Kiedyś awangarda, dziś żenada

1. Data: 2017-05-21 15:37:11

Temat: Kiedyś awangarda, dziś żenada
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2017-05-22 11:07:04

Temat: Re: Kiedyś awangarda, dziś żenada
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proletariatu palce!
> Naprzód pierś podaj nagą,
> niech flaga na niebo zawiewa!
> Kto tam znów rusza prawą?
> Lewa!
>

> 1919 r. tłumaczył Antoni Słonimski

Oj, gdybyś sam widział "interpretujących" to na czerwonych spędach w
teatrach i na pochodach czołowych aktorów komuny... Jak młodzież
deklamowała to w szkołach na apelach! Ja widziałam. I jako wyznaczona
deklamowałam podobne - coś tam o partii milionopalcej i o jednostce będącej
zerem.
Spróbowałabym odmówić.

Ake jak to działało na młodych!!! Oczy pełne ognia.
To naprawdę robiło z ludzi masę.

3. Data: 2017-05-22 12:35:01

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 11:07, Ikselka pisze:
> deklamowałam podobne - coś tam o partii milionopalcej i o jednostce będącej
> zerem.

Komunizm to absurdalna ideologia, redukowała ludzi nawet nie do poziomu
zwierząt - małp, krów, koni, psów, kotów ale do poziomu owadów
społecznych jak mrówki.
Ktoś powiedział, że komunizm to ideologia zamienieniająca człowieka w
piksel - sam widziałem w TV jak z ludzi układano napisy

https://www.google.pl/search?q=socjalizm+piksel&sour
ce=lnms&tbm=isch

4. Data: 2017-05-22 13:22:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 11:07, Ikselka pisze:

> Ake jak to działało na młodych!!! Oczy pełne ognia.

https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_mJVfSSoc6I
81KaR982dStVbWNTqer83e,w400.jpg

> To naprawdę robiło z ludzi masę.

I nadal robi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-05-22 13:24:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ktoś powiedział, że komunizm to ideologia zamienieniająca człowieka w
> piksel - sam widziałem w TV jak z ludzi układano napisy
>
> https://www.google.pl/search?q=socjalizm+piksel&sour
ce=lnms&tbm=isch

Lepiej to widać w Korei Pn.:
https://r-scale-05.dcs.redcdn.pl/scale/o2/tvn/web-co
ntent/m/p1/i/fe51510c80bfd6e5d78a164cd5b1f688/036c4c
ba-f67c-11e2-b03c-0025b511229e.jpg?type=1&srcmode=3&
srcx=0/1&srcy=0/1&srcw=970&srch=546&dstw=970&dsth=54
6&quality=80

6. Data: 2017-05-22 13:25:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_mJVfSSoc6I
81KaR982dStVbWNTqer83e,w400.jpg

> I nadal robi.

Z ciebie nawet nie musi.

7. Data: 2017-05-22 13:27:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-22 o 12:35, pinokio pisze:

> Komunizm to absurdalna ideologia, redukowała ludzi nawet nie do poziomu
> zwierząt - małp, krów, koni, psów, kotów ale do poziomu owadów
> społecznych jak mrówki.

I podzieliła ludzi na lepszy i gorszy sort.
A nie... pomyliło mi się. To nie komuniści podzielili tak ludzi.
Hmmm... po zastanowieniu... chyba jednak komuniści też tak ludzi podzielili.
Więc skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-05-22 13:30:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 13:27, Kviat pisze:
> I podzieliła ludzi na lepszy i gorszy sort.
> A nie... pomyliło mi się. To nie komuniści podzielili tak ludzi.

sami się podzielili. W latach 50-tych byli ci co cierpieli w więzieniach
i ci którzy więzili

9. Data: 2017-05-22 18:52:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 maja 2017 13:30:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> sami się podzielili. W latach 50-tych byli ci co cierpieli w więzieniach
> i ci którzy więzili

Zapomniałeś o całej reszcie, która pracowała w przemyśle i handlu uspołecznionym.

Aforyzmy Kisiela które dają kopa do zmiany
NLP
Humor (kompleksy)
Cel naszego istnienia.
Cel naszego istnienia