Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Date: Wed, 22 Jan 2014 18:34:54 +0100

news:52dfd83f$0$2367$65785112@news.neostrada.pl...

> Tylko że to przenosi dyskusję w zupełnie inne rejony. Dla Ciebie znowu
> inwalidzi stają się pretekstem do ogólnego ataku na działanie państwa. A
> ja uważam, że skoro w ogóle finansuje się z budżetu sport, to sport
> niepełnosprawnych powinno się także finansować. Mnie to nie przeszkadza i
> nie widzę w tym nic szkodliwego.
No właśnie- jedna głupota i niesprawiedliwość usprawiedliwia następną.
Dlatego też państwo nie powinno w ogóle takich rzeczy robić.

>Bardziej szkodliwa jest według mnie taka aspołeczna postawa, jaką Ty
>prezentujesz - negująca wszelką inicjatywę po to, by samemu poczuć się
>lepszym.

Ewo- nie chcę się z Tobą przerzucać takimi "argumentami". Dla mnie jednak
właśnie Twoja postawa i podobne są bardzo szkodliwe- najbardziej dla
inwalidów właśnie. Rozmawialiśmy o tym już- ale w takim razie zapraszam Cię
do poczucia się z tym, co sama napisałaś:

Dziewczyna nie ma ręki. Zakładam, że o wiele więcej kosztowało ją niż np
Grubbę przebicie się w świecie tenisa stołowego. Walczy jak równa z równymi
z jednego powodu: bo_jest_im_równa. Ty jej podobnym proponujesz
paraolimpiadę (nie ma tu znaczenia, że i ona też na nich występowała).
Czyli- tak naprawdę co Ty komunikujesz tym ludziom? Tak podejdź szczerze- do
samej siebie- i powiedz- jaki dajesz im komunikat? Komu robisz dobrze: im-
czy sobie?

I jeszcze jedno: jaki komunikat daje innym inwalidom a także pozostałym-
Janek Mela?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Mela

jego wspaniała wyprawa za pieniądze sponsorów, których przecież musiałdo
tego przekonać (jak każdy inny polarnik który nie ma swoich środków)- czy
była by taka sama, gdyby np państwo polskie z naszych podatków mu to
zafundowało? Jaki komunikat wtedy poszedł by do inwalidów?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron