:12:19

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grudnia, chociaż w sklepach były wcześniej. Teraz okres
> świąteczno-kolędowy zaczyna się wcześniej, ale kiedy? Po Andrzejkach, 6

ubierasz wtedy kiedy ci mowi tradycja :-) u mnie w rodzinie zawsze bylo
tak ze rodzice przygotowywali kolacje wigilijna, a dzieciarnia ubierala
choinke ( oczywiscie samo postawienie choinki pozostawalo w gestiiglowy
rodziny )

Trilobite
Jak odnowić stare drzwi?
ROWER!!